XCP rust blocker
- covex
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 2485
- Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
- Typ Libera: novejsi
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: XCP rust blocker
S tim solenim to je jako vzdy nekde mezi - napr. ve Svycarsku nebo ve Svedsku se take soli ale vyrazne min ne u znas, takze nekdy se clovek docte, ze se tam nesoli. Sul pouzivaji pouze k osetreni nekterych typu komunikaci vyssich trid. No a ve Svedsku nebo Nemecku maj navic u mest jeste silnice vyhrivane odpadnim teplem z elektraren, ale o tom si muzeme nechat u nas zdat (i kdyz mozna u Temelina to je taky).
Pro inspiraci takle ve Svedsku vypadaji silnice v beznych mestskych ctvrtich: Nikdo se tam s tim nesoli, obcas to posypou sterkem, proste musite jizdu prizpusobit podminkam, pravda, maji povolene v ziime hroty...
Tady u nas na severu je to se solenim naproso extremni, letos zase solili dalsi kilometry silnic navic i na malych mistnich komunikacich. A pak se clovek docte kolik tun soli letos na silnice nasypali a jak v Jablonci jim dochazela sul uz na konci unora... takze pokud nekdo chce XCP vyzkouset tak rozhodne u nas, protoze ta sul to fakt proveri.
Pro inspiraci takle ve Svedsku vypadaji silnice v beznych mestskych ctvrtich: Nikdo se tam s tim nesoli, obcas to posypou sterkem, proste musite jizdu prizpusobit podminkam, pravda, maji povolene v ziime hroty...
Tady u nas na severu je to se solenim naproso extremni, letos zase solili dalsi kilometry silnic navic i na malych mistnich komunikacich. A pak se clovek docte kolik tun soli letos na silnice nasypali a jak v Jablonci jim dochazela sul uz na konci unora... takze pokud nekdo chce XCP vyzkouset tak rozhodne u nas, protoze ta sul to fakt proveri.
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
- Tuti
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1576
- Registrován: úte bře 21, 2006 5:57 pm
- Bydliště: liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: XCP rust blocker
Mišusi, články v novinách jsou pro lidi co si kupujou nový auta a ony ty moderní motory fungujou trochu jinak než klasika, co máme v našich kárách. Typický přímovstřikový motor se v mraze na volnoběh vůbec nedokáže zahřát na provozní teplotu, akorát pere benzin do oleje a zalepuje ventily.
tuti
-------
já rád - ty rád - allrad
-------
já rád - ty rád - allrad
-
- Náhodný kolemjdoucí
- Příspěvky: 8
- Registrován: pon úno 22, 2021 8:52 pm
- Typ Libera: SDX SR
- Bydliště: Jablonec
Re: XCP rust blocker
Mis.us
Kopíruju články u internetu? Uvádím zdroj, necucám si info z prstu. Díky internetu jsem se třeba dozvěděl o XCP, díky internetu jsem si přečetl o autech a motorkách který mám atd. Dřív to byly časopisy, Svět motorů, Aut Tip, a jiný, dneska je to internet. Co je na tom divnýho?
Já ti tvoje zkušenosti neberu, ale nemám rád, když někdo něco odsuzuje apriori proto, že je podstatou nihilista . Taky nemám důvod lhát. Přesvědčovat někoho, aby si koupil sprej za čtyři stovky s tím, že vím, že kecám, je nesmysl.
Článek není stupidní. V Británii se solí, článek to potvrzuje a je to určitě tak, že někde se solí, někde ne. Ale tvrdit, že se tam obecně nesolí je blbost.
Stejně tak je blbost tvrdit, že VŠECHNY motory je dobré zahřívat. Starý motory určitě, karburátorový motorky určitě, nový přímovstřiky jen trochu, protože si ředíš olej. Proč myslíš že přímovstřikovým motorům u aut, který jezdí po městě, přibývá olej? Proč asi karbonujou? Ničí se DPF filtry? Volnoběh a nízký otáčky jim vadí. Ale ty napíšeš, šmahem, že je to blbost.
Diskuzi na fóru si tady rozjel ty, s tím, že XCP je sračka k hovnu aniž by jsi věděl, o co jde. Píšeš úplný bludy o něčem, co jsi nevyzkoušel ani neviděl. Tak se nediv, že si bráním něco, co mám vyzkoušené. Možná je lepší kopírovat články z internetu, který mají reálný základ, než dělat chytráka za každou cenu.
Kopíruju články u internetu? Uvádím zdroj, necucám si info z prstu. Díky internetu jsem se třeba dozvěděl o XCP, díky internetu jsem si přečetl o autech a motorkách který mám atd. Dřív to byly časopisy, Svět motorů, Aut Tip, a jiný, dneska je to internet. Co je na tom divnýho?
Já ti tvoje zkušenosti neberu, ale nemám rád, když někdo něco odsuzuje apriori proto, že je podstatou nihilista . Taky nemám důvod lhát. Přesvědčovat někoho, aby si koupil sprej za čtyři stovky s tím, že vím, že kecám, je nesmysl.
Článek není stupidní. V Británii se solí, článek to potvrzuje a je to určitě tak, že někde se solí, někde ne. Ale tvrdit, že se tam obecně nesolí je blbost.
Stejně tak je blbost tvrdit, že VŠECHNY motory je dobré zahřívat. Starý motory určitě, karburátorový motorky určitě, nový přímovstřiky jen trochu, protože si ředíš olej. Proč myslíš že přímovstřikovým motorům u aut, který jezdí po městě, přibývá olej? Proč asi karbonujou? Ničí se DPF filtry? Volnoběh a nízký otáčky jim vadí. Ale ty napíšeš, šmahem, že je to blbost.
Diskuzi na fóru si tady rozjel ty, s tím, že XCP je sračka k hovnu aniž by jsi věděl, o co jde. Píšeš úplný bludy o něčem, co jsi nevyzkoušel ani neviděl. Tak se nediv, že si bráním něco, co mám vyzkoušené. Možná je lepší kopírovat články z internetu, který mají reálný základ, než dělat chytráka za každou cenu.
- Mis.us
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1946
- Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
- Typ Libera: KJ8 a FA8
- Bydliště: Berounsko
Re: XCP rust blocker
Nic k zobrazení
Naposledy upravil(a) Mis.us dne úte kvě 30, 2023 8:57 am, celkem upraveno 1 x.
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
- Mis.us
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1946
- Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
- Typ Libera: KJ8 a FA8
- Bydliště: Berounsko
Re: XCP rust blocker
Nic k zobrazení
Naposledy upravil(a) Mis.us dne úte kvě 30, 2023 8:58 am, celkem upraveno 1 x.
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
- Mis.us
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1946
- Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
- Typ Libera: KJ8 a FA8
- Bydliště: Berounsko
Re: XCP rust blocker
Nic k zobrazení
Naposledy upravil(a) Mis.us dne úte kvě 30, 2023 8:58 am, celkem upraveno 1 x.
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
-
- Náhodný kolemjdoucí
- Příspěvky: 8
- Registrován: pon úno 22, 2021 8:52 pm
- Typ Libera: SDX SR
- Bydliště: Jablonec
Re: XCP rust blocker
Dělej si co chceš, ale netvrď, že je něco špatný, když to neznáš.
Na stránkách je uvedeno (k nelepení):
CP Rust Blocker (oranžový) je primárně určen na podvozky a místa, která jsou vystavena intenzivnímu působení vody, soli, vlhkosti. Na místa, která už zachvátil rez. XCP Rust Blocker nejen ochrání vše kovové, ale rez aktivně zastavuje a potlačuje. Jeho konzistence je hustší, po zaschnutí vytváří silnější pružný film a jeho barva je transparentní hnědá.
XCP Rust Blocker Clear Coat (fialový) je naprosto čirý, po zaschnutí nelepivý a je určen pro pohledová části. Antikorozní vlastnosti má stejné, jeho vrstva po zaschnutí je slabší. XCP Rust Blocker Clear Coat je vhodný pro detailing. Oživuje a chrání plasty a gumu. Má opravdu vynikající rozliv, takže stačí na danou plochu jeho menší množství oproti jiným podobným prostředkům. Dobře se roztírá a rozlešťuje.
Nikde není psáno, že oranžový nelepí. Je jemně lepkavý a to jsem uvedl. Fialový nelepí. A jak vidíš na té fotce s ramenem, je písek nalepenej úplně všude, kde nic stříkanýho nebylo. Takže to lepení není nijak dramatický. Ale to už jsem psal.
Nano Protect, resp. Pikatec jsem zkoušel taky a taky mi nefungoval. Ale nikdy bych to nikde nehaněl, protože abych to mohl opravdu objektivně zhodnotit, museli by to aplikovat v aplikačním centrum, což stojí 2 tisíce. A nejsem si jist, že jsem sám přesně dodržel technologii nanášení. Proto nebudu říkat, že je k ničemu, jen je to složitý používat. A vůbec nechápu, co to má společnýho s XCP. Zase nějakej blud, či špatný vyjádření brouka Pytlíka. Jednou je to olej Konkor, hned potom syntetickej vosk, pak tmavá srajda jako resisitin, která nejde umejt a nakonec nano technologie, co nefunguje. To je progres, panečku.
Na stránkách je uvedeno (k nelepení):
CP Rust Blocker (oranžový) je primárně určen na podvozky a místa, která jsou vystavena intenzivnímu působení vody, soli, vlhkosti. Na místa, která už zachvátil rez. XCP Rust Blocker nejen ochrání vše kovové, ale rez aktivně zastavuje a potlačuje. Jeho konzistence je hustší, po zaschnutí vytváří silnější pružný film a jeho barva je transparentní hnědá.
XCP Rust Blocker Clear Coat (fialový) je naprosto čirý, po zaschnutí nelepivý a je určen pro pohledová části. Antikorozní vlastnosti má stejné, jeho vrstva po zaschnutí je slabší. XCP Rust Blocker Clear Coat je vhodný pro detailing. Oživuje a chrání plasty a gumu. Má opravdu vynikající rozliv, takže stačí na danou plochu jeho menší množství oproti jiným podobným prostředkům. Dobře se roztírá a rozlešťuje.
Nikde není psáno, že oranžový nelepí. Je jemně lepkavý a to jsem uvedl. Fialový nelepí. A jak vidíš na té fotce s ramenem, je písek nalepenej úplně všude, kde nic stříkanýho nebylo. Takže to lepení není nijak dramatický. Ale to už jsem psal.
Nano Protect, resp. Pikatec jsem zkoušel taky a taky mi nefungoval. Ale nikdy bych to nikde nehaněl, protože abych to mohl opravdu objektivně zhodnotit, museli by to aplikovat v aplikačním centrum, což stojí 2 tisíce. A nejsem si jist, že jsem sám přesně dodržel technologii nanášení. Proto nebudu říkat, že je k ničemu, jen je to složitý používat. A vůbec nechápu, co to má společnýho s XCP. Zase nějakej blud, či špatný vyjádření brouka Pytlíka. Jednou je to olej Konkor, hned potom syntetickej vosk, pak tmavá srajda jako resisitin, která nejde umejt a nakonec nano technologie, co nefunguje. To je progres, panečku.
- Mis.us
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1946
- Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
- Typ Libera: KJ8 a FA8
- Bydliště: Berounsko
Re: XCP rust blocker
Nic k zobrazení
Naposledy upravil(a) Mis.us dne úte kvě 30, 2023 8:59 am, celkem upraveno 1 x.
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
-
- Přispěvatel
- Příspěvky: 82
- Registrován: ned led 19, 2020 12:08 pm
- Typ Libera: novejsi
- Bydliště: Český Brod
Re: XCP rust blocker
No, ono ve chvíli, kdy se na tom začalo s tím "lehkým vyvařením pár pupínků," ty plasty už spíš ani neměly na čem držet Pro hrubou představu, tady je pár fotek: https://gallery.spamik.cz/v/spm/outback ... move_2018/ (jo a bylo to garážovaný auto )
- covex
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 2485
- Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
- Typ Libera: novejsi
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: XCP rust blocker
Tyjo to muselo zase bejt prace... co je ta cervena "zakladni" barva? Dinitrol je to zlatave hnede?
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
-
- Přispěvatel
- Příspěvky: 82
- Registrován: ned led 19, 2020 12:08 pm
- Typ Libera: novejsi
- Bydliště: Český Brod
Re: XCP rust blocker
Něco přes 200 hodin práce bez laku to bylo (já to nedělal, já si jenom kupuju tyhle zrzavé miláčky a pak tím obšťastňuji kamarády ) Ta červená základovka, pokud si pamatuju dobře, je ACP 10-00 (https://industrycoats.cz/nabidka-barev/). Na nějakém místě je tam tuším ještě nějaká jiná polyuretanová barva, pač ACP došlo. Tmelený to bylo tuším něčím od Terosonu a přesně - Dinitrol je pak to hnědo-zlaté aplikované přes to. (Nicméně u něj platí přesně to, že se to musí nanést na povrch, na kterém už rez není... protože to jinak pod ním shnije taky).
- covex
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 2485
- Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
- Typ Libera: novejsi
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: XCP rust blocker
Shrnu po par letech moje zkusenosti s XCP (neni to na Liberu, ale porad v Liberci):
- na vetsi plochy strikat nejlip ze vzduchove "fixirky" (prodava treba lidl), je ale potreba to delat za tepla aspon 16-20st C, pri nizsich teplotach to rychle medovati a v podstate to nejde strikat. Tahle vlastnost je blba hlavne, kdyz to clovek chce nastrikat treba na podzim a to praticky venku nejde, musite mit vytapeny prostor
- mensi mista nebo do dutin apod. pouzit sprej, ten jde pouzit i v zime, pokud ho prinesete z tepla
- je potreba nastrikat vetsi vrstvu, pak to celkem drzi i pres zimu, ale udelat to tak aby to nekapalo, je celkem problem kvuli rychle se menici konzistenci s teplotou
- nastrikat na vyfuk to sice jde, ale prvni vetsi cesta celkem smrad, pak uz to je ok
- je to dost aromaticke, pokud neco nastrikate, lepsi to nechat pak venku
- redit/cistit jde normalne tech. benzinem, jak naradi neumejte tak se to zalepi, vcetne zavitu na nadrzce fixirky
- po nastrikani na hodne zkorodovne povrchy podvozku jako ramena, ram apod. nepozoruju moc velky efekt v zabraneni dalsi korozi
- kde to vypada, ze XCP pomaha je pokud se na kastly/prahu/lemu dveri apod. pres zimu objevi puchyr nebo naznak rzi, tak to prespricnout, ja to delam i tim "oranzovym", protoze me krasa moc nezjima a do jara se to pak uz nerozlejza, po zime to ocistim benzinem a opravim - opet proto, ze delat opravy v zime venku nejde (plnic/barvy se taky maji strikat pri pokojove teplote)
- nejlip tedy pouzivat na nove povrchy bez koroze, ale kdo to ma ze...
Nikomu reklamu nedelam, proste zkousim co se da, aby ty moje pixly nerezly, ale je to marny boj a ani XCP to nezmeni, nicmene uplne bez efektu to neni.
- na vetsi plochy strikat nejlip ze vzduchove "fixirky" (prodava treba lidl), je ale potreba to delat za tepla aspon 16-20st C, pri nizsich teplotach to rychle medovati a v podstate to nejde strikat. Tahle vlastnost je blba hlavne, kdyz to clovek chce nastrikat treba na podzim a to praticky venku nejde, musite mit vytapeny prostor
- mensi mista nebo do dutin apod. pouzit sprej, ten jde pouzit i v zime, pokud ho prinesete z tepla
- je potreba nastrikat vetsi vrstvu, pak to celkem drzi i pres zimu, ale udelat to tak aby to nekapalo, je celkem problem kvuli rychle se menici konzistenci s teplotou
- nastrikat na vyfuk to sice jde, ale prvni vetsi cesta celkem smrad, pak uz to je ok
- je to dost aromaticke, pokud neco nastrikate, lepsi to nechat pak venku
- redit/cistit jde normalne tech. benzinem, jak naradi neumejte tak se to zalepi, vcetne zavitu na nadrzce fixirky
- po nastrikani na hodne zkorodovne povrchy podvozku jako ramena, ram apod. nepozoruju moc velky efekt v zabraneni dalsi korozi
- kde to vypada, ze XCP pomaha je pokud se na kastly/prahu/lemu dveri apod. pres zimu objevi puchyr nebo naznak rzi, tak to prespricnout, ja to delam i tim "oranzovym", protoze me krasa moc nezjima a do jara se to pak uz nerozlejza, po zime to ocistim benzinem a opravim - opet proto, ze delat opravy v zime venku nejde (plnic/barvy se taky maji strikat pri pokojove teplote)
- nejlip tedy pouzivat na nove povrchy bez koroze, ale kdo to ma ze...
Nikomu reklamu nedelam, proste zkousim co se da, aby ty moje pixly nerezly, ale je to marny boj a ani XCP to nezmeni, nicmene uplne bez efektu to neni.
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
- Mis.us
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1946
- Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
- Typ Libera: KJ8 a FA8
- Bydliště: Berounsko
Re: XCP rust blocker
Měděná vazelína ve spreji od bravena o 1000% lepší řešení......tohle je jen předřazena kejda. Alespoň jsi doplnil reklamu a recenzi pana reklamního agenta playera:D
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
- covex
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 2485
- Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
- Typ Libera: novejsi
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: XCP rust blocker
Ja to nerozporuju, jen medenou vazelinu na karoserii strikat nebudu. Jinak za 3 roky jsem koupil vse za sve a to 3x 400ml XCP sprej, 1x 400ml clear coat, 1x 5l XCP, dohromady za cca 4000,-., 2.5l jeste v kanystru mam, coz este tak 2 roky vydrzi. Financne to teda zadna tragedie neni a funguje to vicemene jako vsechno = bez prace nefunguje nic.
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální