Origo vyfuk na novejsi
Origo vyfuk na novejsi
Leta se mi tady vali stary original vyfuk na novejsi Libero - neuzil by to nekdo? Kdysi, kdyz mu upadla koncova roura, jsem ho sundal a vymenil za ten krap Bosal. Ten vyfuk neni nikde deravej, jen mu chybi ta koncova roura. Materialu je tam furt spousta, fakt solidni kus zeleza. Kdyby se opiskoval a nasopoval, tak verim, ze vydrzi jeste leta. A hlavne ma ten "pridavnej katalyzator" uvnitr, ne jako ty duty levny nahrady. A je k tomu i super tuningova dvojkoncovka
Novy uz asi davno nejde sehnat, tak kdyby nekdo chtel dat svemu Liberu to, co tam opravdu patri, ozvete se, domluvime se.
Osobni odber v Brne.
Novy uz asi davno nejde sehnat, tak kdyby nekdo chtel dat svemu Liberu to, co tam opravdu patri, ozvete se, domluvime se.
Osobni odber v Brne.
Re: Origo vyfuk na novejsi
Dalsi foto
- Tuti
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1576
- Registrován: úte bře 21, 2006 5:57 pm
- Bydliště: liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Origo vyfuk na novejsi
Já bych ho bral - sice jsi nenasadil cenu, ale nějak to snad usmlouváme. Posílám do SZ telefon.
tuti
-------
já rád - ty rád - allrad
-------
já rád - ty rád - allrad
- Mis.us
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1959
- Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
- Typ Libera: KJ8 a FA8
- Bydliště: Berounsko
Re: Origo vyfuk na novejsi
Chceš dát kat do výkupu? (Vtip)
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Re: Origo vyfuk na novejsi
Tak zarezervovano pro Tutiho
- Mis.us
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1959
- Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
- Typ Libera: KJ8 a FA8
- Bydliště: Berounsko
Re: Origo vyfuk na novejsi
On i origo úplně novej nemá katik, to bylo jen do určitých let, pak už se sekaly na sklad jen obyčejný tlumiče:( tenhle konkrétní je z roku 2014 kupoval jsem ho se slevou u E.F za 7.5K
- Přílohy
-
- IMG_20221013_144924355.jpg (1.33 MiB) Zobrazeno 6270 x
-
- IMG_20221013_145009490.jpg (2.21 MiB) Zobrazeno 6270 x
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
- Tuti
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1576
- Registrován: úte bře 21, 2006 5:57 pm
- Bydliště: liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Origo vyfuk na novejsi
On ten druhý katík asi ani v prvomontáži nebyl standard pro všechny trhy, u staršího byly dokonce i rozdíly mezi evropskými zeměmi - kusy pro Švýcarsko měly (kromě vysokohorského ventilu) i recirkulaci spalin.
tuti
-------
já rád - ty rád - allrad
-------
já rád - ty rád - allrad
- Mis.us
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1959
- Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
- Typ Libera: KJ8 a FA8
- Bydliště: Berounsko
Re: Origo vyfuk na novejsi
Jn, KJ byly tomhle extrém
Ale co se týče FA, tak Švýcarsko i Německo mělo naprosto totožný motory i výfukový ústrojí (měl jsem pro obě destinace) ale zajímavý je, že sdx jak sr tak nr neměly elektrický naklápění světel a 95-98 měly volant jako 93-94 (pro CH trh) v Německu to byl standart, že měly el.naklapeni světel a od 95 měly volant v černý barvě a příprava pro airbag....jiný rozdíly nebyly
Ale co se týče FA, tak Švýcarsko i Německo mělo naprosto totožný motory i výfukový ústrojí (měl jsem pro obě destinace) ale zajímavý je, že sdx jak sr tak nr neměly elektrický naklápění světel a 95-98 měly volant jako 93-94 (pro CH trh) v Německu to byl standart, že měly el.naklapeni světel a od 95 měly volant v černý barvě a příprava pro airbag....jiný rozdíly nebyly
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
- Mis.us
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1959
- Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
- Typ Libera: KJ8 a FA8
- Bydliště: Berounsko
Re: Origo vyfuk na novejsi
Menší update....
Ono se to tu stejně ztratí a nikoho to asi ani zajímat nebude, ale švýcarský model (destination code E5, Německo je E9)
Tak jsem měl možnost vidět originál nezasažený auto servisem, kutilem, upgradetatorem.....a švýcarský model má naprosto odlišnou ochranu podvozku -kryty.
Pravý podběh má absenci velké krycí gumy a má pouze dva plechové kryty (bez ohledu na rok výroby) plastový kus podběhu před expanzní nádobkou má.
Spodní kryty motoru, který jsou pod ním tři (pro Německo) je pro Švýcarsko jen jeden -ten co má tvar banánu a je přidělán na dvě příčky z "u" profilu
Není zástěrka za reservou.(kryty pod trubkovodama nemají přípravu na tyhle věci -diry na spojovací materiál)
Selským rozumem si říkám, že je to destinace, kde se nesmí odjakživa solit(teď už možná jo, to nevím, ale dřív se nesmělo) takže nebyly takový nároky na ochranu..... Mišus
Ono se to tu stejně ztratí a nikoho to asi ani zajímat nebude, ale švýcarský model (destination code E5, Německo je E9)
Tak jsem měl možnost vidět originál nezasažený auto servisem, kutilem, upgradetatorem.....a švýcarský model má naprosto odlišnou ochranu podvozku -kryty.
Pravý podběh má absenci velké krycí gumy a má pouze dva plechové kryty (bez ohledu na rok výroby) plastový kus podběhu před expanzní nádobkou má.
Spodní kryty motoru, který jsou pod ním tři (pro Německo) je pro Švýcarsko jen jeden -ten co má tvar banánu a je přidělán na dvě příčky z "u" profilu
Není zástěrka za reservou.(kryty pod trubkovodama nemají přípravu na tyhle věci -diry na spojovací materiál)
Selským rozumem si říkám, že je to destinace, kde se nesmí odjakživa solit(teď už možná jo, to nevím, ale dřív se nesmělo) takže nebyly takový nároky na ochranu..... Mišus
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Re: Origo vyfuk na novejsi
Zajimavy
-
- Přispěvatel
- Příspěvky: 64
- Registrován: čtv čer 06, 2019 8:15 pm
- Typ Libera: Libero čtyročko
- Bydliště: ÚJEZDEC - Kardaška
Re: Origo vyfuk na novejsi
Já mám ch na zádi to abych se podíval pod auto co tam z toho je...
- Mis.us
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1959
- Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
- Typ Libera: KJ8 a FA8
- Bydliště: Berounsko
Re: Origo vyfuk na novejsi
Ty máš ale KJ ne FA.
KJ Libera se lišila emisními kurvitky....
KJ Libera se lišila emisními kurvitky....
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991