Origo vyfuk na novejsi

Pouze nekomerční inzeráty!!!

Moderátoři: peple, Jarda

Odpovědět
Polevoj
Člen korespondent
Člen korespondent
Příspěvky: 212
Registrován: pát lis 25, 2005 7:41 pm
Bydliště: Brno

Origo vyfuk na novejsi

Příspěvek od Polevoj »

Leta se mi tady vali stary original vyfuk na novejsi Libero - neuzil by to nekdo? Kdysi, kdyz mu upadla koncova roura, jsem ho sundal a vymenil za ten krap Bosal. Ten vyfuk neni nikde deravej, jen mu chybi ta koncova roura. Materialu je tam furt spousta, fakt solidni kus zeleza. Kdyby se opiskoval a nasopoval, tak verim, ze vydrzi jeste leta. A hlavne ma ten "pridavnej katalyzator" uvnitr, ne jako ty duty levny nahrady. A je k tomu i super tuningova dvojkoncovka :lol:
Novy uz asi davno nejde sehnat, tak kdyby nekdo chtel dat svemu Liberu to, co tam opravdu patri, ozvete se, domluvime se.
Osobni odber v Brne.
image003.jpg
image003.jpg (91.05 KiB) Zobrazeno 879 x
image002.jpg
image002.jpg (82.36 KiB) Zobrazeno 879 x
image001.jpg
image001.jpg (102.92 KiB) Zobrazeno 879 x
Polevoj
Člen korespondent
Člen korespondent
Příspěvky: 212
Registrován: pát lis 25, 2005 7:41 pm
Bydliště: Brno

Re: Origo vyfuk na novejsi

Příspěvek od Polevoj »

Dalsi foto
image004.jpg
image004.jpg (88.28 KiB) Zobrazeno 878 x
image005.jpg
image005.jpg (69.79 KiB) Zobrazeno 878 x
image006.jpg
image006.jpg (84.96 KiB) Zobrazeno 878 x
Uživatelský avatar
Tuti
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1536
Registrován: úte bře 21, 2006 5:57 pm
Bydliště: liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Origo vyfuk na novejsi

Příspěvek od Tuti »

Já bych ho bral - sice jsi nenasadil cenu, ale nějak to snad usmlouváme. Posílám do SZ telefon.
tuti
-------
já rád - ty rád - allrad
Uživatelský avatar
Mis.us
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1866
Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
Typ Libera: KJ8 a FA8
Bydliště: Berounsko

Re: Origo vyfuk na novejsi

Příspěvek od Mis.us »

Chceš dát kat do výkupu? (Vtip) :lol:
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8 GL 4WD RX Turbo 3D 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 turbo combi (BF5) 177kw 1991
Polevoj
Člen korespondent
Člen korespondent
Příspěvky: 212
Registrován: pát lis 25, 2005 7:41 pm
Bydliště: Brno

Re: Origo vyfuk na novejsi

Příspěvek od Polevoj »

Tak zarezervovano pro Tutiho :)
Uživatelský avatar
Mis.us
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1866
Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
Typ Libera: KJ8 a FA8
Bydliště: Berounsko

Re: Origo vyfuk na novejsi

Příspěvek od Mis.us »

On i origo úplně novej nemá katik, to bylo jen do určitých let, pak už se sekaly na sklad jen obyčejný tlumiče:( tenhle konkrétní je z roku 2014 kupoval jsem ho se slevou u E.F za 7.5K
Přílohy
IMG_20221013_144924355.jpg
IMG_20221013_144924355.jpg (1.33 MiB) Zobrazeno 611 x
IMG_20221013_145009490.jpg
IMG_20221013_145009490.jpg (2.21 MiB) Zobrazeno 611 x
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8 GL 4WD RX Turbo 3D 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 turbo combi (BF5) 177kw 1991
Uživatelský avatar
Tuti
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1536
Registrován: úte bře 21, 2006 5:57 pm
Bydliště: liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Origo vyfuk na novejsi

Příspěvek od Tuti »

On ten druhý katík asi ani v prvomontáži nebyl standard pro všechny trhy, u staršího byly dokonce i rozdíly mezi evropskými zeměmi - kusy pro Švýcarsko měly (kromě vysokohorského ventilu) i recirkulaci spalin.
tuti
-------
já rád - ty rád - allrad
Uživatelský avatar
Mis.us
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1866
Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
Typ Libera: KJ8 a FA8
Bydliště: Berounsko

Re: Origo vyfuk na novejsi

Příspěvek od Mis.us »

Jn, KJ byly tomhle extrém

Ale co se týče FA, tak Švýcarsko i Německo mělo naprosto totožný motory i výfukový ústrojí (měl jsem pro obě destinace) ale zajímavý je, že sdx jak sr tak nr neměly elektrický naklápění světel a 95-98 měly volant jako 93-94 (pro CH trh) v Německu to byl standart, že měly el.naklapeni světel a od 95 měly volant v černý barvě a příprava pro airbag....jiný rozdíly nebyly :|
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8 GL 4WD RX Turbo 3D 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 turbo combi (BF5) 177kw 1991
Uživatelský avatar
Mis.us
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1866
Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
Typ Libera: KJ8 a FA8
Bydliště: Berounsko

Re: Origo vyfuk na novejsi

Příspěvek od Mis.us »

Menší update....

Ono se to tu stejně ztratí a nikoho to asi ani zajímat nebude, ale švýcarský model (destination code E5, Německo je E9)

Tak jsem měl možnost vidět originál nezasažený auto servisem, kutilem, upgradetatorem.....a švýcarský model má naprosto odlišnou ochranu podvozku -kryty.

Pravý podběh má absenci velké krycí gumy a má pouze dva plechové kryty (bez ohledu na rok výroby) plastový kus podběhu před expanzní nádobkou má.

Spodní kryty motoru, který jsou pod ním tři (pro Německo) je pro Švýcarsko jen jeden -ten co má tvar banánu a je přidělán na dvě příčky z "u" profilu

Není zástěrka za reservou.(kryty pod trubkovodama nemají přípravu na tyhle věci -diry na spojovací materiál)

Selským rozumem si říkám, že je to destinace, kde se nesmí odjakživa solit(teď už možná jo, to nevím, ale dřív se nesmělo) takže nebyly takový nároky na ochranu..... Mišus
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8 GL 4WD RX Turbo 3D 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 turbo combi (BF5) 177kw 1991
Polevoj
Člen korespondent
Člen korespondent
Příspěvky: 212
Registrován: pát lis 25, 2005 7:41 pm
Bydliště: Brno

Re: Origo vyfuk na novejsi

Příspěvek od Polevoj »

Zajimavy
Odpovědět