Moric evo II

Zde můžete prezentovat svůj vůz.
Odpovědět
gari
Člen korespondent
Člen korespondent
Příspěvky: 267
Registrován: ned dub 27, 2008 10:10 pm
Bydliště: SK Nitra

Re: Moric evo II

Příspěvek od gari »

Jezisko
CIMG0069.JPG
CIMG0069.JPG (231.55 KiB) Zobrazeno 16630 x
Uživatelský avatar
Martinekk
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 938
Registrován: sob čer 16, 2007 9:42 pm
Bydliště: Trenčín city
Kontaktovat uživatele:

Re: Moric evo II

Příspěvek od Martinekk »

Niečo lepšejšie do prevodovky?
Libero E12 1989/1990, 4WD. Striebornobiela krhlička.
Plyňák Forester GX, EJ20, zelený diablik 1999.
Uživatelský avatar
Mis.us
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1938
Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
Typ Libera: KJ8 a FA8
Bydliště: Berounsko

Re: Moric evo II

Příspěvek od Mis.us »

Se na ty odvalovačce Petre pěkně vyblbli.... Ty synchrony
jsou origo, nebo delali úplně všechno....? Hřídele chápu že jsou nový,, ale jak kolečka co se na hl. hnací hřídel skládají? PS. na ty díly se ti zkraje novýho roku poptam, zatím nebyl čas, ale jedu tam pro svý zásoby, tak se tam dostanu. Mišus
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
gari
Člen korespondent
Člen korespondent
Příspěvky: 267
Registrován: ned dub 27, 2008 10:10 pm
Bydliště: SK Nitra

Re: Moric evo II

Příspěvek od gari »

Synchrony su povodne-zbrusene stare ozubenia a nalisovane/zvarene nove kola na to. Pomaly prevod sa podaril 8/42 zub, takze final 30,6 :1 .Akurat 5ka nejak usla-nespravny prevod 1:1 ,ale to sa opravi. Martinekk- bude 6kvalt
Uživatelský avatar
Martinekk
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 938
Registrován: sob čer 16, 2007 9:42 pm
Bydliště: Trenčín city
Kontaktovat uživatele:

Re: Moric evo II

Příspěvek od Martinekk »

Nádhera, kurnik to je požužlaníčko...
Libero E12 1989/1990, 4WD. Striebornobiela krhlička.
Plyňák Forester GX, EJ20, zelený diablik 1999.
gari
Člen korespondent
Člen korespondent
Příspěvky: 267
Registrován: ned dub 27, 2008 10:10 pm
Bydliště: SK Nitra

Re: Moric evo II

Příspěvek od gari »

uprava olejoveho cerpadla a regulatora tlaku
odrezanie potrebneho odliatku
odrezanie potrebneho odliatku
darca.jpg (163.81 KiB) Zobrazeno 11877 x
snaha o frezovanie drazky v domacich podmienkach vysla
snaha o frezovanie drazky v domacich podmienkach vysla
drazka1.jpg (223.31 KiB) Zobrazeno 11877 x
dovarenie potrebneho materialu kvoli vnutornemu puzdru
dovarenie potrebneho materialu kvoli vnutornemu puzdru
drziakFA.jpg (227.89 KiB) Zobrazeno 11877 x
gari
Člen korespondent
Člen korespondent
Příspěvky: 267
Registrován: ned dub 27, 2008 10:10 pm
Bydliště: SK Nitra

Re: Moric evo II

Příspěvek od gari »

odpileny kus z druheho obalu,ofrezovany na 7mm ,sustruzenie drazok pre gumicky
odpileny kus z druheho obalu,ofrezovany na 7mm ,sustruzenie drazok pre gumicky
drazka2.jpg (236.95 KiB) Zobrazeno 11877 x
osadene puzdro
osadene puzdro
puzdro.jpg (232.8 KiB) Zobrazeno 11877 x
skusobne kolecko do vrtacky
skusobne kolecko do vrtacky
testkolo.jpg (161.04 KiB) Zobrazeno 11877 x
gari
Člen korespondent
Člen korespondent
Příspěvky: 267
Registrován: ned dub 27, 2008 10:10 pm
Bydliště: SK Nitra

Re: Moric evo II

Příspěvek od gari »

kryt justyny ,tlak NAPRAZDNO cca <br />3bary,studeny hydraulicky olej
kryt justyny ,tlak NAPRAZDNO cca
3bary,studeny hydraulicky olej
justytlak.jpg (235.45 KiB) Zobrazeno 11877 x
suciastky pred poskladanim
suciastky pred poskladanim
komp.jpg (235.34 KiB) Zobrazeno 11877 x
osadena hriadel,vyssia o 7mm
osadena hriadel,vyssia o 7mm
zzzz.jpg (160.61 KiB) Zobrazeno 11877 x
gari
Člen korespondent
Člen korespondent
Příspěvky: 267
Registrován: ned dub 27, 2008 10:10 pm
Bydliště: SK Nitra

Re: Moric evo II

Příspěvek od gari »

prisposobeny regulator
prisposobeny regulator
regulator1.jpg (218.92 KiB) Zobrazeno 11877 x
osadeny regulator
osadeny regulator
regulator2.jpg (213.8 KiB) Zobrazeno 11877 x
Uživatelský avatar
Mis.us
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1938
Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
Typ Libera: KJ8 a FA8
Bydliště: Berounsko

Re: Moric evo II

Příspěvek od Mis.us »

Zdar, Ty jsi vždy smrděl motorsportem Gari :-D. Uložená hřídel na obou koncích je fakt pecka ;) stejně tam jednoho dne dáš turbodmychadlo :-D M.
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
gari
Člen korespondent
Člen korespondent
Příspěvky: 267
Registrován: ned dub 27, 2008 10:10 pm
Bydliště: SK Nitra

Re: Moric evo II

Příspěvek od gari »

Nedalo mi to, nakolko ma neuspokojil tlak noveho cerpadla .Riesil to uz kadekto hlavne na Justy,cerpadla z moto a pod.. Zaroven sa mi podarilo odstranit japonske kurvitko-prebytocny olej z regulatora uz strieka do vane ,nie naspat pred cerpadlo. Na fotkach nevidno maly plechovy stit,na ktory strieka olej-zabranuje speneniu. To najpodstatnejsie- to dlhsie cerpadlo -nakolko som stary fiatak, tak mi nejak napadlo zalozit do liberackeho prazneho obalu vonkajsiu cast cerpadla zo 127micky /fiat/ .A zapasovalo veru. Ostatne je uz len dopasovanie talianskeho do japonskeho,skracovanie osiek atd. Na foto nevidno male koncove puzdierko -oska je ulozena 2x. Cerpadlo je vyssie o 7mm , teda z povodnych tusim 15 ma teraz 22mm .

fiat cerpadlo - motor 127A000 / 127A1000 /127A3000 /127A5000 .
gari
Člen korespondent
Člen korespondent
Příspěvky: 267
Registrován: ned dub 27, 2008 10:10 pm
Bydliště: SK Nitra

Re: Moric evo II

Příspěvek od gari »

nazdar Misus :D ano, rok to slape perfektne,tlak na volnobeh 1bar ,v otackach 3. Turbo nie- aj ked ma ten motor uz sere s tym nedostatocnym vykonom, bojim sa,ze to nevydrzi prevodovka. Chystam tu trojklapku, ale to je daleka buducnost.
Uživatelský avatar
covex
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 2469
Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
Typ Libera: novejsi
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Moric evo II

Příspěvek od covex »

A co supercharger, ten libera mely, jen samozrejme s jinym motorem.
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
gari
Člen korespondent
Člen korespondent
Příspěvky: 267
Registrován: ned dub 27, 2008 10:10 pm
Bydliště: SK Nitra

Re: Moric evo II

Příspěvek od gari »

prosim o pomoc - zhanam el.schemu ECU motora Justy rok 1992 - odlisuje sa od klasickej 1990. Prepojenie ECU-motor viem, ale ostatne - solenoidy,pristrojovka,ovladanie vetraka, spojk.pedal atd nepoznam. A mozno aj radu,co vsetko nepotrebujem zapojit,aby to fungovalo. Ma to vobec mod "nudzovy" rezim ak nacita ECU daku chybu ?
1992ecu0001.jpg
1992ecu0001.jpg (238.13 KiB) Zobrazeno 11170 x
Uživatelský avatar
covex
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 2469
Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
Typ Libera: novejsi
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Moric evo II

Příspěvek od covex »

Schema ECU asi nesezenes, to nebyva bezna servisni dokumentace, pokud myslis pinout ECU (kam je co pripojene), tak to by se melo dat sehnat v ramci klasickych schemat zapojeni elektra daneho auta. Ja pred casem s pomoci Misuse ziskal v Subaru zapojeni pro Vivio 92, takze pokud na netu nesezenes Verdrahtungsdiagramme tak zkusit Subaru.
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
gari
Člen korespondent
Člen korespondent
Příspěvky: 267
Registrován: ned dub 27, 2008 10:10 pm
Bydliště: SK Nitra

Re: Moric evo II

Příspěvek od gari »

Ano, mal som na mysli pinout ECU , uz som zohnal. Vdaka
gari
Člen korespondent
Člen korespondent
Příspěvky: 267
Registrován: ned dub 27, 2008 10:10 pm
Bydliště: SK Nitra

Re: Moric evo II

Příspěvek od gari »

Tak uz to vrci. Zatial iba na volnobeh,na jednu cievku a rozdelovac. Riadiacka VEMS + trojklapka 38mm.
CIMG0416.JPG
CIMG0416.JPG (217.04 KiB) Zobrazeno 7461 x
Uživatelský avatar
Mis.us
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1938
Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
Typ Libera: KJ8 a FA8
Bydliště: Berounsko

Re: Moric evo II

Příspěvek od Mis.us »

Zdaar.
Koukám elektronický nepřímý vstřik asi z justy......

To už je Petře asi vrcholová verze co.....z čeho jsou ty škrtící klapky?Jestli jsem to správně pochopil, tak ECU je stavěná na míru od nějakých tuneru a nebo tam je možnost si ji sám pak naladit a je to nějaká seriovka.....? Jsem zvědav, co to s tím bude dělat, hlavně jestli to vydrží převodovka :?
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
gari
Člen korespondent
Člen korespondent
Příspěvky: 267
Registrován: ned dub 27, 2008 10:10 pm
Bydliště: SK Nitra

Re: Moric evo II

Příspěvek od gari »

nazdar nazdar , ako pises, posledne stadium, su aj ine veci na svete ako garaz . Klapky su z nejakej moto- teda povodne su to Keihin karburatory 38mm, vstrekovanie ponechane z Libera,ale rozpilene sanie . Vstrekovacia rampa ma zmeneny privod a odvod benzinu /regulator je prisposobeny z Justy/. Musel som vyrobit malu 1L medzinadrz na benzin- kedze nadrz mam z karburatoroveho KJ , takze mam povodnu podavaciu pumpu aj tlakove cerpadlo. Trapim sa este z induckami- zatial rusia ECU /zrejme VN kable/ a poctom zubov na remenici /impulzy pre ECU/ . Snimac vacky /teda na polohu 1.valca/ som pouzil rozdelovac Justy-ten ma 2 snimace .
ECU je madarska VEMS , teda racingova programovatelna riadiacka.Trosku prepych na takyto ucel.
Momentalne je to v stadiu ozivovania a opravovania chyb , bude sa to ladit na brzde.
Ked pises ci vydrzi prevodovka-toho roku sa mi podarilo pri prudkom pohynani cez spojku strihnut vyrabanu poloos.. bola vystruhana z polosi Oplu Astra.
Uživatelský avatar
Mis.us
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1938
Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
Typ Libera: KJ8 a FA8
Bydliště: Berounsko

Re: Moric evo II

Příspěvek od Mis.us »

Justy neznám úplně do detailu. Jen vím že na řemenu má o dva zuby míň, počet zubů na řemenicích jsem nikdy neměl možnost porovnat, ale vím, že víčko rozdělovače má oproti fa o docela dost stupňů pootočený kontakty na přenos jiskry, jak je to se snímačem vačky nevím, fa má pouze jednu cívku a tři kontakty na hřídeli který snímá cívka z toho je jeden rozdělenej na dva kusy (ten je tuším na 3. válci- to je ten u rozdělovače) tohle co děláš už je pro mne Španělská Vesnice :lol: justy bude načasovaný jinak než Libero.... tam bych o kompatibilitě pochyboval :?
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Odpovědět