Přídavný chladič
- kraxna
- Člen korespondent
- Příspěvky: 206
- Registrován: stř led 18, 2017 7:23 pm
- Typ Libera: novější
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Přídavný chladič
Narazil jsem na člověka, který si na libero přidal chladič z nějaké Hondy - zajímavý nápad. Otázka, jestli se to místo té rezervy vyplatí
Vojta
Vojta
- Přílohy
-
- pridavny chladic2.jpg (211.08 KiB) Zobrazeno 6125 x
-
- pridavny chladic1.jpg (330.15 KiB) Zobrazeno 6125 x
-
- pridavny chladic.jpg (258.31 KiB) Zobrazeno 6125 x
Zpomal a užij si to.
- Mis.us
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1959
- Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
- Typ Libera: KJ8 a FA8
- Bydliště: Berounsko
Re: Přídavný chladič
Lidi opravdu vymýšlí píčoviny.....
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
- Luděk
- Člen korespondent
- Příspěvky: 237
- Registrován: pon lis 27, 2017 6:19 pm
- Typ Libera: 1,2 SuperDeluxe
- Bydliště: Hrádek u Rokycan
Re: Přídavný chladič
K čemu je to dobrý?
Subaru Libero 1,2 SuperDeluxe 4WD r.v.97 - Limpreza
Daihatsu Move 0,8i
Subaru Libero 1,2 SuperDeluxe 4WD r.v. 99 - Kompost
Seat Toledo 2,0 16v
Subaru Leone Coupé turbo
Trabant - ryntyntyn
Subaru Forester XT
Daihatsu Move 0,8i
Subaru Libero 1,2 SuperDeluxe 4WD r.v. 99 - Kompost
Seat Toledo 2,0 16v
Subaru Leone Coupé turbo
Trabant - ryntyntyn
Subaru Forester XT
- Mis.us
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1959
- Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
- Typ Libera: KJ8 a FA8
- Bydliště: Berounsko
Re: Přídavný chladič
Mně jediný, co napadlo, že nesehnal originál chladič, kterej mu odešel do věčných lovišť, nebo ho nenechal vyrobit novej.....tak tam dal tuhle nesmyslnou náhradu. Pak je možnost, že do toho dal 3.0 turbo motor, tak jako aby se to uchladilo
Hlavně světlá výška je pod zástěrky
Nemohl jsem nic jinýho než to zkritizovat
Hlavně světlá výška je pod zástěrky
Nemohl jsem nic jinýho než to zkritizovat
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
- kraxna
- Člen korespondent
- Příspěvky: 206
- Registrován: stř led 18, 2017 7:23 pm
- Typ Libera: novější
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přídavný chladič
Ono by stačilo spíš na origoš dát nějaký lepší ventilátor s větším průtokem. Ale komu se tam chce lézt
Zpomal a užij si to.
- Mis.us
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1959
- Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
- Typ Libera: KJ8 a FA8
- Bydliště: Berounsko
Re: Přídavný chladič
A jak Vojto vypadá poradny ventilátor? Libero má Saharu dostatečně velkou a hlavně okruh je vymyšlen co nejefektivněji....bohužel spousta (teď mluvím speciálně o subaristech)lidi si myslí, že prechcije konstruktéry například tím, že do motoru začnou lejt 10w60 protože přece jezdí kudlobomby po okresce a pak se hrozně diví, že jim sériový motor zaklepe, protože má psanou viskozitu 5w 40:D a ještě to vlastně nazvou srackou, že nic nevydrží.....tohle s tím chladičem je naprosto stejnej případ. Spíš než chladič, by měla smysl přidat elektrická vodní pumpa, protože ta, kterou pohání motor je celkem malá, ale dostačující pokud je vporadku(nemá opotřebený lopatky a velkou vůli mezi prsama motoru). U fa Libera je problém spíš opačný, že se podchlazuje, kór když má měděný trubky místo originálu. Taky každý motorista musí počítat s tím, že chaldic potřebuje, alespon jednou za pět let vyndat a tlakově vymejt voštiny, protože náporem vzduchu je plnej bordelu a to pak způsobuje neprůchodnost naporovyho vzduchu a tím pádem chladič nefunguje ani na poloviční chladící výkon.M
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
- Tuti
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1576
- Registrován: úte bře 21, 2006 5:57 pm
- Bydliště: liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přídavný chladič
Jednou za pět let možná od much, ale v zájmu dlouhého života chladiče je vypláchnot ho od soli každý rok vždycky hned po zimě (ostatně jako všechny zákoutí na spodku auta). S tou tlakovou vodou je ovšem potřeba zacházet opatrně, voštiny jsou slabounké a když se do nich napere vapkou zblízka, zbortí se a chladič se zatemuje. A ještě horší je, když někdo při stříkání spodku chladič nezakreje a hezky si ho nakonzervuje Tlumexem - to se pak může divit, že se auto přehřívá.
tuti
-------
já rád - ty rád - allrad
-------
já rád - ty rád - allrad
- Mis.us
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1959
- Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
- Typ Libera: KJ8 a FA8
- Bydliště: Berounsko
Re: Přídavný chladič
Luboši chladič na autě opravdu kvalitně nevycistis, musí ven a musí bejt na zemi....včetně přípravku na rozpouštění bordelu a tlakovyho mytí pěkně kolmo k ose....nejsou to jen mouchy, ale prach, obilí atd....
Přípravky na spodek karoserie, ano.....má silnou vrstvu, ale chladič je z fabriky lakovanej hlavně kuli ty soli
Přípravky na spodek karoserie, ano.....má silnou vrstvu, ale chladič je z fabriky lakovanej hlavně kuli ty soli
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
- kraxna
- Člen korespondent
- Příspěvky: 206
- Registrován: stř led 18, 2017 7:23 pm
- Typ Libera: novější
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přídavný chladič
Mišusi, existuje nepřeberné množství takových ventilátorů, záleží u nich na průtoku vzduchu. Věřím, že v devadesátých letech a při hromadné výrobě Libera inženýři určitě kvůli ekonomičnosti nedali to nejlepší co mohli, ale to co stačilo (což je v pořádku a prostě to stačí ).
"tuningové" ventilátory, jsou většinou tenčí - příkladem je ten v odkazu - https://race-shop.cz/ventilatory-12v/25 ... i-12v.html
"tuningové" ventilátory, jsou většinou tenčí - příkladem je ten v odkazu - https://race-shop.cz/ventilatory-12v/25 ... i-12v.html
Zpomal a užij si to.
- Mis.us
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1959
- Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
- Typ Libera: KJ8 a FA8
- Bydliště: Berounsko
Re: Přídavný chladič
Libero není nic závodního:D:D tam nepotřebuješ nic vylepšovat:D
Na požitek z jízdy a výkonu jsem si koupil legacy v turbu a Leone v turbu. Libero je užitkový auto......ne zavodak:D
A rozhodně ten poradny motor (ventilátoru) z devadesátých let vydrží stonásobně dýl:D kór když je ta Sahara z odkazu tak levná
Na požitek z jízdy a výkonu jsem si koupil legacy v turbu a Leone v turbu. Libero je užitkový auto......ne zavodak:D
A rozhodně ten poradny motor (ventilátoru) z devadesátých let vydrží stonásobně dýl:D kór když je ta Sahara z odkazu tak levná
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991