- reaktivny zaklad
- feb0007.jpg (230.05 KiB) Zobrazeno 23737 x
Moric evo II
- Mis.us
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1939
- Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
- Typ Libera: KJ8 a FA8
- Bydliště: Berounsko
Re: Moric evo II
máš to krásný.V krabici vidim synchron-kolik stojí?.Jen tak pro zajímavost (až ho budu objednávat ať vim do čeho jdu) .Mišus
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
- covex
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 2472
- Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
- Typ Libera: novejsi
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Moric evo II
Me by zase zajilo kolik tak kostuje ten novy chladic.. pac toho meho uz tretina neni.
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
- Mis.us
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1939
- Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
- Typ Libera: KJ8 a FA8
- Bydliště: Berounsko
Re: Moric evo II
no kamaráde,tak to vim-na novější model stojí skoro rovnejch 14 000,- (13 955,-)
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Re: Moric evo II
covex-chladic okolo 350eur,ale existoval aj lacnejsi nemecky neoriginal -je tazsi,ma silnejsie rebrovanie.
misus- to su piestne kruzky,nie synchron. Synchron nekupuj-,skombinuj z inej (aj e10,12) prevodovky.synchrony vsetkych kvaltov su zhodne - 1. a 5. byva najzachovalejsi,tie vies pouzit na 2,3,4. treba pozerat aj na opotrebovanie zubov zaskakujucich do seba
misus- to su piestne kruzky,nie synchron. Synchron nekupuj-,skombinuj z inej (aj e10,12) prevodovky.synchrony vsetkych kvaltov su zhodne - 1. a 5. byva najzachovalejsi,tie vies pouzit na 2,3,4. treba pozerat aj na opotrebovanie zubov zaskakujucich do seba
- Mis.us
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1939
- Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
- Typ Libera: KJ8 a FA8
- Bydliště: Berounsko
Re: Moric evo II
kurda:-D na tý fotce to tak vypadá,jak jsou naskládaný na sobě.Jo,chápu,jenže na to potřebuju převodovku a tu nemam a je škoda dobrou rozebírat na díly,díky.Mišus
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
- Mis.us
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1939
- Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
- Typ Libera: KJ8 a FA8
- Bydliště: Berounsko
Re: Moric evo II
kromě rámu máš všechno komaxitem?
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
- Martinekk
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 942
- Registrován: sob čer 16, 2007 9:42 pm
- Bydliště: Trenčín city
- Kontaktovat uživatele:
Re: Moric evo II
Hm, ten štít brzdy jak cez kopirák....
Libero E12 1989/1990, 4WD. Striebornobiela krhlička.
Plyňák Forester GX, EJ20, zelený diablik 1999.
Plyňák Forester GX, EJ20, zelený diablik 1999.
Re: Moric evo II
Vsetko zlte a cierne na tych dvoch foto je komaxit (2vrstvy), aspon mam pokoj so striekanim zltej.
Stit je z justy, liberacke mam tip top,ale tieto su vacsie. pieskovanie by neprezili,preto kyselina-z tej tie dierky. daju sa zachranit,nejdu ohnut
Stit je z justy, liberacke mam tip top,ale tieto su vacsie. pieskovanie by neprezili,preto kyselina-z tej tie dierky. daju sa zachranit,nejdu ohnut
- Johny Mandolína Jazz
- Člen korespondent
- Příspěvky: 198
- Registrován: čtv kvě 10, 2007 10:40 pm
- Bydliště: Kostelec nad Orlicí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Moric evo II
No,je to krása. Toho já se asi nikdy nedožiju.
Jsem zvědavej na výsledek,a taky na kaukulaci.
Doufám,že to pak zveřejníš.
Díky
Johny
Jsem zvědavej na výsledek,a taky na kaukulaci.
Doufám,že to pak zveřejníš.
Díky
Johny
Jazzu zdar!
Subaru Libero Super de Luxe r.v. 1990 (Ferda)měli jsme ho od r. 1999 do 10.11.2020+(Fotřík od r.2010)=Forester 2,0X Comfort WP r.v.2008,plná palba 116kw
Subaru Libero Super de Luxe r.v. 1990 (Ferda)měli jsme ho od r. 1999 do 10.11.2020+(Fotřík od r.2010)=Forester 2,0X Comfort WP r.v.2008,plná palba 116kw
Re: Moric evo II
diky, radsej nekalkulujem
rozhodol som sa pouzit na prednu napravu nielen brzdy zo silnejsej verzie Justy,ale aj kinetaky+unasace. Maju totiz hrubsie osky 30mm oproti povodnym 25mm a vacsi tisichran- teda loziska budu rovnake ako zadne 6206 /8206/. Loziska sice znesu mensiu zataz ako 6305,ale aspon bude vacsia plocha lozisko-oska kinetaku,ktora sa lubi zodrat. Zohnal som nove klby Jakoparts,dufam ,ze daco vydrzia.Poloosi sa budu musiet vyrobit na mieru, vnutorne klby na diferak budu zadne z Justy-tiez su vacsie
rozhodol som sa pouzit na prednu napravu nielen brzdy zo silnejsej verzie Justy,ale aj kinetaky+unasace. Maju totiz hrubsie osky 30mm oproti povodnym 25mm a vacsi tisichran- teda loziska budu rovnake ako zadne 6206 /8206/. Loziska sice znesu mensiu zataz ako 6305,ale aspon bude vacsia plocha lozisko-oska kinetaku,ktora sa lubi zodrat. Zohnal som nove klby Jakoparts,dufam ,ze daco vydrzia.Poloosi sa budu musiet vyrobit na mieru, vnutorne klby na diferak budu zadne z Justy-tiez su vacsie
Re: Moric evo II
povie mi niekto,aky ucel ma tento vylisok? je to ten kus zeleza ,ktory kryje zvnutra kolesa brzdic. Vystuha je to sotva,mne to skor pride ako poistka,ak by sa utrhol brzdovy valec s ulozenia. Alebo kryt 1 prachovky ?
- covex
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 2472
- Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
- Typ Libera: novejsi
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Moric evo II
Vypada to jak zbozi z hrackarny.
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
Re: Moric evo II
justy celuste nemozno osadit na libero podstavec bez jeho upravy. zavadzia samostel- justy podstavec(plech) je inak vylisovany. Ako celok to ale pasuje na rameno (4 sruby). Justy valcek je 19mm, Libero 17mm a su zamenitelne
- Mis.us
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1939
- Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
- Typ Libera: KJ8 a FA8
- Bydliště: Berounsko
Re: Moric evo II
koukám, že z tý justyny by pasovaly na nov. model. jakej je průměr bubnu?
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Re: Moric evo II
kupil som si justy pakne,poskladal a zistil,ze to tam neosadim-plechy (taniere) mam uz napraskovane,nechcem ich preto rypat. Bubny maju 180mm ako libero, ale maju mensi tisichran - a kinetaky pritom nemaju axialny posuv.Ked vezmes cely zadny brzdic z justy(bez bubna) ,nasrobujes ho na libero rameno. Pripojky na lanka rucnej su rovnake. zajtra pofotim plechy(taniere)