utápění svíčky
-
- Náhodný kolemjdoucí
- Příspěvky: 2
- Registrován: ned bře 01, 2015 10:59 pm
- Typ Libera: E12
- Bydliště: Brno
utápění svíčky
Ahoj Subaristi, tak mimo sekci Mercedes 123 jsem začal navštěvovat ještě vaše fórum. Sranda je, že Vás trápí něco co mě ani nikdy nenapadlo, že by němělo fungovat - motor. Milionek mam přetočený a šlape jak hodinky. Někdy je až neuvěřitelný přesedat mezi těmito auty. No nic co bych se chtěl zeptat: utápí se mě na 1. válci svíčka. Kabely, palec ,víčko, svíčky vyměněný. Najedu 70km a svíčka je v háji. Tlaky 12. Hlava udělaná, přebroušená a utěsněná. Že by stírací kroužky ? Svíčky mě přijdou zakarbonovaný, ale né katastrofálně. Nebo bohatá směs? MOžná špatný těsnění pod hlavou? Díky za náměty JendaF.
- Mis.us
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1959
- Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
- Typ Libera: KJ8 a FA8
- Bydliště: Berounsko
Re: utápění svíčky
ahoj Mr. jendafe
Co je hlava udělaná? Nový gufírka(originál- pokud nedáš originál, propouštěj olej) udělaný sedla v hlavě? nový ventily, taky záleží jak moc je hlava ubraná- kompresní poměr...?
Tlaky máš celkem fpohodě, ale pravidlo zní a už jsem na to doplatil, nikdy nedělej jen kus motoru, ale celej a s originálníma komponentama! Tvoje tlaky jsou sice v normě, ale budeš mít zapečený mazací koužky, přes ty dva vrchní projde olej jak prd. Taky záleží na který svíčce to máš v loji- nevim jestli je to 3. anebo 1. válec, ale svíčka bejvá i při kompletní generálce jinak zbarvená- podle nastavení karburátoru (buď do bíla- chudá, nebo do černa- bohatá)- to sání totiž neni uplně ideální už od výroby.
A co povidáš o piánu (MB123), svatá pravda, ale sedni si někdy do Subaru Leone a piano ti bude cizí, nejen, že plivnu pod kola a jede to dál, ALE.....(500 000 nalítano bez problémů- ne u mýho auta, ja si ho šetřim:) -1800spfi i mpfi boxer ), zkrátka skopčákcy s japoncema vůbec nesrovnávej, jsou to oproti nim lůzři.
Mihajl
Co je hlava udělaná? Nový gufírka(originál- pokud nedáš originál, propouštěj olej) udělaný sedla v hlavě? nový ventily, taky záleží jak moc je hlava ubraná- kompresní poměr...?
Tlaky máš celkem fpohodě, ale pravidlo zní a už jsem na to doplatil, nikdy nedělej jen kus motoru, ale celej a s originálníma komponentama! Tvoje tlaky jsou sice v normě, ale budeš mít zapečený mazací koužky, přes ty dva vrchní projde olej jak prd. Taky záleží na který svíčce to máš v loji- nevim jestli je to 3. anebo 1. válec, ale svíčka bejvá i při kompletní generálce jinak zbarvená- podle nastavení karburátoru (buď do bíla- chudá, nebo do černa- bohatá)- to sání totiž neni uplně ideální už od výroby.
A co povidáš o piánu (MB123), svatá pravda, ale sedni si někdy do Subaru Leone a piano ti bude cizí, nejen, že plivnu pod kola a jede to dál, ALE.....(500 000 nalítano bez problémů- ne u mýho auta, ja si ho šetřim:) -1800spfi i mpfi boxer ), zkrátka skopčákcy s japoncema vůbec nesrovnávej, jsou to oproti nim lůzři.
Mihajl
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
-
- Náhodný kolemjdoucí
- Příspěvky: 2
- Registrován: ned bře 01, 2015 10:59 pm
- Typ Libera: E12
- Bydliště: Brno
Re: utápění svíčky
Ahoj Subaristi,
hlava udělaná, ale jak to nevim -dělal to kluk přede mnou. Gufírkana ventylech nový - kvalita také neznámá. Zkusím to celé zjistit.
Motor musí ven - udělat kliku, zkontrolovat ovalitu válců, nový pístní kroužky. Když to bude na výbrus tož to nevim zda-li ho nehodit do kopřiv a nezkusit sehnat jinej - myslím, že by byl výbrus pěkně drahej.
Jinak se utápí 1. tedy ten na pravo (u rozvodovýho řemene).
JInak co se týče meďáka - do 1,5mil. km žádná vzácnost. V Řecku v jednom museu je meďák nějaké taxi rodiny 3,5mil. km.
bez výbrusu a zásahu do motoru. Štelují se pouze ventyly dvěma 13 klíčema. Před půl rokem jsem nastartoval 3litra co 4roky stál na druhej pokus i se strou naftou a pak jsem s ním odjel z Prahy dom do Brna. Nicméně dnes je Mercedes ve vědšině případů pěkná sračka. Dokonce do některých modelů dávají Renolt motory !!!
Poslední super auto je 124. Samozřejmě se bavím o vyšší střední třídě, S klasi jsou něco jinýho, popř.G.
To jsou ale nostalgický keci s tím co nejzdím jezdí jen blázni. J.
hlava udělaná, ale jak to nevim -dělal to kluk přede mnou. Gufírkana ventylech nový - kvalita také neznámá. Zkusím to celé zjistit.
Motor musí ven - udělat kliku, zkontrolovat ovalitu válců, nový pístní kroužky. Když to bude na výbrus tož to nevim zda-li ho nehodit do kopřiv a nezkusit sehnat jinej - myslím, že by byl výbrus pěkně drahej.
Jinak se utápí 1. tedy ten na pravo (u rozvodovýho řemene).
JInak co se týče meďáka - do 1,5mil. km žádná vzácnost. V Řecku v jednom museu je meďák nějaké taxi rodiny 3,5mil. km.
bez výbrusu a zásahu do motoru. Štelují se pouze ventyly dvěma 13 klíčema. Před půl rokem jsem nastartoval 3litra co 4roky stál na druhej pokus i se strou naftou a pak jsem s ním odjel z Prahy dom do Brna. Nicméně dnes je Mercedes ve vědšině případů pěkná sračka. Dokonce do některých modelů dávají Renolt motory !!!
Poslední super auto je 124. Samozřejmě se bavím o vyšší střední třídě, S klasi jsou něco jinýho, popř.G.
To jsou ale nostalgický keci s tím co nejzdím jezdí jen blázni. J.