Podivnosti, předělávky, tuning…
- Mis.us
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1946
- Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
- Typ Libera: KJ8 a FA8
- Bydliště: Berounsko
Re: Podivnosti, předělávky, tuning…
Hodně indickej styl:D koukám překopaný na levostranku a stěrače nechaly jak byly, ještě když byl volant napravo:D přestavba horkou jehlou
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
- covex
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 2485
- Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
- Typ Libera: novejsi
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Podivnosti, předělávky, tuning…
Tomu svycarskymu asi chyblo vnitrni stinitko u predni casti vyklopne strechy a moc mu prazilo na hlavu. Asi mu nikdy nedoslo ze tam origo neco takoveho bylo uz v interieru. No a to druhy to je fak "husty". Oni teda japonci taky delaj v tech autech zverstva, kdyz clovek kouka na ty jejich fotky ze srazu.
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
- kraxna
- Člen korespondent
- Příspěvky: 198
- Registrován: stř led 18, 2017 7:23 pm
- Typ Libera: novější
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Podivnosti, předělávky, tuning…
Narazil jsem na oturbeného sambara, prostoru je dost a technicky by to šlo, co na to mistr Mišus nebo Gari? Zvládl by to motor s malým plnícím tlakem?
https://www.instagram.com/reel/CqLPHM2q ... nJtncVK4Sg
https://www.instagram.com/reel/CqLPHM2q ... nJtncVK4Sg
Zpomal a užij si to.
- Mis.us
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1946
- Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
- Typ Libera: KJ8 a FA8
- Bydliště: Berounsko
Re: Podivnosti, předělávky, tuning…
Sambar byl originál přeplňovaný, to není nic novýho, ale pokud máš na mysli oturbit Libero tak oturbit se dá vše....
Jako první věc by musel bejt poměrně malej tlak cca 0.6 baru a určitě by se musely dát silnější vstřikovače, jestli by to dala mapa sériový jednotky nevím, ale jsou lidi který by ji dokázali nahrát jinak. S tou myšlenkou jsem si pohrával, ale čas na blbosti úplně nemám. A když už by se udělala zástavba, bylo by nutný to co udělal Gari, přizpůsobit tomu podvozek a brzdy. Tzn odklony, nejlépe nastavitelný a silnější brzdy. Motor by to vydržel určitě, tam bych se nebál, ale taky bych volil variantu co Gari, ideálně udělat silnější olejový čerpadlo. A když už bych to dělal, raději bych přeplňoval kompresorem než turbodmychadlem. Originál Sambar měl taky kompresor vivio(rx-r) taky, prakticky stejnej motor -preplnovana 660ccm.
Jako první věc by musel bejt poměrně malej tlak cca 0.6 baru a určitě by se musely dát silnější vstřikovače, jestli by to dala mapa sériový jednotky nevím, ale jsou lidi který by ji dokázali nahrát jinak. S tou myšlenkou jsem si pohrával, ale čas na blbosti úplně nemám. A když už by se udělala zástavba, bylo by nutný to co udělal Gari, přizpůsobit tomu podvozek a brzdy. Tzn odklony, nejlépe nastavitelný a silnější brzdy. Motor by to vydržel určitě, tam bych se nebál, ale taky bych volil variantu co Gari, ideálně udělat silnější olejový čerpadlo. A když už bych to dělal, raději bych přeplňoval kompresorem než turbodmychadlem. Originál Sambar měl taky kompresor vivio(rx-r) taky, prakticky stejnej motor -preplnovana 660ccm.
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
- kraxna
- Člen korespondent
- Příspěvky: 198
- Registrován: stř led 18, 2017 7:23 pm
- Typ Libera: novější
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Podivnosti, předělávky, tuning…
Tak abych nějak reagoval, náhodou na mě vyskočilo toto
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 617&type=3
je to taková Gariho alternativa na novější
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 617&type=3
je to taková Gariho alternativa na novější
Zpomal a užij si to.
- covex
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 2485
- Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
- Typ Libera: novejsi
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Podivnosti, předělávky, tuning…
660 se vetsinou delali i "supercharged" - tedy remenice normalne jeste honila kompresor vduchu na vstupu motoru, pri trose snahy by se k tomu daly urcite koupit komponenty (z japonska). Byl k tomu potreba samozrejme i intercooler stlacenyho vzduchu. Klasicke turbodmychadlo je sice hezky vynalez, ale ten princip sam o sobe je tak hrozny, ze to je zarucene kurvitko, melo to zustat jen v letadlech.
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
- Tuti
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1576
- Registrován: úte bře 21, 2006 5:57 pm
- Bydliště: liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Podivnosti, předělávky, tuning…
On je motor v Liberu pravděpodobně přiškrcený schválně, ten samý v Justy dává tuším 67 koní a přeplňování k tomu nepotřebuje. Je pravda, že mu pomáhá tříventilová hlava a kratší sání, ale hlavní roli určitě hraje naprogramování mapy vstřiků.
Prostě Japonci nechtěli, aby ta škatule lítala moc rychle.
... Kurvy šikmooké
Prostě Japonci nechtěli, aby ta škatule lítala moc rychle.
... Kurvy šikmooké
tuti
-------
já rád - ty rád - allrad
-------
já rád - ty rád - allrad
- covex
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 2485
- Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
- Typ Libera: novejsi
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Podivnosti, předělávky, tuning…
Me teda ne tom videu z instace nebo kde to je zarazi ze to sice dela japonec to turbo na sambar, ale ma rizeni vlevo. Jestli oni zase Japonci netouzili po Liberech s motorem 1.2 misto tech jejich 660 a nedovazej to z Evropy jako kuriozitu.
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
- Mis.us
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1946
- Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
- Typ Libera: KJ8 a FA8
- Bydliště: Berounsko
Re: Podivnosti, předělávky, tuning…
1.2 se vozila i do Číny a ti mají volant stejně jako my...
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
- kraxna
- Člen korespondent
- Příspěvky: 198
- Registrován: stř led 18, 2017 7:23 pm
- Typ Libera: novější
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Podivnosti, předělávky, tuning…
Thaiwan má taky 1.2. Je tam celkem velká komunita. Mají nárazníky nějakého dalšího typu - kratší než libero a delší než sambar
Zpomal a užij si to.