Nádrž libero 93-97
- Mis.us
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1959
- Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
- Typ Libera: KJ8 a FA8
- Bydliště: Berounsko
Nádrž libero 93-97
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Re: Nádrž libero 93-97
uzitocna foto. spravis polovicnu ?
- Mis.us
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1959
- Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
- Typ Libera: KJ8 a FA8
- Bydliště: Berounsko
Re: Nádrž libero 93-97
tohle neni špatnej nápad pro ty,kteří chtěj závodit,nebo jezdit v lese.....
.....poloviční ne,udělal jsem si z ní polici v garáži,protože mi překážela a než abych ji vyhodil,je užitečná na odlož věcí pro subárka
foto je pro Vás abyste viděli,jak to funguje
část nádrže u motoru:
1.nejhubenější hadička je odsávání par vedený do nádobky z aktivnim uhlim a pak z ní putuje přes mag.ventil do motoru(plynová klapka)
2.tlutší je přepad benzínu vedenej ze vstřikovačů
3.nejtlusší pod těmadle dvěma je nasávání benzínu čerpadlem do filtru a pak dál do vstřikovačů
část nádrže u hrdla:
1.tlustá hadice na vrchu je odchrchlávání při tankování
2.nejtlustší je samotný hrdlo nádrže,kterym do ní teče benzín,za hadicí je mechanickej ventil/klapka,aby bejzín nešplouchal k víčku nádrže při rychlý jízdě zatáčkama
.....poloviční ne,udělal jsem si z ní polici v garáži,protože mi překážela a než abych ji vyhodil,je užitečná na odlož věcí pro subárka
foto je pro Vás abyste viděli,jak to funguje
část nádrže u motoru:
1.nejhubenější hadička je odsávání par vedený do nádobky z aktivnim uhlim a pak z ní putuje přes mag.ventil do motoru(plynová klapka)
2.tlutší je přepad benzínu vedenej ze vstřikovačů
3.nejtlusší pod těmadle dvěma je nasávání benzínu čerpadlem do filtru a pak dál do vstřikovačů
část nádrže u hrdla:
1.tlustá hadice na vrchu je odchrchlávání při tankování
2.nejtlustší je samotný hrdlo nádrže,kterym do ní teče benzín,za hadicí je mechanickej ventil/klapka,aby bejzín nešplouchal k víčku nádrže při rychlý jízdě zatáčkama
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991