Historie Subaru
- Karel
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1702
- Registrován: sob zář 24, 2005 9:21 am
- Bydliště: Děčín
Historie Subaru
Historie Subaru, a jak to všechno začalo. http://www.autorevue.cz/subaru-1000-pop ... redni-kola
Nikdo není dokonalej.
- Mirax Karabo
- Přispěvatel
- Příspěvky: 65
- Registrován: sob led 16, 2021 7:43 pm
- Typ Libera: E12 Wagon 4WD (1991)
- Bydliště: Brno
Re: Historie Subaru
Subaru patří mezi automobilky, které poměrně často mění design svého loga. To se pravděpodobně stalo i v průběhu výroby hranatého Libera. Sundával jsem středové krytky z kol (kvůli pískování) a přitom jsem si všiml, že tam kde chybí ozdobný plechový výlisek s logem je logo vylisované i přímo v plastu. Tak proč ho přelepili tím plechem? Protože přímo v krytce je vylisováno ještě původní logo znázorňující "Subaru", tedy v češtině hvězdokupu Plejády
.

.
- Mirax Karabo
- Přispěvatel
- Příspěvky: 65
- Registrován: sob led 16, 2021 7:43 pm
- Typ Libera: E12 Wagon 4WD (1991)
- Bydliště: Brno
- Mis.us
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1960
- Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
- Typ Libera: KJ8 a FA8
- Bydliště: Berounsko
Re: Historie Subaru
Máš sice pravdu s tím, ze Subaru mění své loga každou chvíli, ale ty pokličky se dělaly od určitého roku (tuším 79) a forma se neměnila do konce výroby KJ Libera. Ty pokličky, co mají staré logo (propojené plejády) na plechovém kroužku, je nalepen na starém logu co je na plastovém výlisku. Dřív se na ty pokličky ten plech prostě nedával -byla to "socka verze pokličky" v roce 90/91 začali Japonci dělat nepropojené plejády, ale forma poklicek byla stejná jako dřív, jen na to dali novej plíšek, stejně jako dali v roce 82 první plíšek na pokličku Sambara ( pofacelift třetí generace) vypadající téměř jako kJ libero), která pod ním to logo stejně má:D. M.Mirax Karabo píše: ↑stř bře 17, 2021 6:36 pm Subaru patří mezi automobilky, které poměrně často mění design svého loga. To se pravděpodobně stalo i v průběhu výroby hranatého Libera. Sundával jsem středové krytky z kol (kvůli pískování) a přitom jsem si všiml, že tam kde chybí ozdobný plechový výlisek s logem je logo vylisované i přímo v plastu. Tak proč ho přelepili tím plechem? Protože přímo v krytce je vylisováno ještě původní logo znázorňující "Subaru", tedy v češtině hvězdokupu Plejády![]()
. IMG_20210315_185253.jpg
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
- Mirax Karabo
- Přispěvatel
- Příspěvky: 65
- Registrován: sob led 16, 2021 7:43 pm
- Typ Libera: E12 Wagon 4WD (1991)
- Bydliště: Brno
Re: Historie Subaru
Aha, já myslel, že tyhle konkrétní pokličky mělo jen hranaté Libero
Vzhledem k tomu, že mě tři plíšky s novějším logem chybí, tak asi sundám i ten čtvrtý a probarvím staré loga s propojenými hvězdami. Protože pokud přešlo Subaru na nepropojené hvězdy v letech 90/91, tak to bylo moje Libero zrovna vyrobené a může tedy mít obě verze loga, no ne?

Vzhledem k tomu, že mě tři plíšky s novějším logem chybí, tak asi sundám i ten čtvrtý a probarvím staré loga s propojenými hvězdami. Protože pokud přešlo Subaru na nepropojené hvězdy v letech 90/91, tak to bylo moje Libero zrovna vyrobené a může tedy mít obě verze loga, no ne?

- Mis.us
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1960
- Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
- Typ Libera: KJ8 a FA8
- Bydliště: Berounsko
Re: Historie Subaru
Já měl taky ty nepropojeny na čele a po bouracce, když jsem měnil celý čelo, jsem si dal znak s propojenýma, je prostě hezčí. Ty inovace mne vysloveně serou, ale už mi pár lidí řeklo, že jsem jezkyni muž:D
Mimochodem ty pokličky měly vícero odstínů. U zelený metalízy byly poličky s plechem lakovaným na zeleno a u červený metalízy na červeno, mám pocit že byli jen tři odstíny a tahle co si fotil byla téměř na všech KJ
Mimochodem ty pokličky měly vícero odstínů. U zelený metalízy byly poličky s plechem lakovaným na zeleno a u červený metalízy na červeno, mám pocit že byli jen tři odstíny a tahle co si fotil byla téměř na všech KJ
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991