Subaru Sambar 660 - sevisni manual

Odkazy na návody, dokumentaci a další radosti
Uživatelský avatar
covex
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 2267
Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
Typ Libera: novejsi
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Subaru Sambar 660 - sevisni manual

Příspěvekod covex » stř led 08, 2014 5:27 pm

Shodou nahod jsem nasel na googlu http://books.google.cz/books?id=aPNcAgAAQBAJ nahled servisniho manualu pro Sambar 660.
I presto ze to je torzo tam je docela dost zajimavych veci, ktere jsou shodne s Liberem.
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální

gari
Člen korespondent
Člen korespondent
Příspěvky: 250
Registrován: ned dub 27, 2008 10:10 pm
Bydliště: SK Nitra

Re: Subaru Sambar 660 - sevisni manual

Příspěvekod gari » stř led 08, 2014 7:44 pm

Covex dakujem velmi pekne za tento link,zvazoval som o zadovazeni si tejto knizky, stale totiz spekulujem kupit prevodovku sambara z jpn.

Uživatelský avatar
Mis.us
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1718
Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
Typ Libera: KJ8 a FA8
Bydliště: Berounsko
Kontaktovat uživatele:

Re: Subaru Sambar 660 - sevisni manual

Příspěvekod Mis.us » stř led 08, 2014 7:54 pm

Starý libero mi nejede víc jak 130 s nohou na zemi

s novym dokážu jet i přes 160 a to jen lechtám plyn

motoricky mi to příjde podobný, i když novější model je přeci jen živější. Taky zvažuju o inovaci- chtěl bych do starýho dát převodovku z novýho. Uvidim co to bude dělat. Mišus
Subaru E12 Wagon 4WD SDX(KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR(FA8) 40kw 1993
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-NR(FA8) 40kw 1996
Subaru 1.8 GL 4WD turbo 3D 88kw 1986
Subaru 1.8 GL 4WD RX turbo 3D 100kw 1987
Subaru impreza 2.0 GL AWD combi (GF8)85kw 1997

gari
Člen korespondent
Člen korespondent
Příspěvky: 250
Registrován: ned dub 27, 2008 10:10 pm
Bydliště: SK Nitra

Re: Subaru Sambar 660 - sevisni manual

Příspěvekod gari » stř led 08, 2014 9:23 pm

misus- ta maximalka nie je prevodovke- totiz novsi model ma sice rychlejsiu 5ku,ale kratsi staly prevod. Nemam tie cisla teraz pri sebe,ale tusim vysledny prevod na strasom liberu je rychlejsi. Takze skor to bude o limite otacok motorov- teda konkretne zapalovanie. Na E12 ta skrinka za tapacirom (tranzistor zapalovanie) sice funguje cisto analogovo,ale ma viac funkcii-startovaci predzapal,vlastnu mapu predstihu,a - a to bude podstatne-aj limiter otacok- takze tam bude pres zakopany-E12 nedovoli motor tocit do takych otacok,teda preto aj nizsia maximalka. Na limiter som prisiel cisto nahodou- pouzil som to zapalovanie vo fiatke (4valec-vyssia frekv. impulzov) a aha- motor tocil max 3500ot.! Kedze som to zapalovanie potreboval kvoli vlastnej mape predstihu,zacal som sa v tom rypat,vsetko sa da ladit odpormi vo vnutri zapalovania. Navyse,co si pamatam,na mojom Libere sa motor podla dorobeneho otackomera nechcel velmi tocit nad 5000ot. Justy ma otackomer do 8000 a cervene pole zacina tusim pri 6500ot.. pravdepodobne aj novsie Libero teda ide tocit viac ako stare.

Uživatelský avatar
Tuti
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1461
Registrován: úte bře 21, 2006 5:57 pm
Bydliště: liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Subaru Sambar 660 - sevisni manual

Příspěvekod Tuti » stř led 08, 2014 11:25 pm

Pokud se dobře pamatuju, někde v technických údajích staršího Libera jsem četl, že maximální rychlost 120 km/h dosahuje na čtvrtý rychlostní stupeň. Pětka se tedy bere už jako "ekonomická" - s tím, že k dosažení větší rychlosti než na čtyřku už nestačí moment. V reálu se Libero rozjede na pětku víc (motory mívají obvykle i po letech o něco větší výkon než se udává v TP), ale určitě ne na tolik, aby to otáčkama odpovídalo rychlosti 120 na čtyřku. Takže spíš než omezovač maximálku limituje výkon, respektive průběh točivého momentu motoru. Možná by jelo rychleji s trochu kratší pětkou, ale pro spotřebu je určitě lepší ta dlouhá.

PS: Kdybys Mišusi dal do staršího převodovku z nového, musel bys vyměnit i přední diferák.
tuti
-------
já rád - ty rád - allrad

Uživatelský avatar
Mis.us
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1718
Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
Typ Libera: KJ8 a FA8
Bydliště: Berounsko
Kontaktovat uživatele:

Re: Subaru Sambar 660 - sevisni manual

Příspěvekod Mis.us » stř led 08, 2014 11:38 pm

přední diferák? počet zubů- sladěnost se zadnim diferenciálem?

Do budoucna plánuju komplet spodek s elektroinstalací vršek- karoserie star. Libera :D
už tak jsem nějaký inovce udělal, ale stejně mi přijde ten rám poddimenzovanej, nový libero má rám o 80% robustnější...
Subaru E12 Wagon 4WD SDX(KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR(FA8) 40kw 1993
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-NR(FA8) 40kw 1996
Subaru 1.8 GL 4WD turbo 3D 88kw 1986
Subaru 1.8 GL 4WD RX turbo 3D 100kw 1987
Subaru impreza 2.0 GL AWD combi (GF8)85kw 1997

Uživatelský avatar
Tuti
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1461
Registrován: úte bře 21, 2006 5:57 pm
Bydliště: liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Subaru Sambar 660 - sevisni manual

Příspěvekod Tuti » pát led 10, 2014 9:54 am

přední diferák? počet zubů- sladěnost se zadnim diferenciálem?
No samozřejmě předek i zadek musí mít stejný stálý převod. A posazení kastle ze staršího na rám novějšího bude docela oříšek, protože mají různý rozvor.
tuti
-------
já rád - ty rád - allrad

Uživatelský avatar
Mis.us
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1718
Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
Typ Libera: KJ8 a FA8
Bydliště: Berounsko
Kontaktovat uživatele:

Re: Subaru Sambar 660 - sevisni manual

Příspěvekod Mis.us » pát led 10, 2014 10:04 am

všechno jde, když se chce :)
Subaru E12 Wagon 4WD SDX(KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR(FA8) 40kw 1993
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-NR(FA8) 40kw 1996
Subaru 1.8 GL 4WD turbo 3D 88kw 1986
Subaru 1.8 GL 4WD RX turbo 3D 100kw 1987
Subaru impreza 2.0 GL AWD combi (GF8)85kw 1997


Zpět na „Dokumentace“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host