Hlavne ta cast bez koule je normalne zadni pricna trubka ramu Libera na kterem sedi motor. Vsechny tazne se k nemu pridelavaji srouby. U Libera ma vetsina taznych jeste "taznou" tyc pod motorem k druhe trubce ramu.
Nevim zda tu je jeste toto tazne:
Co se tyce tveho tazneho, tak reseni existuje - zajed k nemu kdo dela (nejlip vyrabi) tazna, pokud bude chtit poradi si s tim.
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
To je taky nejake samo-domo. Proc si to demontoval? Je to varianta, ktera ani nesnizuje svetlou vysku, akorat ta delka smerem dozadu mi prijde nejak hrozne moc...
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
Demontoval jsem to, protože musím dělat podstatnější věci a nešel otevřít motor. Samodomo to je určitě a na papíry to rozhodně není. Bylo to na ježdění do lesa na zvýšení přepravní kapacity - žádná elektrika
Napadá mě, že by do té trubky (rámu, či co to je za rozpěru) šla navařit druhá trubka, do které by se upravené tažné vsunulo a nějakým způsobem zajistilo. Asi takhle nějak:
navrh_tazne.png (5.18 KiB) Zobrazeno 18282 x
Mám dojem, že ta trubka tam je jen pro držák motoru a držení rámu "u sebe", takže když se to dobře a kvalitně svaří, nemuselo by to ničemu vadit. Jen to pak protáhnout přes úřad a nechat zapsat, byť třeba s typovým listem od jiného závěska...
ja bych se pri provrtani te trubky bal, ze to bude moc namahane i dobre svarene. Ono ne uplne zbytecne ma vetsina taznych vedenou trubku pod motorem jeste k druhe trubce ramu. Uchyceni na jednu trubku ji musi extremne namahat a to ani ne tak pri tahnuti, jako pri brzdeni. Je to videt i na tomto "samodomo" kousku i presto, ze tam jsou ta kridla.
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální