Koupím Motor E12 s přímým vstřikováním (NOVÉ)

Pouze nekomerční inzeráty!!!

Moderátoři: peple, Jarda

Odpovědět
HonzaKors
Náhodný kolemjdoucí
Náhodný kolemjdoucí
Příspěvky: 4
Registrován: stř zář 30, 2015 11:10 am
Typ Libera: 96
Bydliště: Praha

Koupím Motor E12 s přímým vstřikováním (NOVÉ)

Příspěvek od HonzaKors »

Zdravím všechny,
koupím novější motor 1,2 s přímím vstřikováním. Máme zadřený válec, budeme rádi za každou pomoc a každá nabídka je dobrá. Případně volejte na 602 212 793. Kdyby byl někdo ochotný si přivydělat, rádi přijmeme jakoukoliv pomoc. Moc rádi bychom naše Liberko zase po dlouhé době oživili.

Díky a předem všem děkuji

Honza Korseska
Uživatelský avatar
Lubomír
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1030
Registrován: pát úno 03, 2006 9:07 pm
Bydliště: Trenčín,SK

Re: Koupím Motor E12 s přímým vstřikováním (NOVÉ)

Příspěvek od Lubomír »

A jak se přijde zrovínka na zadřený válec? - zablokována klika? popište příznaky téhle diagnozy prosím.
najprv E10, ročník 1984 na 12"diskoch, DeLuxe, slúžil od 1993, 350 000 km....
od 2008 prezbrojený na novší 94-E12 1.2i 4WD, červený "hintovček",
v r.2013 inovovaný na novší 96-E12 superdeluxe 1.2i 4WD, zelenometalizovaná mentolka
HonzaKors
Náhodný kolemjdoucí
Náhodný kolemjdoucí
Příspěvky: 4
Registrován: stř zář 30, 2015 11:10 am
Typ Libera: 96
Bydliště: Praha

Re: Koupím Motor E12 s přímým vstřikováním (NOVÉ)

Příspěvek od HonzaKors »

Je to domněnka. Jel jsem a neustále jsem musel dolévat kapalinu a motor se přehříval, až pak nejednou stop a už nenastartoval. Startér se snaží, ale motor se netočí. Rozebraný ještě nebyl, nemám prostor ani čas. Proto se ptám jak na nový motor, tak i na možnost si přivydělat opravou. Všechno je na dohodě.
Uživatelský avatar
Tom1998
Občasný přispěvatel
Občasný přispěvatel
Příspěvky: 34
Registrován: pát čer 18, 2021 12:16 pm
Typ Libera: Subaru Libero E10
Bydliště: Česká Třebová

Re: Koupím Motor E12 s přímým vstřikováním (NOVÉ)

Příspěvek od Tom1998 »

Bohužel, koupě jiného motoru stejně problémy nevyřeší. Vyhodí se nemálo peněz, člověk bude muset přes půl republiky si zajet a stejně to po chvilce zaklepe či zapeče. Možná by se nechal Míšus ukecat do generálky motoru, už to někomu za přiměřenou finanční odměnu nabízel. Dají se v maximální možné míře originální komponenty a dá se motor do cajku. Již ze zkušenosti bych si připravil 40k. Tyhle auta už prostě nejsou údržbou levná záležitost.
Subaru E10 Wagon 4WD (KJ) 37 kw 1986
Subaru E12 Wagon 4WD (KJ) 38 kw 1989
Uživatelský avatar
Lubomír
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1030
Registrován: pát úno 03, 2006 9:07 pm
Bydliště: Trenčín,SK

Re: Koupím Motor E12 s přímým vstřikováním (NOVÉ)

Příspěvek od Lubomír »

Díky za opis poruchy, se stejnou situací jsem měnil motor taky, za jiný, z dárce. Po rozebrání byl klikový mechanismus ok, problém byl v podpáleném těsnění, pak natekla kapalina do válce a už to nešlo protočit, startér se hodné snažil, ale kapalina je nestlačitelná...tušení diagnozy podpořil šedavý povlak na olejovém víčku.
A tak mne motor vyškolil v dořezání dír v těsnění (ajusa), - dárcovský motor pálil zase hodně oleje, tak šel ten původně "zadřený" kus spátky do Liberka, jenom s výměnou gufírek a novým těsněním a novým olejem i s filtrem. Ještě najezdil spoustu kilometrů. To byl můj případ, podávám jako mou zkušenost, Liberko vždy překvapí... Dal bych šanci tomu původnímu motoru minimálně rozebráním hlavy, to lze bez demontáže motoru z autí, než hned investovat do neznámého motoru, nový se asi ani nevyplatí a ani už asi nelze sehnát, s ojetinkou to bude jak je uvedeno výš...
Jo, a jednou to přehřívání bylo uchcáváním přes vodní pumpu, to bylo víčko od oleje OK... Jak to je u Tebe?
najprv E10, ročník 1984 na 12"diskoch, DeLuxe, slúžil od 1993, 350 000 km....
od 2008 prezbrojený na novší 94-E12 1.2i 4WD, červený "hintovček",
v r.2013 inovovaný na novší 96-E12 superdeluxe 1.2i 4WD, zelenometalizovaná mentolka
Uživatelský avatar
Tuti
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1569
Registrován: úte bře 21, 2006 5:57 pm
Bydliště: liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Koupím Motor E12 s přímým vstřikováním (NOVÉ)

Příspěvek od Tuti »

Jestli je to opravdu vodou ve válci, s vyndanými svíčkami by ji motor vyplivl a šel by protočit. To je pokus na pět minut.
tuti
-------
já rád - ty rád - allrad
Uživatelský avatar
covex
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 2467
Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
Typ Libera: novejsi
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Koupím Motor E12 s přímým vstřikováním (NOVÉ)

Příspěvek od covex »

Jak dlouho by voda ve valci v liberu vydrzela? Motor je sice na lezato, ale stejne bych rekl ze to bud postupne protece kolem krouzku do oleje nebo pres vyfukovy ventil do parohu...
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
Uživatelský avatar
Mis.us
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1938
Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
Typ Libera: KJ8 a FA8
Bydliště: Berounsko

Re: Koupím Motor E12 s přímým vstřikováním (NOVÉ)

Příspěvek od Mis.us »

To auto stojí od 2016, takže pokud byla voda ve válci, tak to bude vyrezly, že vyhonovani válce bude jak struhadlo.....

Samozřejmě dokud někdo ten motor nerozebere, tak se bavíme stejně o hovne :D

Uvařit motor tak, až se auto zastaví bude určitě motor na g.o..... vyndat a rozebrat se to musí tak i tak, plus vyrobit nový trubky na vodu, který to jistě způsobily. Zhodnotit stav, se dá jen tak, když se to rozebere, vše přeměří a pohledem na jednotlivý díly se uvidí, jak moc jsou poškozeny a od toho se pak odvíjí jak práce, tak cena dílů. Rozhodně jak psal Tomáš, je to tak i tak oprava za cca 40+ spíš víc. Mišus
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Odpovědět