Můj milášek
- covex
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 2485
- Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
- Typ Libera: novejsi
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Můj milášek
Otazka spis je, co musi byt zapojene nez pripojis baterii. Libero je sice stary auto, ale bez kontrolek na palubce to nebude nic moc. V palubce jsou jeste nejaka relatka, ale tusim nic co by bylo zivotne dulezite. Ty dulezity jsou pod zadnima sedackama v miste, kde je RJ. Ta musi byt samozrejme pripojena taky....
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
- stenlyman1
- Přispěvatel
- Příspěvky: 88
- Registrován: sob lis 02, 2013 10:13 am
- Typ Libera: e12
- Bydliště: zlín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Můj milášek
Ano vím, že je vzadu ŘJ pro motor. Tu zkontroluji. Mám za to, že jsou v palubce nejsou “životně důležité” věci.
Byl bych opravdu klidnější kdybych to dodělával s vědomím, že motor běží. No uvidíme snad bych mohl koupit trochu benzínu, připojit baterku, a zkusit otočit klíčkem jestli uslyším palivové čerpadlo.
Jinak mě nic nenapadá. Olej tam je. Vodu doliju. Snad jen nevím jak to odvzdušnit.
Byl bych opravdu klidnější kdybych to dodělával s vědomím, že motor běží. No uvidíme snad bych mohl koupit trochu benzínu, připojit baterku, a zkusit otočit klíčkem jestli uslyším palivové čerpadlo.
Jinak mě nic nenapadá. Olej tam je. Vodu doliju. Snad jen nevím jak to odvzdušnit.
- Mis.us
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1946
- Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
- Typ Libera: KJ8 a FA8
- Bydliště: Berounsko
Re: Můj milášek
Palubka tam vůbec bejt nemusí na popojíždění. Jediný co doporučuji, dát tam budíky, jen je položit na sloupek řízení ať máš jistotu, že motor maže (zhasnutí kontrolky mazání) Na nastartování stačí pouze hlavní svazek s pojistkou skříní. M.
Edit. Kabely pro budíky jsou na hlavním svazku. Vedle bandy na brzdovku. Jo a je důležitý mít připojenou kostru hlavního svazku, ta je na vystuze za bandou brzdovky a vzadu musí být hlavní kostra rám/motor/kastle. Bez tedlech věci to nefunguje.
Edit. Kabely pro budíky jsou na hlavním svazku. Vedle bandy na brzdovku. Jo a je důležitý mít připojenou kostru hlavního svazku, ta je na vystuze za bandou brzdovky a vzadu musí být hlavní kostra rám/motor/kastle. Bez tedlech věci to nefunguje.
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
- stenlyman1
- Přispěvatel
- Příspěvky: 88
- Registrován: sob lis 02, 2013 10:13 am
- Typ Libera: e12
- Bydliště: zlín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Můj milášek
Super díky. Omrknu to. No koukám, že stejně budu asi muset koupit novou baterku. Stará má po 3 letech bez provozu 5V. Tedy jestli si s ní neporadí nabíječka, která umí údajně regenerovat staré baterky.
- Lubomír
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1031
- Registrován: pát úno 03, 2006 9:07 pm
- Bydliště: Trenčín,SK
Re: Můj milášek
Vyzkoušeno: na místě funguje vše, jak píšete, zjistil jsem, že po rozjezdu bere řídící jednotka signály odněkud z tachometra, a jestli ten signál nemá, hlásí poruchu, (myslím, že je to pro volnoběh za jízdy, ten má být jiný jako na místě), jinak funguje vše. Řešení je jedině v připojení bowdwnu k tachometru, možná má smysl to něčím simulovat, jesli by se jednalo o delší jízdu...
najprv E10, ročník 1984 na 12"diskoch, DeLuxe, slúžil od 1993, 350 000 km....
od 2008 prezbrojený na novší 94-E12 1.2i 4WD, červený "hintovček",
v r.2013 inovovaný na novší 96-E12 superdeluxe 1.2i 4WD, zelenometalizovaná mentolka
od 2008 prezbrojený na novší 94-E12 1.2i 4WD, červený "hintovček",
v r.2013 inovovaný na novší 96-E12 superdeluxe 1.2i 4WD, zelenometalizovaná mentolka
- Mis.us
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1946
- Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
- Typ Libera: KJ8 a FA8
- Bydliště: Berounsko
Re: Můj milášek
Jo Lubomíre, tachometr je napojenej na ECU, ale když se jen popojíždí z garáže ven apd, chyba se nerozsviti, ECU to zaznamená cca po kilometrový vzdálenosti souvislý jízdy. A když už ta chyba svítí -nespina elektromagnetický ventil volnoběhu, takže to má jen vyšší otáčky A ty stenly, když už tam budeš ty budíky mít posazený klidně do jich bowden pichni M.
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
- stenlyman1
- Přispěvatel
- Příspěvky: 88
- Registrován: sob lis 02, 2013 10:13 am
- Typ Libera: e12
- Bydliště: zlín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Můj milášek
Hlásím kontakt. Povedlo se. Takže jsem klidnější. Motor jede převodovka řadí. Další budou asi brzdy. Fu odvzdušňování. No to bude taky něco. Už vidím ty stržené ovzdušňováky. A jestli ty brzdy nevzít nějak komplexněji.
Jak je to vlastně se třmeny? Dají se koupit nové? Co vím, už jsem je měl docela vyžrané kolem těch manžet na pískách.
A pak to nešťastné čelní sklo fakt je to takový problém?
Jak je to vlastně se třmeny? Dají se koupit nové? Co vím, už jsem je měl docela vyžrané kolem těch manžet na pískách.
A pak to nešťastné čelní sklo fakt je to takový problém?
- Mis.us
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1946
- Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
- Typ Libera: KJ8 a FA8
- Bydliště: Berounsko
Re: Můj milášek
Třmeny by možná objednat šly jeden kus tuším 8tisic.
Ano čelní sklo je problém, když si přečteš vlákno přímo o tom, dozvíš se vše. Skla nejsou u žádného z velkých dodavatelů a již se nedodávají, ukončila se výroba. Jenda zařídil výrobu v Teplicích. Čti, ať se dozvíš. M.
Ano čelní sklo je problém, když si přečteš vlákno přímo o tom, dozvíš se vše. Skla nejsou u žádného z velkých dodavatelů a již se nedodávají, ukončila se výroba. Jenda zařídil výrobu v Teplicích. Čti, ať se dozvíš. M.
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
-
- Náhodný kolemjdoucí
- Příspěvky: 10
- Registrován: pon úno 15, 2021 11:53 am
- Typ Libera: E12
- Bydliště: Libáň
Re: Můj milášek
jak to dopadlo s panem mechanikem?
- stenlyman1
- Přispěvatel
- Příspěvky: 88
- Registrován: sob lis 02, 2013 10:13 am
- Typ Libera: e12
- Bydliště: zlín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Můj milášek
Dobrá asi je budu chtít, ale teď se budu snažit nějak co nejvíc auto nastrojit, protože mi to všechno nějak zavazí.
Asi bude ještě dost věcí k řešení. Můžu se ptát tady?
Řeším dveře. Chybí mi venkovní kliky. Z borca už je asi nedostanu, neodpověděl mi na mejl, což beru tak, že jsme prostě vyřešení. On je prostě někde prodrbal a já už se s ním ani nechci bavit. Dají se sehnat?
A ještě dotaz k venkovním lištám. Takovým těm velkým pologumovým proti odření na parkovišti. Je dobrý nápad je přilepit oboustranou lepící páskou?
Asi bude ještě dost věcí k řešení. Můžu se ptát tady?
Řeším dveře. Chybí mi venkovní kliky. Z borca už je asi nedostanu, neodpověděl mi na mejl, což beru tak, že jsme prostě vyřešení. On je prostě někde prodrbal a já už se s ním ani nechci bavit. Dají se sehnat?
A ještě dotaz k venkovním lištám. Takovým těm velkým pologumovým proti odření na parkovišti. Je dobrý nápad je přilepit oboustranou lepící páskou?
- covex
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 2485
- Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
- Typ Libera: novejsi
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Můj milášek
Jsou lepene uz puvodne necim takovym, neni to jen pro ochranu dveri, je to i pro zpevneni profilu dveri a odhlucneni...
Kliky je na predni dvere nebo i soupacky? Doporucoval bych jeste zkusit nejaky vrakac, kliky nebyvaji tak vzacne, krom tech na soupacky... ty bohuzel praskaj.
Kliky je na predni dvere nebo i soupacky? Doporucoval bych jeste zkusit nejaky vrakac, kliky nebyvaji tak vzacne, krom tech na soupacky... ty bohuzel praskaj.
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
- Tuti
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1576
- Registrován: úte bře 21, 2006 5:57 pm
- Bydliště: liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Můj milášek
Lišty jsou buď plastové nebo gumové - nejsem si jistý, jestli je to u plastových stejné, ale ty gumové jsou lepené po obvodu pěnovou oboustrankou a ještě v ploše tmelem (já jsem dával Soudal FixAll). Oboustranku nalep pečlivě kolem dokola, aby nikde nezůstala mezírka, jinak se pod lištama bude shromažďovat bordel.
tuti
-------
já rád - ty rád - allrad
-------
já rád - ty rád - allrad
- stenlyman1
- Přispěvatel
- Příspěvky: 88
- Registrován: sob lis 02, 2013 10:13 am
- Typ Libera: e12
- Bydliště: zlín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Můj milášek
Kliky mi chybí u obou předních a pravých šoupaček.
- stenlyman1
- Přispěvatel
- Příspěvky: 88
- Registrován: sob lis 02, 2013 10:13 am
- Typ Libera: e12
- Bydliště: zlín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Můj milášek
Jezdím
- covex
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 2485
- Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
- Typ Libera: novejsi
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Můj milášek
No vidis, a vysledek vypada dobre.
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
- Mis.us
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1946
- Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
- Typ Libera: KJ8 a FA8
- Bydliště: Berounsko
Re: Můj milášek
Ale těch dílů co chybělo....
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
- Tuti
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1576
- Registrován: úte bře 21, 2006 5:57 pm
- Bydliště: liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Můj milášek
Ten lak je s perleťovým efektem, nebo ten přechod v barvě dělá nějaký odraz?
tuti
-------
já rád - ty rád - allrad
-------
já rád - ty rád - allrad
- Mis.us
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1946
- Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
- Typ Libera: KJ8 a FA8
- Bydliště: Berounsko
Re: Můj milášek
Metalíza a ještě to dělá odraz
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
- stenlyman1
- Přispěvatel
- Příspěvky: 88
- Registrován: sob lis 02, 2013 10:13 am
- Typ Libera: e12
- Bydliště: zlín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Můj milášek
No lak se asi povedl...je to asi něco jako metalíza. Co já vím přechod dělají odrazy