Náhradní díly
-
- Přispěvatel
- Příspěvky: 64
- Registrován: čtv čer 06, 2019 8:15 pm
- Typ Libera: Libero čtyročko
- Bydliště: ÚJEZDEC - Kardaška
Náhradní díly
Zdravím, koupil jsem Libero a chci ho dát trochu do hromady, původně jsem chtěl trochu větší GO, ale to by mě vyšlo na víc jak novou buchanku... nemáte někdo info kde sehnat nové levé zadní rameno a míň jak 8000,- Kč ?
- Mis.us
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1959
- Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
- Typ Libera: KJ8 a FA8
- Bydliště: Berounsko
Re: Náhradní díly
Je nás tady spousta co máme tohle harampádí doma
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
- Lubomír
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1031
- Registrován: pát úno 03, 2006 9:07 pm
- Bydliště: Trenčín,SK
Re: Náhradní díly
jo, problém s korozí ramena je sice ideální řešit výměnou, jenomže zpravidla je i náhradní kousek z dárce postiženého stejnou chorobou, a tý práce kolem, jenom šrouby čepů ven je operace, pak riziko nedostavení geometrie a sjíždění pneu, no zkrátka můj příběh byl o sadě madraců ze staré postele, Liberko si šlo lehnout nabok a rameno, už nalomeno, s trhlinou, stáhnout svorkami a na to trojuhelník plechu a všechno svařeno, v tý době ještě musela stačit Triodyna a bazická elektroda plus šikovná ruka. Operace na celou sobotu, ale frčelo se dál...
najprv E10, ročník 1984 na 12"diskoch, DeLuxe, slúžil od 1993, 350 000 km....
od 2008 prezbrojený na novší 94-E12 1.2i 4WD, červený "hintovček",
v r.2013 inovovaný na novší 96-E12 superdeluxe 1.2i 4WD, zelenometalizovaná mentolka
od 2008 prezbrojený na novší 94-E12 1.2i 4WD, červený "hintovček",
v r.2013 inovovaný na novší 96-E12 superdeluxe 1.2i 4WD, zelenometalizovaná mentolka
- Tom1998
- Občasný přispěvatel
- Příspěvky: 33
- Registrován: pát čer 18, 2021 12:16 pm
- Typ Libera: Subaru Libero E10
- Bydliště: Česká Třebová
Re: Náhradní díly
Tento mazlík mi už půl roku leží v garáži. Jednal jsem na přímo s autoersatzteile-frankfurt, kvůli ušetření za provizi u Ebay a vlastního dopravce. Pár tisíc se ušetřilo, ovšem starosti s tím monstrózní. Za 14 dní mi to přivezl kamion až k baráku.
V dřevěné bedně cca 30 let stojící někde v suchu ve skladu jsem našel originální zcela novou pohonou jednotku (kompletní spodek motoru) 10103KA270. Byl tam dokonce starý přepravní list pojednávající o transportu přímo ze země vycházejícího slunce. Motor byl zabalen v plastu a vše bylo hezky zakonzervované v oleji. Jedná se o kompletní spodek tzn. blok, klika, písky, kroužky, vana, setrvák, řetízek + ozubené kola + vodítka, vodní + olejová pumpa a ta periferie kolem. Dokonce k tomu byla sada šroubů pro přidělání hlavy.
Hlavu motoru jsem si použil ze starého motoru a nechával dělat kompletku u Pavlíčka v Brně. Budu tuhle sestavu mít jako hlavní do mého Liberka. Protože jsem paralelně řešil GO druhého plesniváku vytaženého z auta, tak tohle je naprostu luxusní cesta s příjemnou finanční stránkou. Když si porovnám obě cesty, tak s tímto motorem jsem v tom za 18 tisíc a bude to daleko jinde, než motor po GO. Tam už se nedá sehnat nic a cenovka bude jinde. U této varianty jsem sehnal přes FB stránku tureckého překupníka, vyloudil snad poslední šálky, písky a kroužky za cenu 2900 (vše origo Subaru). Mám to uložené, kdyby se hlavnímu motoru něco stalo.
To jest moje zkušenost. Tom
V dřevěné bedně cca 30 let stojící někde v suchu ve skladu jsem našel originální zcela novou pohonou jednotku (kompletní spodek motoru) 10103KA270. Byl tam dokonce starý přepravní list pojednávající o transportu přímo ze země vycházejícího slunce. Motor byl zabalen v plastu a vše bylo hezky zakonzervované v oleji. Jedná se o kompletní spodek tzn. blok, klika, písky, kroužky, vana, setrvák, řetízek + ozubené kola + vodítka, vodní + olejová pumpa a ta periferie kolem. Dokonce k tomu byla sada šroubů pro přidělání hlavy.
Hlavu motoru jsem si použil ze starého motoru a nechával dělat kompletku u Pavlíčka v Brně. Budu tuhle sestavu mít jako hlavní do mého Liberka. Protože jsem paralelně řešil GO druhého plesniváku vytaženého z auta, tak tohle je naprostu luxusní cesta s příjemnou finanční stránkou. Když si porovnám obě cesty, tak s tímto motorem jsem v tom za 18 tisíc a bude to daleko jinde, než motor po GO. Tam už se nedá sehnat nic a cenovka bude jinde. U této varianty jsem sehnal přes FB stránku tureckého překupníka, vyloudil snad poslední šálky, písky a kroužky za cenu 2900 (vše origo Subaru). Mám to uložené, kdyby se hlavnímu motoru něco stalo.
To jest moje zkušenost. Tom
- Přílohy
-
- 3f9c86f3-6212-4d17-af6a-018ba22b2ed5-(1)_optimized.jpeg (958.42 KiB) Zobrazeno 7073 x
Subaru E10 Wagon 4WD (KJ) 37 kw 1986
Subaru E12 Wagon 4WD (KJ) 38 kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD (KJ) 38 kw 1989
- Mis.us
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1959
- Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
- Typ Libera: KJ8 a FA8
- Bydliště: Berounsko
Re: Náhradní díly
Měl si velký štěstí Tome, gratuluju k úlovku, není nad to mít poskládaný motor přímo od žluťáků cena geniální. M.
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
- Martinekk
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 948
- Registrován: sob čer 16, 2007 9:42 pm
- Bydliště: Trenčín city
- Kontaktovat uživatele:
Re: Náhradní díly
To je tá E10 z ebay?
Libero E12 1989/1990, 4WD. Striebornobiela krhlička.
Plyňák Forester GX, EJ20, zelený diablik 1999.
Plyňák Forester GX, EJ20, zelený diablik 1999.
- Tom1998
- Občasný přispěvatel
- Příspěvky: 33
- Registrován: pát čer 18, 2021 12:16 pm
- Typ Libera: Subaru Libero E10
- Bydliště: Česká Třebová
Re: Náhradní díly
Ano, přesně tento inzerát.
Subaru E10 Wagon 4WD (KJ) 37 kw 1986
Subaru E12 Wagon 4WD (KJ) 38 kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD (KJ) 38 kw 1989