to neteče těsnění pod hlavou, ale těsnění pod víkem ventilů. Olej, kterej proniká, teče po hlavě dolů právě až k parohům a k těsnění od hlavy.
Výměna gufera u setrváku ti nepomůže, určitě chčije spíš z těch dvou gumovejch klínů zasazenej do odlitku šály, která vymezuje axiální vůli klikovky. (Dát nový podtmelit a narvat je místo strejch)
jestli ti příjde, že teče olej jakoby od filtru, tak moje zkušenost řiká to, že teče spíš gufero vodní pumpy (přes odtokovej kanálek). Gufero na klice může týct taky. Na utěsnění olejový pumpy bych bejt tebou koupil nový těsnění a nepatlal nic tmelem, zas tak drahý neni (cca 150,- kč)
a na převodovce ti tutově teče gufero od bowdenu náhonu tachometru, neni od věci vyměnit i gufera na poloosách. Mišus