Prasklý rozvodový řemen, nastavení.
- Mis.us
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1942
- Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
- Typ Libera: KJ8 a FA8
- Bydliště: Berounsko
Re: Prasklý rozvodový řemen, nastavení.
Si ho namazal olejem ne?
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
- Luděk
- Člen korespondent
- Příspěvky: 235
- Registrován: pon lis 27, 2017 6:19 pm
- Typ Libera: 1,2 SuperDeluxe
- Bydliště: Hrádek u Rokycan
Re: Prasklý rozvodový řemen, nastavení.
Ne, ten byl suchej a novej a prostě vydržel takovydle prd
Subaru Libero 1,2 SuperDeluxe 4WD r.v.97 - Limpreza
Daihatsu Move 0,8i
Subaru Libero 1,2 SuperDeluxe 4WD r.v. 99 - Kompost
Seat Toledo 2,0 16v
Subaru Leone Coupé turbo
Trabant - ryntyntyn
Subaru Forester XT
Daihatsu Move 0,8i
Subaru Libero 1,2 SuperDeluxe 4WD r.v. 99 - Kompost
Seat Toledo 2,0 16v
Subaru Leone Coupé turbo
Trabant - ryntyntyn
Subaru Forester XT
- Mis.us
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1942
- Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
- Typ Libera: KJ8 a FA8
- Bydliště: Berounsko
Re: Prasklý rozvodový řemen, nastavení.
Ok....tak pověz značku ať se toho všichni vyvaruji
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
- Tuti
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1571
- Registrován: úte bře 21, 2006 5:57 pm
- Bydliště: liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prasklý rozvodový řemen, nastavení.
Tak Libero už zase vrčí - řemen byl přervanej, zuby na něm jako nový.
Přidám fígl, který se může hodit - klikou jsem točil způsobem, který používám i při štelování ventilů .. při zařazené pětce točím zadním kolem. Šlo to až překvapivě dobře, i když jsem neměl vyndané svíčky (nerad je vyndavám, když nemůžu předem ty šachty v hlavě vyfoukat kompresorem - bývá tam bordel a snadno něco spadne do válce).
Přidám fígl, který se může hodit - klikou jsem točil způsobem, který používám i při štelování ventilů .. při zařazené pětce točím zadním kolem. Šlo to až překvapivě dobře, i když jsem neměl vyndané svíčky (nerad je vyndavám, když nemůžu předem ty šachty v hlavě vyfoukat kompresorem - bývá tam bordel a snadno něco spadne do válce).
tuti
-------
já rád - ty rád - allrad
-------
já rád - ty rád - allrad