indukční cívka
- Soptík Hřensko
- Člen korespondent
- Příspěvky: 136
- Registrován: ned zář 20, 2015 11:25 am
- Typ Libera: E12
- Bydliště: Hřensko
Re: indukční cívka
Tak to je parádní diagnostika Díky za ní. Když bude hlava dole, určitě budu dělat kroužky na všech válcích a ventily taky, no prostě komplet rozvody a pro jistotu olejovou vanu. Bojím se ale olejový a vodní pumpy Teď ale liberátor potřebuju protlačit STK (2/17) a tohle udělat při lepším počasí - zapeklitý oříšek. Patrně to bude STK na měsíc a dlouhý seznam závad k odstranění...
- Mis.us
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1959
- Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
- Typ Libera: KJ8 a FA8
- Bydliště: Berounsko
Re: indukční cívka
Hele Soptíku, já vim, že je to Tvoje věc, ale proč to neuděláš celý? To, co máš v plánu je, že stejně celej motor rozebereš. Neni škoda vyměnit i ložiska na klice? a dát ji třeba přebrousit? Dát všude nový gufera? Navíc rozvodovej řetěz na vyvažováku už bude vyběhanej(může se rozervat) a vodítko projetý až na hliník. Na komplet G.O se vejdeš do 25tisíc -když si to budeš dělat sám. Navíc z Originálních dílů...M
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
- Soptík Hřensko
- Člen korespondent
- Příspěvky: 136
- Registrován: ned zář 20, 2015 11:25 am
- Typ Libera: E12
- Bydliště: Hřensko
Re: indukční cívka
Ahoj, no to bych samozřejmě rád, dokonce jsem překvapen tou cenou za origo díly Čekal jsem víc. Ale i tak je to dost na to, abych to z rodinného rozpočtu vzal najednou To bych nejdřív musel řešit k de spát a to v téhle zimě je v Liberu nicmoc Navíc zubařka mi teď řekla, že si budu muset už nechat udělat zuby, to je 14 litrů nevratná investice "do huby" no a navíc mě liberátor musí 2x do týdne odvézt a přivézt do práce a domů. Proto bych teď před STK chtěl udělat jen to nejnutnější a v létě to pak rozhodit celý. Dva týdny letní dovolený by mě na to snad pak mohly stačit.
Mimochodem, byla by tu k sehnání elektroschémata na tuto Libero 98? Koukal jsem, že některá jsou na poptání a za kvalitní si samozřejmě i zaplatím...
Mimochodem, byla by tu k sehnání elektroschémata na tuto Libero 98? Koukal jsem, že některá jsou na poptání a za kvalitní si samozřejmě i zaplatím...
- Mis.us
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1959
- Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
- Typ Libera: KJ8 a FA8
- Bydliště: Berounsko
Re: indukční cívka
to ten motor nech radši jak je. Přesuň to celý až na to budeš mít finance. Je to vyhazování peněz a zbytečná práce.
Elekroschéma tady jitě někdo má. M
Elekroschéma tady jitě někdo má. M
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
- Albedo
- Inventář fóra
- Příspěvky: 419
- Registrován: čtv dub 21, 2016 6:45 pm
- Typ Libera: E12
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: indukční cívka
Soptíku, poslal jsem ti soukromou zprávu
Barča - Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD - 1996
- Soptík Hřensko
- Člen korespondent
- Příspěvky: 136
- Registrován: ned zář 20, 2015 11:25 am
- Typ Libera: E12
- Bydliště: Hřensko
Re: indukční cívka
Díky moc, hned už vim, odkud vedou a k čemu slouží ty tři samovolně visící dráty u motoru a pod palubkou...