Hlavne ta cast bez koule je normalne zadni pricna trubka ramu Libera na kterem sedi motor. Vsechny tazne se k nemu pridelavaji srouby. U Libera ma vetsina taznych jeste "taznou" tyc pod motorem k druhe trubce ramu.
Nevim zda tu je jeste toto tazne:
Co se tyce tveho tazneho, tak reseni existuje - zajed k nemu kdo dela (nejlip vyrabi) tazna, pokud bude chtit poradi si s tim.
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
To je taky nejake samo-domo. Proc si to demontoval? Je to varianta, ktera ani nesnizuje svetlou vysku, akorat ta delka smerem dozadu mi prijde nejak hrozne moc...
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
Demontoval jsem to, protože musím dělat podstatnější věci a nešel otevřít motor. Samodomo to je určitě a na papíry to rozhodně není. Bylo to na ježdění do lesa na zvýšení přepravní kapacity - žádná elektrika
Napadá mě, že by do té trubky (rámu, či co to je za rozpěru) šla navařit druhá trubka, do které by se upravené tažné vsunulo a nějakým způsobem zajistilo. Asi takhle nějak:
navrh_tazne.png (5.18 KiB) Zobrazeno 12427 x
Mám dojem, že ta trubka tam je jen pro držák motoru a držení rámu "u sebe", takže když se to dobře a kvalitně svaří, nemuselo by to ničemu vadit. Jen to pak protáhnout přes úřad a nechat zapsat, byť třeba s typovým listem od jiného závěska...
ja bych se pri provrtani te trubky bal, ze to bude moc namahane i dobre svarene. Ono ne uplne zbytecne ma vetsina taznych vedenou trubku pod motorem jeste k druhe trubce ramu. Uchyceni na jednu trubku ji musi extremne namahat a to ani ne tak pri tahnuti, jako pri brzdeni. Je to videt i na tomto "samodomo" kousku i presto, ze tam jsou ta kridla.
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální