Pozor, toto nie je pre slabé povahy a deti pod 10rokov!
Sečteno - podtrženo: tržba za šrot /cca 800.-/ pripadla na nákup novej uhlovej brúsky, ktorá , už predtým používaná , odišla do strojárskeho nebíčka.
Ale cítil som sa ako zradca ... takto odrovnať "miláška".
Podvozok ostal.
Ende story - jak Liberko končilo...
- Lubomír
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1031
- Registrován: pát úno 03, 2006 9:07 pm
- Bydliště: Trenčín,SK
Ende story - jak Liberko končilo...
najprv E10, ročník 1984 na 12"diskoch, DeLuxe, slúžil od 1993, 350 000 km....
od 2008 prezbrojený na novší 94-E12 1.2i 4WD, červený "hintovček",
v r.2013 inovovaný na novší 96-E12 superdeluxe 1.2i 4WD, zelenometalizovaná mentolka
od 2008 prezbrojený na novší 94-E12 1.2i 4WD, červený "hintovček",
v r.2013 inovovaný na novší 96-E12 superdeluxe 1.2i 4WD, zelenometalizovaná mentolka
- dědek
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1762
- Registrován: stř led 18, 2006 6:46 pm
- Typ Libera: E12
- Bydliště: Tanvald
Když jsem byl mladší "porcoval" jsem starý vraky velkou sekyrkou. Je fakt, že kdo měl tenkrát rozbrušku byl fajnšmekr. U nás se ještě neprodávaly jako dneska. A je fakt, že pod tisícovku za moc nestojí. Nejvíc trpí používáním drátěného kartáče na střechu. Teď mám dvě: jednu na broušení svárů a druhou dražší (stála víc jak dva tisíce)na řezání zarezlých šroubů, jäklů, vinglů a karosérií. Už ji mám asi čtyři roky a pořád funguje. Ale spoustu rozbrušek jsem už taky zničil. Ty nejlevnější jsou bez ložisek a silně se zahřívají. Nejhorší byly z Německaˇv supermarketech za 20 DM.Hodně lidí mi je nosili na opravu a tak jsem je posílal hned do popelnice. Dědek
VW CaddY 1,9 tdI 2008
škoda yeti 1.2 2010
škoda yeti 1.2 2010
- Lubomír
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1031
- Registrován: pát úno 03, 2006 9:07 pm
- Bydliště: Trenčín,SK
rozbruska
téma rozbruska sem samozrejme nepatrí, ale súhlasím, že tie pod 500,- aj toľko vydržia, teda tak jednu karosériu, mám ich na konte už asi tak štyri, a už tiež radšej kúpim drahšiu, majú viac ložísk aj jemnejšie=presnejšie ozubenie a tak sú v zábere viaceré zuby a životnosť je lepšia. Tá odpísaná rozbruska bola lacnejšia, ale vydržala asi tri roky, a to chrúmala aj dlaždice - to už bolo fakt "hustý" - a odvtedy sa hriala, ale držala, a teraz je už definitívne odpísaná jej motorová časť, zaujímavé, že som prevody vybral a skombinoval so zvyškom , na ktorom odišli práve zuby, a tak mám hybrid, ale všetko pasovalo, priemery osičiek, perá, segerky aj ložisko, no všetko, hoci domček prevodovky bol tvarovo iný. Uvidím, koľko vydrží. Ono to takmer nestojí za tú prácu, ale medzi vianocami nebolo toľko práce, tak reku než ich obe vyhodím, skúsim ich spáriť. Vyšlo to. A do prevodovky som natlačil tuk pre homokinetické kĺby, ten s Molykom.
najprv E10, ročník 1984 na 12"diskoch, DeLuxe, slúžil od 1993, 350 000 km....
od 2008 prezbrojený na novší 94-E12 1.2i 4WD, červený "hintovček",
v r.2013 inovovaný na novší 96-E12 superdeluxe 1.2i 4WD, zelenometalizovaná mentolka
od 2008 prezbrojený na novší 94-E12 1.2i 4WD, červený "hintovček",
v r.2013 inovovaný na novší 96-E12 superdeluxe 1.2i 4WD, zelenometalizovaná mentolka
- Martinekk
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 947
- Registrován: sob čer 16, 2007 9:42 pm
- Bydliště: Trenčín city
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ende story - jak Liberko končilo...
http://www.upnito.sk/imggal.php?viewGal ... 737573197d Tak takto skončil Zlaťák. Bude z neho bugina.
Libero E12 1989/1990, 4WD. Striebornobiela krhlička.
Plyňák Forester GX, EJ20, zelený diablik 1999.
Plyňák Forester GX, EJ20, zelený diablik 1999.