MOTOR DIESEL
MOTOR DIESEL
Zdravím, mám jeden zvláštní dotaz...
Je příruba na převodovce na Liberu r.v.96 po oddělání motoru shodná s NĚJAKOU JINOU PŘÍRUBOU ..třeba Nisan, Mitsubishi,Mazda,Honda? Nebo není nějaká mezipříruba jak na Škodovce A WOLSWAGENU? Čistě teoreticky by "CHROCHTÁK" byl určitě lepší.. Měl jsem kdysi érko, dali jsme tam motor 1.6 z felicie. Museli jsme trochu převařit tunel, aby tam vlezl 5ti kvalt a do prostoru motoru nevlezlo jen sání vzduchu... Taky jsme vyřeŠili. dEJTE VĚDĚT, dÍK.
Je příruba na převodovce na Liberu r.v.96 po oddělání motoru shodná s NĚJAKOU JINOU PŘÍRUBOU ..třeba Nisan, Mitsubishi,Mazda,Honda? Nebo není nějaká mezipříruba jak na Škodovce A WOLSWAGENU? Čistě teoreticky by "CHROCHTÁK" byl určitě lepší.. Měl jsem kdysi érko, dali jsme tam motor 1.6 z felicie. Museli jsme trochu převařit tunel, aby tam vlezl 5ti kvalt a do prostoru motoru nevlezlo jen sání vzduchu... Taky jsme vyřeŠili. dEJTE VĚDĚT, dÍK.
- Raper
- Inventář fóra
- Příspěvky: 345
- Registrován: úte zář 23, 2008 11:12 pm
- Bydliště: Kežmarok SR
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR DIESEL
O nicom neviem co ale vobec nemusi znamenat ze cosi take nieje, ak by sa Ti podarilo vtrepat do libera iný motor okamzite sa pochvál, budeme sa tešit.
Kinderko E 12 r.91
Fiat Ducato 2,3 JTD
Fiat Ducato 2,3 JTD
- Martinekk
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 948
- Registrován: sob čer 16, 2007 9:42 pm
- Bydliště: Trenčín city
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR DIESEL
LPG sa oplatí viac...
Na dízláka je tam proste ukrutne málo miesta, a ešte by aj musel byť naležato. A to neviem či by motor konštruovaný na prevádzku nastojato vydržal... Keďtak nejako experimentuj a daj vedieť. Neviem o nikom kto by do Libera napasoval akýkoľvek iný motor než tam dali šikmookí.
Na dízláka je tam proste ukrutne málo miesta, a ešte by aj musel byť naležato. A to neviem či by motor konštruovaný na prevádzku nastojato vydržal... Keďtak nejako experimentuj a daj vedieť. Neviem o nikom kto by do Libera napasoval akýkoľvek iný motor než tam dali šikmookí.
Libero E12 1989/1990, 4WD. Striebornobiela krhlička.
Plyňák Forester GX, EJ20, zelený diablik 1999.
Plyňák Forester GX, EJ20, zelený diablik 1999.
Re: MOTOR DIESEL
hm...co treba subaru boxer? ten je taky lezatej:D
- Subaru Libero E12 SuperDeluxe rv96 zelene --- RIP
- Subaru Libero E12 SuperDeluxe rv95 zelene --- sold
+ Subaru Libero E12 SuperDeluxe rv96 bile --- stale zije!
- Subaru Libero E12 SuperDeluxe rv95 zelene --- sold
+ Subaru Libero E12 SuperDeluxe rv96 bile --- stale zije!
- Martinekk
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 948
- Registrován: sob čer 16, 2007 9:42 pm
- Bydliště: Trenčín city
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR DIESEL
To je, ale riadne velkej...
Libero E12 1989/1990, 4WD. Striebornobiela krhlička.
Plyňák Forester GX, EJ20, zelený diablik 1999.
Plyňák Forester GX, EJ20, zelený diablik 1999.
- wlčák
- Občasný přispěvatel
- Příspěvky: 45
- Registrován: čtv črc 08, 2010 7:10 pm
- Bydliště: teplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR DIESEL
a novej a tudíž drahej (asi tak čtyři pěkný Libera )Martinekk píše:To je, ale riadne velkej...
- Martinekk
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 948
- Registrován: sob čer 16, 2007 9:42 pm
- Bydliště: Trenčín city
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR DIESEL
Vždy sa dá zohnař anglická verzia auta ktorá má volant na opačnej strane a preto je lacná... Prípadne nejaké 10 ročné auto po búračke alebo s iným problémom, za pár korún...
Libero E12 1989/1990, 4WD. Striebornobiela krhlička.
Plyňák Forester GX, EJ20, zelený diablik 1999.
Plyňák Forester GX, EJ20, zelený diablik 1999.
- wlčák
- Občasný přispěvatel
- Příspěvky: 45
- Registrován: čtv črc 08, 2010 7:10 pm
- Bydliště: teplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR DIESEL
ale to neni BOXER!!(diesel) ten se dělá teprve teĎ
- Martinekk
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 948
- Registrován: sob čer 16, 2007 9:42 pm
- Bydliště: Trenčín city
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR DIESEL
Jo ták, Ty chceš kachle...
Libero E12 1989/1990, 4WD. Striebornobiela krhlička.
Plyňák Forester GX, EJ20, zelený diablik 1999.
Plyňák Forester GX, EJ20, zelený diablik 1999.
- wlčák
- Občasný přispěvatel
- Příspěvky: 45
- Registrován: čtv črc 08, 2010 7:10 pm
- Bydliště: teplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR DIESEL
já ne-papasi chce chrochťáka
Re: MOTOR DIESEL
Ahoj, ten LPG není moc dobrý, bo nádrž není kam dát... Chrochták je chrochták... Mám subarko E12 od letošního března, je "FRU-FRU" fáro a nejlepší auto co jsem kdy měl. Hravě předčí své předchůdce (fiat 850,fiat 126p,lada1500,opel manta,Š 110R, volha 24, uno1,7D, renault expres, WW scirocco, Š-felicie, citroen ZX), mám ještě xsaru 2.0HDI, 110k, ale subarko je nejlepší.. Ne nejrychlejší, ale nejmultifukčnější! Byli jsme s ním v srpnu na týden v Krkonoších a nebýt pánů z KRNAPu..., tak Sněžka byla naše..
Mám teď problém s elektrikou, nevím si rady.. Začalo to tím, že mi přestaly jít blinkry. Vyměnil jsem pojistku a šlo to, pak se to samé opakovalo.. Dal jsem silnější pojistku, chvíli to bylo O.K., ale pak to samé... Nešly mi blinkry a kontrolka pohonu. Pak mi přestal jít i šíbr a začala smrdět pálící se bužírka. Tak jsem se naštval a vytáhl - palubovku, sedadla, koberce abych zjistil, kde je zrada.. Škvařenec vede až do motoru na čidlo na převodovce. Tam do něj zbylek krycího plechu z výfuku (volně plovoucí v prostoru) drbal a zkratoval. Natáhl jsem nový drát a zkoušel to, ale auto mi po nastartování po 10sekundách chcípne.. Nevím, můžete mi poradit? Dík
Mám teď problém s elektrikou, nevím si rady.. Začalo to tím, že mi přestaly jít blinkry. Vyměnil jsem pojistku a šlo to, pak se to samé opakovalo.. Dal jsem silnější pojistku, chvíli to bylo O.K., ale pak to samé... Nešly mi blinkry a kontrolka pohonu. Pak mi přestal jít i šíbr a začala smrdět pálící se bužírka. Tak jsem se naštval a vytáhl - palubovku, sedadla, koberce abych zjistil, kde je zrada.. Škvařenec vede až do motoru na čidlo na převodovce. Tam do něj zbylek krycího plechu z výfuku (volně plovoucí v prostoru) drbal a zkratoval. Natáhl jsem nový drát a zkoušel to, ale auto mi po nastartování po 10sekundách chcípne.. Nevím, můžete mi poradit? Dík
- covex
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 2498
- Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
- Typ Libera: novejsi
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR DIESEL
To neni moc dobry napad davat silnejsi pojistku.. Doporucil bych vyblikat zavady - je to tu popsano. Tim zjistis i to, jestli ti funguje kontrolka CHECK ENGINE a jestli ti funguje RJ. Dal bych se podival, co je vsechno navesene na te pojistce, kterou si vymenil. Protoze vetsina pojistek jisti vic veci. Jinak Libero ma dvoje pojistky - to si predpokladam zjistil - jedny klasicke prepalovci "plastove", druhe keramicke, na vetsi proudy.
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
Re: MOTOR DIESEL
Ahoj liberáci, už jsme postopili do fáze máme už vše...jen to vytáhnout z jedné kastle a strčit tady do toho rámu.. nějak... a pak "jen hodit budku....Byli jsme před 3týdnama v Galantě pro audi 80 1.6TD. Nemám furt na to čas, ale snad dovolenou stihnem..
- Raper
- Inventář fóra
- Příspěvky: 345
- Registrován: úte zář 23, 2008 11:12 pm
- Bydliště: Kežmarok SR
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR DIESEL
Když vám to výde, tak si u Teba objednávam jednu prerábku, a držím palce, akurát že ja mam starší.
Kinderko E 12 r.91
Fiat Ducato 2,3 JTD
Fiat Ducato 2,3 JTD
Re: MOTOR DIESEL
Zdravím, to fakt dáváš 1,6 td do libera ? Myslím že bude o kousek delší a při položení tak aby se vešel pod podlahu bude nutná úprava olejové vany a kdoví čeho ještě. Další problém je že ti to nikdo nepřepíše v TP a tak budeš mít problémy s policajtama a na STK. Dej sem nějaký fotky,docela mně to zajímá. Osobně bych tam dal motor z hayabushi...