no, poznam len motor Justy 9ventil , ten bol v dvoch verziach elektroniky- odlisne riadiacky, odlisne rozdelovace. Remen je kratsi kvoli nizsej 9v hlave, remenice rozvod. remena su rovnake- teda je inde ryska, ale to je jedno. Ten castejsi rozdelovac je mensi, ma jednu snimaciu cievku ale az 9 vystupkov/zubov na snimanie. Nastastie mam ten menej znamy- je o dost vacsi ako z Libera /zmestil sa/ a ma teda 2 cievky- jedna snima kolo z jednym zubom , a druha kolo s tromi. V podstate je to podobne ako u Libera, ibaze ten 4. zub /dvojzub/ je samostatne na pomocnom kole -ten impulz som potreboval.
Uz to bezi na 3 cievky
Moric evo II
Re: Moric evo II
Naladene. Som spokojny-krutak ma paradny priebeh. Mozno by to bolo lepsie s vackou EF12, ale aj nie . Spojka ma co robit.
- Martinekk
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 948
- Registrován: sob čer 16, 2007 9:42 pm
- Bydliště: Trenčín city
- Kontaktovat uživatele:
Re: Moric evo II
Tak to je husté, paráda 

Libero E12 1989/1990, 4WD. Striebornobiela krhlička.
Plyňák Forester GX, EJ20, zelený diablik 1999.
Plyňák Forester GX, EJ20, zelený diablik 1999.
- Mis.us
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1959
- Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
- Typ Libera: KJ8 a FA8
- Bydliště: Berounsko
Re: Moric evo II
Krásný hodnoty si z toho vypotil, gratuluju
jak tě ale znám ještě do toho dáš šneka, nebo kompresor :DDD

jak tě ale znám ještě do toho dáš šneka, nebo kompresor :DDD
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
-
- Občasný přispěvatel
- Příspěvky: 38
- Registrován: čtv lis 05, 2015 3:42 pm
- Typ Libera: --
- Bydliště: Trenčín
Re: Moric evo II
treba este schemu na tu riadiacu jednotku z justy? mal by som niekde mat v pc
Re: Moric evo II
Vidim, ze tu skapal pes, trochu prispejem pribehom tuningu mojho Libera :
Dlhsiu dobu som sa trapil vecne krivym brzdovym kotucom, tak prisiel cas na radikalnu zmenu- vymena prednych gulickovych lozisk za kuzelove.Pri nadvihnutom aute mali obe kolesa citelnu malu volu. Kedze pouzivam vpredu vacsie homokinetaky z Justy - maju osku 30mm naproti povodnej Libero 25mm, mal som teda pouzite rozmerovo ine, slabsie loziska oproti povodnym, vydrzali 8000km. Problem Libera je, ze ma tie loziska velmi blizko seba-medzera len 9,5mm. Po vybrati mali slusne axialne vole. Dost sa pod to podpisali siroke kola + nevyvazenost.
Novym kuzelovym loziskam bolo treba nastavit predpatie,bola to zdlhava robota trafit spravne vymedzovacie kruzky-pouzil som zbrusene casti zo starych lozisk . Funguje to super, jediny problem bude s rozoberanim/zrejme sa znehodnoti vnutorne gufero/, tak ale snad to uz to auto nezazije.
Druhy problem auta bol,ze sa dost ozyvaju zadne homokinetaky v zavislosti od zaberu/brzdenia motorom- polosi chodia v klboch .Pri vacsom,plnom zabere motora to stichne .Vnutri klbov nevidno ziadne viditelne opotrebenie,najazdilo to tych 8000km. Pred casom som to riesil pouzitim vonkajsich kinetakov z novsieho Libera a vyrobenymi polosami , no ani vtedy to velmi nepomohlo,co som sa dost cudoval.
Vysvetlujem si to cele tym,ze som vzadu spravil velke odklony kolies /do A/ . Na rafikoch to robilo 15mm rozdiel. Kinetaky boli dost roznobezne voci sebe,preto som sa rozhodol pracne vratit odklony naspat /prevarenie otvorov vnutornych drziakov ramien/,aby klby boli ako tak rovnobezne. Po uprave to robi A cko cca 2mm. Na moje pocudovanie,trochu menej ,ale neprestalo to lupotat... nebudem to uz dalej riesit.
Vazelinu v klboch mam taliansku Tutela na tento ucel urcenu , drahy guliciek v klboch nemaju na pohmat opotrebenie- skusil som za ten cas viacero klbov. Tak tolko za tento rok
Dlhsiu dobu som sa trapil vecne krivym brzdovym kotucom, tak prisiel cas na radikalnu zmenu- vymena prednych gulickovych lozisk za kuzelove.Pri nadvihnutom aute mali obe kolesa citelnu malu volu. Kedze pouzivam vpredu vacsie homokinetaky z Justy - maju osku 30mm naproti povodnej Libero 25mm, mal som teda pouzite rozmerovo ine, slabsie loziska oproti povodnym, vydrzali 8000km. Problem Libera je, ze ma tie loziska velmi blizko seba-medzera len 9,5mm. Po vybrati mali slusne axialne vole. Dost sa pod to podpisali siroke kola + nevyvazenost.
Novym kuzelovym loziskam bolo treba nastavit predpatie,bola to zdlhava robota trafit spravne vymedzovacie kruzky-pouzil som zbrusene casti zo starych lozisk . Funguje to super, jediny problem bude s rozoberanim/zrejme sa znehodnoti vnutorne gufero/, tak ale snad to uz to auto nezazije.
Druhy problem auta bol,ze sa dost ozyvaju zadne homokinetaky v zavislosti od zaberu/brzdenia motorom- polosi chodia v klboch .Pri vacsom,plnom zabere motora to stichne .Vnutri klbov nevidno ziadne viditelne opotrebenie,najazdilo to tych 8000km. Pred casom som to riesil pouzitim vonkajsich kinetakov z novsieho Libera a vyrobenymi polosami , no ani vtedy to velmi nepomohlo,co som sa dost cudoval.
Vysvetlujem si to cele tym,ze som vzadu spravil velke odklony kolies /do A/ . Na rafikoch to robilo 15mm rozdiel. Kinetaky boli dost roznobezne voci sebe,preto som sa rozhodol pracne vratit odklony naspat /prevarenie otvorov vnutornych drziakov ramien/,aby klby boli ako tak rovnobezne. Po uprave to robi A cko cca 2mm. Na moje pocudovanie,trochu menej ,ale neprestalo to lupotat... nebudem to uz dalej riesit.
Vazelinu v klboch mam taliansku Tutela na tento ucel urcenu , drahy guliciek v klboch nemaju na pohmat opotrebenie- skusil som za ten cas viacero klbov. Tak tolko za tento rok