Ende story - jak dopadlo Liberko Věrošovo

Sem přidávejte odkazy na fotky, jak z akcí tak i ruzné kde se co na internetu najde.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Jarda
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 539
Registrován: pon zář 26, 2005 3:08 pm
Bydliště: Moravská Třebová
Kontaktovat uživatele:

Ende story - jak dopadlo Liberko Věrošovo

Příspěvek od Jarda »

Věroš prodal svoje liberko do Dlouhé Loučky, toto autíčko sloužilo dva roky a potom Motor odešel do věčných lovišť
Tak vypadalo:
rumunsko.jpg
rumunsko.jpg (6.43 KiB) Zobrazeno 19248 x
Po roce costálo ve křoví a sloužilo jako skladiště nepotřebných věcí jsme ho rozdělali a tak to zatím vypadá:
http://picasaweb.google.com/korennak/Li ... 3_ez_L-bEw#
Rám je zkácený, řízení je z feldy s posilovačem, motor bude HONDA VARI jednoválec nafta druhá převodovka VARI
další uvidíme, jak pokročíme přidám další foto
Kdo je moudrý, míří ke hvězdám
nově= jsem majitel nového KIA SOUL 1600
Uživatelský avatar
Jarda
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 539
Registrován: pon zář 26, 2005 3:08 pm
Bydliště: Moravská Třebová
Kontaktovat uživatele:

Re: Ende story - jak dopadlo Liberko Věrošovo

Příspěvek od Jarda »

freza (5).jpg
freza (5).jpg (700.76 KiB) Zobrazeno 19044 x
freza (1).jpg
freza (1).jpg (762.59 KiB) Zobrazeno 19044 x
Zapínání 4x4 mamuáně, ručnéí brzda řízení ze felicie
Kdo je moudrý, míří ke hvězdám
nově= jsem majitel nového KIA SOUL 1600
Uživatelský avatar
Martinekk
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 948
Registrován: sob čer 16, 2007 9:42 pm
Bydliště: Trenčín city
Kontaktovat uživatele:

Re: Ende story - jak dopadlo Liberko Věrošovo

Příspěvek od Martinekk »

Hm, pekné. Ale ako sa to správa s odlišnými pneumatikami vzadu a vpredu? Už len inak ojazdený vzor robil veľké problémy, nieto ešte toto.
Libero E12 1989/1990, 4WD. Striebornobiela krhlička.
Plyňák Forester GX, EJ20, zelený diablik 1999.
Uživatelský avatar
Jarda
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 539
Registrován: pon zář 26, 2005 3:08 pm
Bydliště: Moravská Třebová
Kontaktovat uživatele:

Re: Ende story - jak dopadlo Liberko Věrošovo

Příspěvek od Jarda »

do předu přijdou stejné, při zapnuté 4x4 nejde vyřadit nutno najet na obrubník jedním kolem
Kdo je moudrý, míří ke hvězdám
nově= jsem majitel nového KIA SOUL 1600
Uživatelský avatar
Martinekk
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 948
Registrován: sob čer 16, 2007 9:42 pm
Bydliště: Trenčín city
Kontaktovat uživatele:

Re: Ende story - jak dopadlo Liberko Věrošovo

Příspěvek od Martinekk »

No, ostane to celé natorzené. Keď som mal vpredu iné obutie než vzadu, tak zaplo pri pohybe 4WD trocha oneskorene, a vyplo niekedy po 10km, niekedy až na druhý deň... Takže nutnosť mať rovnaké pneu.
Libero E12 1989/1990, 4WD. Striebornobiela krhlička.
Plyňák Forester GX, EJ20, zelený diablik 1999.
Uživatelský avatar
Tuti
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1576
Registrován: úte bře 21, 2006 5:57 pm
Bydliště: liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Ende story - jak dopadlo Liberko Věrošovo

Příspěvek od Tuti »

Martinekk píše: ...a vyplo niekedy po 10km, niekedy až na druhý deň...
Stačí přece kousek popojet na zpátečku a pnutí povolí - je zbytečné nechat to trápit 10 km.
Ale k tématu: fréza parádní a pečlivě udělaná, jen si myslím, že posez na tom "kozlíku" asi nebude nic moc, na poli bude mít řidič docela co dělat aby z toho nespadl a když člověk pevně nesedí, nemá ani cit pro pedály. Samozřejmě sedačka s molitanem je při venkovním parkování taky problém - staré traktory (i jiné zemědělské stroje) měly plechovou placku s dírama vytvarovanou na zadek, sedělo se na tom kupodivu docela dobře.
tuti
-------
já rád - ty rád - allrad
Odpovědět