Určitě jste se setkali s tím, že přes noc se něco rozbilo. A samo. I mě se to občas stává a tak s jednou takovou "rozbilo se samo" se tu podělím. Večer jsem dojel s Liberem bez problémů domu a ráno najednou nic. Nešlo nastartovat ! Startér ani tuk, a pročpak asi ? Necvaká cívka, přitom kontrolky svítí ( to pro případ upadlé kostry (mínus pól z baterie) by nesvítily nebo po otočení klíčku by zhasly úplně. Tak, že baterka a kostry O.K. a už jsem se chystal na demontáž startéru.
¨(Kdo to dělal, ví, že to není žádná páračka.) Ještě zkouška kouskem drátu - živý konec na startéru a škrtnout na kontakt cívky (pozor vyřadit rychlost-jinak Libero ujede a nebo vás při zpátečce přejede) Výsledek ? Cívka je O.K. a závada v konektoru . (Celý zelený, špinavý a hlavně nevodivý. Tedy vyměnit , špiškou nože očistit kontakt , nový nasadit a ošetřit (bužírka a pod.) a hotovo. Jinak pro zajimavost cena startéru (který by stoprocentně v servisu měnili než by přišli na zoxydovaný konektor) činí dnes od 2600,- ( asi čína) po 10600,- japonský, jaký tam má být . Dědek
A najednou nejede a včera ještě jo
- dědek
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1762
- Registrován: stř led 18, 2006 6:46 pm
- Typ Libera: E12
- Bydliště: Tanvald
A najednou nejede a včera ještě jo
VW CaddY 1,9 tdI 2008
škoda yeti 1.2 2010
škoda yeti 1.2 2010
- Mis.us
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1959
- Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
- Typ Libera: KJ8 a FA8
- Bydliště: Berounsko
Re: A najednou nejede a včera ještě jo
no,to cesta z garáže byla fpohodě,dojedu domu,nažeru se a sedám zpátky do auta.Po nastartování se auto chvělo jak sulc,si říkám cože?že by hadička podtlaku?.Když jsem vylezl ven,tak z vejfuku šel hodně černej kouř,sundal jsem dekl motoru a hadička byla od druck sensoru opravdu odpadlá -neměl jsem na ni sponečku a hadička cestou domů odpadla,sponku jsem nahradil hliníkovym drátem a auto si vesele vrní dál,tak jak má
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
- covex
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 2498
- Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
- Typ Libera: novejsi
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: A najednou nejede a včera ještě jo
Bohuzel, presto ze ty konektory jsou udelane relativne dobre, tohle se proste stava u Libera pomerne casto. Problem je, ze nektere ty konektory nejdou rozebrat bez destrukce (urcite pokud jste ho nikdy nevideli rozebrany) a tak pridelat k nim nahradni drat byva piplacka.dědek píše: Cívka je O.K. a závada v konektoru . (Celý zelený, špinavý a hlavně nevodivý. Tedy vyměnit , špiškou nože očistit kontakt , nový nasadit a ošetřit (bužírka a pod.) a hotovo. Jinak pro zajimavost cena startéru (který by stoprocentně v servisu měnili než by přišli na zoxydovaný konektor) činí dnes od 2600,- ( asi čína) po 10600,- japonský, jaký tam má být . Dědek
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální