Využiju odbornosti zdejšího osazenstva. Řeším kabeláž mého Liberka (vyčistit, vyměnit starý izolační oplet, napravit vylepšení minulého majitele). Dle mého mi schází jeden kabelový svazek v místech motoru. Bude nejspíš napojen na ty konektory viz červená šipka a druhý konec bude k tomu svazku na spodu obrázku. Prostě mi chybí nějaký mezikus tohle spojující a potřebuji navést.
Dále potřebuji identifikovat část kabelů viz druhý obrázek (jak je to odštíplé). Ten bude taky nejspíše v zadní části vozu, kvůli tomu očku na alternátor. Byl pohozený v autě, takže to není tím, že bych si nepamatoval kde byl.
Děkuji moc za poradu. Tom
Elektrika
- Tom1998
- Občasný přispěvatel
- Příspěvky: 33
- Registrován: pát čer 18, 2021 12:16 pm
- Typ Libera: Subaru Libero E10
- Bydliště: Česká Třebová
Re: Elektrika
Druhý obrázek.
- Přílohy
-
- 707C3F9B-3E75-4EAE-911A-AEF481D099E0 (1).jpeg (1.28 MiB) Zobrazeno 5879 x
Subaru E10 Wagon 4WD (KJ) 37 kw 1986
Subaru E12 Wagon 4WD (KJ) 38 kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD (KJ) 38 kw 1989
- Mis.us
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1950
- Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
- Typ Libera: KJ8 a FA8
- Bydliště: Berounsko
Re: Elektrika
Tam kde je šipka jsou elektromagneticky ventily, rozdělovač a čidlo tlaku oleje a to na spodní fotce je svazek s hlavní pojistkovou skříňkou a to očko je na startér (hlavní přívod plusu do pojistkovky kde je hlavní pojistka a dvě pojistky hlavních světel levá a pravá strana) to je stejnej svazek jako máš na první fotce úplně vespod.
Nevím, jestli máš ty elektromagneticky ventily na autě, ale doporučuju je tam nemít, kór jestli máš manuální sytic. Staci podtlak na 4wd,podtlak priotvirani syticovy klapky a podtlak změny předstihu takže ty dva konektory mohou zůstat volný( já je dal pryč úplně) to samý EGR a přisávani vzduchu do výfuku, ideálně zrušit. Ale nevnucuju, dělej si to jak potřebuješ. Neříkám aby si to tak dělal....M.
Edit: jsem blb, jak na to koukám v telefonu, tak jsem se nepodíval úplně z blízka:D ten druhej obrázek není to, co jsem psal vejš. Ty velký konektory jsem myslel, že jsou ta pojistovka:D nicméně to nedokážu úplně přesně identifikovat, ale vidím na tom kousek hadičky od odvzdusnovaku chladiče, jestli to je teda ona, celý je to hrozně dojebany a dobastleny.... Myslím si, že je to naprosto stejnej svazek jako ten, kterej máš na první fotce bez izolace, protože to je svazek k alternátoru a motoru a na těch hlavních velkých konektorech je zbytek molitanovy pásky, která se dávala na konektory který leží na zadním topení (nejspíš byly dva druhy konektorů, placaty a kulatý) domnívám se, neříkám že to je stoprocentní
Nevím, jestli máš ty elektromagneticky ventily na autě, ale doporučuju je tam nemít, kór jestli máš manuální sytic. Staci podtlak na 4wd,podtlak priotvirani syticovy klapky a podtlak změny předstihu takže ty dva konektory mohou zůstat volný( já je dal pryč úplně) to samý EGR a přisávani vzduchu do výfuku, ideálně zrušit. Ale nevnucuju, dělej si to jak potřebuješ. Neříkám aby si to tak dělal....M.
Edit: jsem blb, jak na to koukám v telefonu, tak jsem se nepodíval úplně z blízka:D ten druhej obrázek není to, co jsem psal vejš. Ty velký konektory jsem myslel, že jsou ta pojistovka:D nicméně to nedokážu úplně přesně identifikovat, ale vidím na tom kousek hadičky od odvzdusnovaku chladiče, jestli to je teda ona, celý je to hrozně dojebany a dobastleny.... Myslím si, že je to naprosto stejnej svazek jako ten, kterej máš na první fotce bez izolace, protože to je svazek k alternátoru a motoru a na těch hlavních velkých konektorech je zbytek molitanovy pásky, která se dávala na konektory který leží na zadním topení (nejspíš byly dva druhy konektorů, placaty a kulatý) domnívám se, neříkám že to je stoprocentní
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
- Tom1998
- Občasný přispěvatel
- Příspěvky: 33
- Registrován: pát čer 18, 2021 12:16 pm
- Typ Libera: Subaru Libero E10
- Bydliště: Česká Třebová
Re: Elektrika
Takže bych měl mít na první fotce kompletní kabeláž, jen se ty dva svazky spojí někde u motoru přes nějaký prvek. Já nejspíš uvedu motor k životu, pak budu přemýšlet o co ho vše očešu. Hele jak často odchází ta membrána na převodovce? Stojí za to rozdělat a vyčistit, abych pak byl schopný to utěstnit.. A další podotázka.. e10 mohla být bez katalyzátoru? Mám výfuk s katem, ale i bez katu (pokud to zase není nějaký bastl minulého majitele). Takže stojím před volbou, který tam mám dát.
Jinak sytič mám tento. Je to ta nejstarší varianta, tedy manuální s táhlem od místa řidiče.
Jinak sytič mám tento. Je to ta nejstarší varianta, tedy manuální s táhlem od místa řidiče.
- Přílohy
-
- 8B2439F5-7E71-4A23-A195-F273EE6B0970 (1) (1).jpeg (1.15 MiB) Zobrazeno 5733 x
Subaru E10 Wagon 4WD (KJ) 37 kw 1986
Subaru E12 Wagon 4WD (KJ) 38 kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD (KJ) 38 kw 1989
-
- Přispěvatel
- Příspěvky: 64
- Registrován: čtv čer 06, 2019 8:15 pm
- Typ Libera: Libero čtyročko
- Bydliště: ÚJEZDEC - Kardaška
Re: Elektrika
E10 podle parametrů emisí je bez katu... ale být tam může.. na emisích se zlobit nebudou
- Přílohy
-
- 20200507_101943.jpg (402.79 KiB) Zobrazeno 5133 x