Polévání živou vodou.

Krok za krokem výroba, rekonstrukce, přestavba...
Martin H.
Inventář fóra
Inventář fóra
Příspěvky: 329
Registrován: ned úno 05, 2006 3:54 pm
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Martin H. »

Několik míst kde novější Libero kvete nejvíc.

Obrázek


Obrázek


Obrázek

Obrázek

Obrázek
Martin H.
Inventář fóra
Inventář fóra
Příspěvky: 329
Registrován: ned úno 05, 2006 3:54 pm
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Martin H. »

Obrázek

Obrázek


A teď několik obrázků Libera, jak ho většina z vás nezná:


Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Fotek je víc, ale nemám na to nervy, jde to hrozně pomalu.
peple
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1320
Registrován: pon zář 26, 2005 7:41 am
Typ Libera: už bez Libera
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od peple »

Parádní koroze. Tak ať se ti jí podaří podchytit.
A co je to za "lyžaře" :?: :) http://upload4.postimage.org/1756377/photo_hosting.html

Jestli máš víc fotek tak mi je můžeš poslat mejlem a já je sem nahážu.
Martin H.
Inventář fóra
Inventář fóra
Příspěvky: 329
Registrován: ned úno 05, 2006 3:54 pm
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Martin H. »

Ten prudký elegán, to jsem já. Není dobré dostat čmelákem do oka, když jedeš se sklopeným oknem.

Martin.
Martin H.
Inventář fóra
Inventář fóra
Příspěvky: 329
Registrován: ned úno 05, 2006 3:54 pm
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Martin H. »

Tak jsem se konečně dostal ke kosmetickým úpravám na motoru. Všechny ty konzolky a držáčky z ocelového plech, původně zinkované, chci zrepasovat a tak šly dolů. Zároveň jsem se rozhodl vyměnit rozvodový řemen a tu nastal problém. Šroubky držící plastový kryt rozvod. řemene šly celkem slušně ven, až na ty dva, co drží zároveň ten tepelný štítek - zespodu, nad výfukem. Oba si rez vzala tak, že z nich skoro nic nezbylo. Přesto to skoronic drželo ty dvě půlky toho plastového krytu u sebe tak mocně a vytrvale, že mi nezbylo než to vzít rozbrušovačkou. Proto bych vám všem chtěl poradit, ať si preventyvně ty dva šrouby vyšroubujete, ošetříte a zastamdáte. Ušetříte si při případné výměně rozvoďáku spoustu času a nervů.

Martin.
Martin H.
Inventář fóra
Inventář fóra
Příspěvky: 329
Registrován: ned úno 05, 2006 3:54 pm
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Martin H. »

Tak bych vás chtěl upozornit na další špek. Při montáži lanovodu ovládání spojky - jeho uchycení pod převodovkou, jsem zjistil, že konec lanovodu je vyroben z hliníku a koroze se na něm projeví tak, že se rozpadne nálitek o který se opírá v sestaveném stavu pérová vidlička, která to celé drží v opěrné konzole. U staršího typu tam byl tuším závit a matice. Oprava je možná, ale pracná a pryžová prachovka už tak dobře na tom vehementu nedrží. Vy, kdo máte novější model, lehněte pod auto, rozeberte, vyčistěte, natřete, smontujte, bo solanka je sviňa.

Martin.
Martin H.
Inventář fóra
Inventář fóra
Příspěvky: 329
Registrován: ned úno 05, 2006 3:54 pm
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Martin H. »

Tak jsem jenom tak pro zajímavost zhruba spočítal kolik je na novějším Liberu hadicových spon. Skoro 70. To by mě zajímalo, kolik jich je na tom nejnovějším.

Martin.
Martin H.
Inventář fóra
Inventář fóra
Příspěvky: 329
Registrován: ned úno 05, 2006 3:54 pm
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Martin H. »

:lol: :lol: :lol: Tak se to podařilo. Šikmooký pekáč je v kupě a po emisích a t.k. Z odhadovaných pěti týdnů, se to natáhlo na sedm měsíců. Za tu dobu jsem z huby vypustil tolik nadávek na japonce, že by mi to záviděli i američani po útoku na Pearl Harbour. Jsem moc zvědavý, jak dlouho se budu radovat a čím mě ta džunka zase překvapí. Ještě na to naženu manželku s dcerou, ať si to napucujou a konečně se doufám budu moci věnovat věcem co mě baví, třeba výrobě repliky válečného přívěsu za Jeepa. Přísahám, že už nikdy nebudu žádné auto (kromě veterána) polévat živou vodou, za ty nervy to nestojí, to už je lepší chodit pěšky.

Martin.
Uživatelský avatar
dědek
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1762
Registrován: stř led 18, 2006 6:46 pm
Typ Libera: E12
Bydliště: Tanvald

Příspěvek od dědek »

Tak se Martine, pochlub se nějakou digifotkou, případně nastartuj a přijeď do Srnčí. Dědek
VW CaddY 1,9 tdI 2008
škoda yeti 1.2 2010
Martin H.
Inventář fóra
Inventář fóra
Příspěvky: 329
Registrován: ned úno 05, 2006 3:54 pm
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Martin H. »

Já na estetiku u aut moc nedbám, mě zajímá akorát funkčnost a spolehlivost, takže jsem to moc nešlechtil. Ale aspoň nafotím to, co mi bude asi většina z vás závidět. Na sraz v Srnčí přijet nemůžu, mám těch aktivit trochu víc a musím jet jinam. :cry:

Martin.
Martin H.
Inventář fóra
Inventář fóra
Příspěvky: 329
Registrován: ned úno 05, 2006 3:54 pm
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Martin H. »

Tak teda to, co mi asi pár lidí bude závidět:

Obrázek


Obrázek


Obrázek


Obrázek

Byla to fuška, ale myslím že se celkem povedly. Až se podělá výfuk udělám ho taky z nerezu.

Martin
Uživatelský avatar
covex
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 2498
Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
Typ Libera: novejsi
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od covex »

To je vskutku obdivuhodne. Kdy zacne seriova vyroba? :)
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
Uživatelský avatar
Jarda
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 539
Registrován: pon zář 26, 2005 3:08 pm
Bydliště: Moravská Třebová
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jarda »

úžasné, o ty kryty z nerezu by byl zájem, opakuji kydy začne výroba??
Kdo je moudrý, míří ke hvězdám
nově= jsem majitel nového KIA SOUL 1600
Martin H.
Inventář fóra
Inventář fóra
Příspěvky: 329
Registrován: ned úno 05, 2006 3:54 pm
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Martin H. »

Jsem rád, že se vám ty kryty líbí. Musím vás ale sklamat. Sériová výroba se nekoná. To, co jsem vyrobil na svůj pekáč, bylo vyrobeno metodou pokusů a omylů, a tou, jak je známo, ještě nikdo na světě sériově nevyráběl. Musely by se vyrobit kopyta a jiné přípravky, strávit na tom moc hodin, které nemám. Jedna rada pro ty z vás, kteří se do toho přece jen pustí. Kryty kolem parohů, pružné části a katalizátoru se dají tvarově zjednodušit. To jsem zjistil až po tom, co jsem vyrobil poměrně přesné kopie orginálů. Ten co je nad tlumičem, je výrobně nejsložitější, musí být úplně přesný, jinak se tam nevejde. To jsem zjistil po tom, co jsem vyrobil tvarově zjedndušenou verzi. Tak se na mě nezlobte, že vám s těmi shnilými plechy můžu pomoct jenom radou.

Martin.
peple
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1320
Registrován: pon zář 26, 2005 7:41 am
Typ Libera: už bez Libera
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od peple »

Dobrá práce. Na nějakej ten sraz tě budem muset přeci jen dostat :D
Pajder
Občasný přispěvatel
Občasný přispěvatel
Příspěvky: 17
Registrován: pát dub 27, 2012 6:35 am
Typ Libera: 1994
Bydliště: Ostrava

Re: Polévání živou vodou.

Příspěvek od Pajder »

Hoši já to vyráběl z mědi a taky pohoda a vyjde to ještě levněji :D
Uživatelský avatar
Tuti
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1576
Registrován: úte bře 21, 2006 5:57 pm
Bydliště: liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Polévání živou vodou.

Příspěvek od Tuti »

:? Jak dlouho si představuješ že ti tam ta měď vydrží?
tuti
-------
já rád - ty rád - allrad
Uživatelský avatar
Mis.us
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1959
Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
Typ Libera: KJ8 a FA8
Bydliště: Berounsko

Re: Polévání živou vodou.

Příspěvek od Mis.us »

tuti dřív se běžně dělaly kotle z mědi,chci udělat to samý,resp.nejdřív to vyzkoušim na katalyzátoru,kde chybí kabát,ten vytepu a pod něj dám sibral.

něco jinýho jsou měděný drátky a něco jinýho je plech. U starýho libera sme měli celej spodek v mědi 6 let bez změn.(dveře a lemy)
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Uživatelský avatar
Tuti
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1576
Registrován: úte bře 21, 2006 5:57 pm
Bydliště: liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Polévání živou vodou.

Příspěvek od Tuti »

Jinde na autě se dá měď, hliník nebo třeba titanzinek s úspěchem používat, ale kolem výfuku to vidím dost bledě. Ten žár ve spojení se slanou vodou snese snad fakt jen nerez. Kdysi jsem orezlý katalyzátor obalil do titanzinkového plechu a ten se po jedné zimě doslova rozsypal na prach.
tuti
-------
já rád - ty rád - allrad
Odpovědět