Problém s kolísání otáček
-
- Přispěvatel
- Příspěvky: 96
- Registrován: úte led 26, 2016 2:54 pm
- Typ Libera: novější
- Bydliště: Horka u Staré Paky
Problém s kolísání otáček
Ahoj, tak konečně po roce odstávky jsem uvedl Subaru do pojízdného stavu a na STK. Vše bylo OK ale asipo 200km ráno startuji a otočím klíčkem a rozběhnul se mi větrák chladiče.. Jakmile motor naskočil, větrák ustal, ale než se motor zahřeje kolísají dost otáčky a při poklesu se zase roztočí větrák. Když je motor v provozu přehřátý , větrák se normálně roztočí jako vždy. Měl jste někdo už takový problém?
- Mis.us
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1959
- Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
- Typ Libera: KJ8 a FA8
- Bydliště: Berounsko
Re: Problém s kolísání otáček
Zkontroluj čidlo teploty vody pro ECU a jeho konektor, popřípadě vedení (dráty) -nachází se přímo v tělesu termostatu, je dvou drátový a je krásně vidět po odklopení nárazníku. Jinak kolísající otáčky jsou většinou způsobeny špatným poměrem vzduchu v sání....dost často je děravá trubka od posilovače brzd. Taky může bejt kolísání otáček způsobený zarostlým sytičem, nebo přívodem do něj, ten je přímo na škrtící klapce a vedou do něj dvě hadičky (je to bimetal a reguluje to průchod vzduchu přes škrtící klapku) M.
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
-
- Přispěvatel
- Příspěvky: 96
- Registrován: úte led 26, 2016 2:54 pm
- Typ Libera: novější
- Bydliště: Horka u Staré Paky
Re: Problém s kolísání otáček
Ahojky, konečně jsem se dokopal napsat, co to bylo za závadu. U termostatu jsou 2 čidla. na teplotu a na větrák. Konektor asi nebyl docvajnut a to dělalo tu závadu, že se točil větrák při zapnutí klíčku a kolísaly otáčky. M.K