zpátečková světla
- matyy
- Občasný přispěvatel
- Příspěvky: 15
- Registrován: čtv kvě 22, 2008 11:58 am
- Bydliště: Mladá Boleslav
zpátečková světla
Teď jsem zjistil že mi nejdou zpětná světla,ale žárovky mám dobré...Nevíte čím by to mohlo být a kde je spínač?? Díík
- Martinekk
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 948
- Registrován: sob čer 16, 2007 9:42 pm
- Bydliště: Trenčín city
- Kontaktovat uživatele:
Re: zpátečková světla
Na staršom je spínač na prevodovke. Poblíž náhonu na tacho. Ako je to na novšom neviem, nemám to okukané.
Libero E12 1989/1990, 4WD. Striebornobiela krhlička.
Plyňák Forester GX, EJ20, zelený diablik 1999.
Plyňák Forester GX, EJ20, zelený diablik 1999.
- Vladino
- Občasný přispěvatel
- Příspěvky: 41
- Registrován: pon pro 07, 2009 9:37 pm
- Bydliště: Trenčín,SK
- Kontaktovat uživatele:
Re: zpátečková světla
Prosím o informáciu, ak mal niekto tento problém. Na dvojkolke E10 mi nesvietia cúvacie svetlá po zaradení spiatočky, ale ak zvýšim otáčky motora cca na 2000 odhadom, tak sa rozsvietia. Ak dám nohu z plynu, tak zhasnú. Spínač na prevodovke som vymenil z inej prevodovky. Porucha pretrváva.
Ďakujem Vlado
Ďakujem Vlado
Doteraz kuriózna dvojkolka v bordó-metalíze od Lubomíra...
+ bielostrieborná E12 na OR32kách(drapáky) uff!
+ bielostrieborná E12 na OR32kách(drapáky) uff!
- Mis.us
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1959
- Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
- Typ Libera: KJ8 a FA8
- Bydliště: Berounsko
Re: zpátečková světla
máš špatnej kontakt- někde je nalomenej drát, nebo špatně vodící konektor. Stalo se mi to taky na E12 4WD -po pomačkání drátů rukou mam pokoj, zatim teda, neřešil jsem to opravou a hledáním nalomenýho drátu, protože v září auto podstoupí přestavbu. M
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
- Vladino
- Občasný přispěvatel
- Příspěvky: 41
- Registrován: pon pro 07, 2009 9:37 pm
- Bydliště: Trenčín,SK
- Kontaktovat uživatele:
Re: zpátečková světla
Vďaka za informáciu. Dnes som trochu čistil motor, vymenil sviečky, nabil akumulátor a zopár ďalších drobností. Liberko nejazdilo možno 4 mesiace, tak bolo treba a hneď som si aj siahol na kábliky od spínača cúvačiek na prevodovke cez konektor až k spoločnému zväzku káblov. Na pootočenie kľúčikom do stavu svietiacich kontroliek a zaradenej spiatočke sa svetlá rozsvietili veľmi ochotne. Tak sa potvrdilo, čo si napísal. Tie kábliky je dobré upevniť, aby nezakmitávali, ako sa im zachce, a ja som ich upevnené nemal.
Doteraz kuriózna dvojkolka v bordó-metalíze od Lubomíra...
+ bielostrieborná E12 na OR32kách(drapáky) uff!
+ bielostrieborná E12 na OR32kách(drapáky) uff!
Re: zpátečková světla
Na renovaci škatulky jsem koupil jednu E 12ku na které byly natahané nové dráty k zadním světlům. Po sundání karoserie jsem zjistil, že
kabelový svazek v místě kde opouští karoserii ( gumová průchodka ) a přechází na rám ( první plastová příchytka ) je prodřený o rám
a je poškozeno ( zkratováno ) pět vodičů . Myslím - i když myslet znamená hovno vědět - že to bude dost častá příčina různých poruch
a závad. Škatulka.
kabelový svazek v místě kde opouští karoserii ( gumová průchodka ) a přechází na rám ( první plastová příchytka ) je prodřený o rám
a je poškozeno ( zkratováno ) pět vodičů . Myslím - i když myslet znamená hovno vědět - že to bude dost častá příčina různých poruch
a závad. Škatulka.
-
- Přispěvatel
- Příspěvky: 84
- Registrován: úte kvě 14, 2013 12:14 am
- Typ Libera: E10, E12, E12 nové
- Bydliště: Jizerské hory
Re: zpátečková světla
Zdravím, na starém liberu mi v elektrice nefungovalo asi devět věcí, je s podivem, že ještě jelo. Vnitřkem vozu jsem měl nataháno asi pět drátů. Kamarád jednou při hledání příčiny rozdělal svazek a několik drátů vedle sebe bylo ztloustlých jako had, když spolkne myš. Po dvaceti letech v méně chráněných místech může měď zoxidovat skrz izolaci a nezbývá než proměřovat odpor jednotlivých drátů. Skoro by pak člověk při úplné renovaci pomýšlel na nový svazek za pár tisíc, kdyby byl k mání . Pro ty, co neměli tuto nutnost, přidávám, že se dráty proměřují pomocí špendlíků, kterými se drát propíchne napříč a není nutno vstupovat do konektoru.
Přeji hodně zdaru a zdravé dráty, David
Přeji hodně zdaru a zdravé dráty, David