benzinový filtr
- Jarda
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 539
- Registrován: pon zář 26, 2005 3:08 pm
- Bydliště: Moravská Třebová
- Kontaktovat uživatele:
benzinový filtr
Kdo je moudrý, míří ke hvězdám
nově= jsem majitel nového KIA SOUL 1600
nově= jsem majitel nového KIA SOUL 1600
- dědek
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1758
- Registrován: stř led 18, 2006 6:46 pm
- Typ Libera: E12
- Bydliště: Tanvald
Já si myslím, že palivový filtr za víc jak pět stovek lze opravdu nahradit daleko levnějším průhledným, kde je vidět jaké nečistoty se s benzínem do nádrže dostanou. A taky dost vody.Jardo, zajímalo by mě kolik nečistot jsi v tom původním filtru objevil a zda se toho dá mechanickým invertním proplachováním zbavit.Třeba pořádnou injekční stříkačkou s bezínem do"protiměru.Dědek
Subaru Justy 1.0i
škoda yeti 1.8 2010
škoda yeti 1.8 2010
- Jarda
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 539
- Registrován: pon zář 26, 2005 3:08 pm
- Bydliště: Moravská Třebová
- Kontaktovat uživatele:
původně jsem chtěl také ušetřit a dát tam třeba dva za sebou jak jsem to měl na broučkovi, ale palivový filtr u nového se jak víte nachází pod vozem a při zimní jízdě lesem větev a zmrzlý plast to by nemuselo dělat dobrotu. starý byl asi původní nic moc trochu narezlý, z jedné strany několik nástřiků kak se dělal podvozek. při vylití tekla taková divná hmota šupinky, ale z druhé strany čisté zkusím propláchnout natřít a třeba v budoucnu vrátit.
Kdo je moudrý, míří ke hvězdám
nově= jsem majitel nového KIA SOUL 1600
nově= jsem majitel nového KIA SOUL 1600
- Tuti
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1571
- Registrován: úte bře 21, 2006 5:57 pm
- Bydliště: liberec
- Kontaktovat uživatele:
Teda chlapi - prát jenorázový filtr, to už by muselo bejt hodně zle! Napadá mě několik veselých přirovnání, ale žádné se nehodí do slušné společnosti
Průtok neomezují ani tak šupinky které by se daly vypláchnot, jako spíš drobounké svinstvo, která se s porézní hmotou filtru spojí "nerozebiratelně". I s tou trubičkou bych si to rozmyslel, mám pocit, že origo filtr je před čerpadlem a kdyby se přestěhoval až za něj, mohlo by z toho vzejít víc škody než užitku.
Průtok neomezují ani tak šupinky které by se daly vypláchnot, jako spíš drobounké svinstvo, která se s porézní hmotou filtru spojí "nerozebiratelně". I s tou trubičkou bych si to rozmyslel, mám pocit, že origo filtr je před čerpadlem a kdyby se přestěhoval až za něj, mohlo by z toho vzejít víc škody než užitku.
tuti
-------
já rád - ty rád - allrad
-------
já rád - ty rád - allrad
Zdravím,
teď jsem byl u Freye v Subaru a ptal jsem se na filtry.
Ceny mají následující:
Vzduchový filtr - 738,-
Olejový filtr - 255,-
Palivový filtr - 1.367,- !!!
To je docela pálka... poradíte mi, kde ten palivový (potažmo všechny tři) sehnat levněji?
A jak problematická je výměna palivového filtru?
Díky Who
teď jsem byl u Freye v Subaru a ptal jsem se na filtry.
Ceny mají následující:
Vzduchový filtr - 738,-
Olejový filtr - 255,-
Palivový filtr - 1.367,- !!!
To je docela pálka... poradíte mi, kde ten palivový (potažmo všechny tři) sehnat levněji?
A jak problematická je výměna palivového filtru?
Díky Who
Whoever + Subík
Subaru Libero 1.2 4x4 SDX r.v. 1996
najeto 80.000 km
cervena barva, nosic kol na patych dverych, predni bouraci ram
Subaru Libero 1.2 4x4 SDX r.v. 1996
najeto 80.000 km
cervena barva, nosic kol na patych dverych, predni bouraci ram
- Jarda
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 539
- Registrován: pon zář 26, 2005 3:08 pm
- Bydliště: Moravská Třebová
- Kontaktovat uživatele:
vzduchový filtr je za 540 kč
palivový jsem kupoval za 512 kč cenu musím ověřit. dle kolegů je možné tam dát plastovou náhradu já bych to nedělal. má to mnoho rizik
olejový filtr kolem 120 kč ověřím vše je z katalogů odpovídající liberu.
pokud budeš mít zájem tak ti to objednám a na dobírku pošlu. Jarda
palivový jsem kupoval za 512 kč cenu musím ověřit. dle kolegů je možné tam dát plastovou náhradu já bych to nedělal. má to mnoho rizik
olejový filtr kolem 120 kč ověřím vše je z katalogů odpovídající liberu.
pokud budeš mít zájem tak ti to objednám a na dobírku pošlu. Jarda
Kdo je moudrý, míří ke hvězdám
nově= jsem majitel nového KIA SOUL 1600
nově= jsem majitel nového KIA SOUL 1600
Někde jsem tu psal adresu na JC auto a posílají-to i dobírkou : Vzduchový- 530, olejový 120 a palivový jsem dával škodovácký, tak jsem se ani neptal.
email: obchod@jcauto.cz
email: obchod@jcauto.cz
Dandy
- dědek
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1758
- Registrován: stř led 18, 2006 6:46 pm
- Typ Libera: E12
- Bydliště: Tanvald
Už jsem někde uváděl, že snad nejspokonější jsem byl se spoluprací s "mjauto" pro ilustraci : olej filtr od 120,-
rozvod.řemen od 370,-
vzduch. filtr 420,-
palivový filtr 650,-
Ceny jsou s DPH v Kč a nutnost nakonec připočítat zasílací náklady cca stovku. Do tří dnů doma. Dědek
rozvod.řemen od 370,-
vzduch. filtr 420,-
palivový filtr 650,-
Ceny jsou s DPH v Kč a nutnost nakonec připočítat zasílací náklady cca stovku. Do tří dnů doma. Dědek
Subaru Justy 1.0i
škoda yeti 1.8 2010
škoda yeti 1.8 2010
Tak já doplním, co jsem zjistil tady v Praze:
Olejový filtr: 149,- včetně DPH
Vzduchový filtr: 536,- včetně DPH
Palivový filtr: 494,- včetně DPH
Vše na Praze 5 u Elit.cz a hlavně vše skladem...
Myslím docela pěkné ceny, třeba rozdíl u palivového je oproti Freyovi skoro tisícovka...
Takže pokud by měl někdo zájem, na http://www.elit.cz je kontakt, stačí si zavolat a znát rok výroby auta. Prodejna je na Praze 5, Jeremiášova ulice.
Tímto moc děkuji Jardovi za jeho ochotu mi filtry sehnat a zaslat na dobírku, ale už není potřeba, zajedu si dneska do toho Elitu (mají otevřeno i v sobotu a dokonce i v neděli!). Alespoň s tím Jardo nebudeš mít tahanice a běhání na poštu a podobně! Přesto moc díky
Who
Olejový filtr: 149,- včetně DPH
Vzduchový filtr: 536,- včetně DPH
Palivový filtr: 494,- včetně DPH
Vše na Praze 5 u Elit.cz a hlavně vše skladem...
Myslím docela pěkné ceny, třeba rozdíl u palivového je oproti Freyovi skoro tisícovka...
Takže pokud by měl někdo zájem, na http://www.elit.cz je kontakt, stačí si zavolat a znát rok výroby auta. Prodejna je na Praze 5, Jeremiášova ulice.
Tímto moc děkuji Jardovi za jeho ochotu mi filtry sehnat a zaslat na dobírku, ale už není potřeba, zajedu si dneska do toho Elitu (mají otevřeno i v sobotu a dokonce i v neděli!). Alespoň s tím Jardo nebudeš mít tahanice a běhání na poštu a podobně! Přesto moc díky
Who
Whoever + Subík
Subaru Libero 1.2 4x4 SDX r.v. 1996
najeto 80.000 km
cervena barva, nosic kol na patych dverych, predni bouraci ram
Subaru Libero 1.2 4x4 SDX r.v. 1996
najeto 80.000 km
cervena barva, nosic kol na patych dverych, predni bouraci ram
Ještě dotaz:
U Elitu mají tři druhy palivového filtru. Odkaz s fotkami je tady:
http://www.elitecat.cz/
vstoupit bez přihlášení -> vybrat SUBARU -> LIBERO -> poslední typ E12 FA -> filtry -> palivový filtr
Pán z Elitu mi při telefonickém dotazu rovnou nadiktoval cenu toho nejlevnějšího. Bude tam pasovat? Je mezi těmi třemi nějaký rozdíl?
A kde u Liberka najdu starý palivový filtr?
Díky, Who
U Elitu mají tři druhy palivového filtru. Odkaz s fotkami je tady:
http://www.elitecat.cz/
vstoupit bez přihlášení -> vybrat SUBARU -> LIBERO -> poslední typ E12 FA -> filtry -> palivový filtr
Pán z Elitu mi při telefonickém dotazu rovnou nadiktoval cenu toho nejlevnějšího. Bude tam pasovat? Je mezi těmi třemi nějaký rozdíl?
A kde u Liberka najdu starý palivový filtr?
Díky, Who
Whoever + Subík
Subaru Libero 1.2 4x4 SDX r.v. 1996
najeto 80.000 km
cervena barva, nosic kol na patych dverych, predni bouraci ram
Subaru Libero 1.2 4x4 SDX r.v. 1996
najeto 80.000 km
cervena barva, nosic kol na patych dverych, predni bouraci ram
- dědek
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1758
- Registrován: stř led 18, 2006 6:46 pm
- Typ Libera: E12
- Bydliště: Tanvald
Je to pod podlahou auta.(sám jsem se divil co to je za krabici a tak na velikosti docela nezáleží. Palivový filtr bych ale měnil, kdybych pozoroval nějaké potíže.(Třeba úbytek výkonu motoru v kopci, prokazatelně způsobený nedostatkem v přívodu paliva.)
Já co funguje, do toho se nehrabu.(sotva stačím na to co funguje blbě nebo vůbec) Dědek
Já co funguje, do toho se nehrabu.(sotva stačím na to co funguje blbě nebo vůbec) Dědek
Subaru Justy 1.0i
škoda yeti 1.8 2010
škoda yeti 1.8 2010
- kce
- Inventář fóra
- Příspěvky: 423
- Registrován: čtv pro 07, 2006 9:37 pm
- Bydliště: K.Vary / Plzen
- Kontaktovat uživatele:
mam dotaz ohledne umisteni pod vozem..
byl sem konecne u stryce automechanika a ten se zdesil- pac filtr (plast) pod vozem je pripevnenej eskapaskou (takova ta elektrikarska rychloupinaci plastova paska) primo na cast vyfuku. kam ho tedy nejlepe presunout..? dik
(ps: mam pripraveny uz nejaky fotky a reference z oprav, az bude cas tak to sem hodim;)
byl sem konecne u stryce automechanika a ten se zdesil- pac filtr (plast) pod vozem je pripevnenej eskapaskou (takova ta elektrikarska rychloupinaci plastova paska) primo na cast vyfuku. kam ho tedy nejlepe presunout..? dik
(ps: mam pripraveny uz nejaky fotky a reference z oprav, az bude cas tak to sem hodim;)
- dědek
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1758
- Registrován: stř led 18, 2006 6:46 pm
- Typ Libera: E12
- Bydliště: Tanvald
Tak jediná nejbližší trubka od výfuku je ta co se vrací po směru jízdy a je příliš nízko na to, aby ji někdo použil k přichycení benzínového filtru. Ten je umístěný o dost blíže ke středu auta. Na 99% to někdo přichytil k "savici" .
Ono by to Libero, pokud by si někdo dal tu práci a vedl benzín až k výfuku, už asi nebylo. V těhle vedrech můj "nejzatíženější motorek (pominuli motorek šíbru) je větrák výfuku. Po zastavení se spustí i třikrát po sobě. Takže v tomhle prostoru je asi dosti "přetopeno" Dědek
Ono by to Libero, pokud by si někdo dal tu práci a vedl benzín až k výfuku, už asi nebylo. V těhle vedrech můj "nejzatíženější motorek (pominuli motorek šíbru) je větrák výfuku. Po zastavení se spustí i třikrát po sobě. Takže v tomhle prostoru je asi dosti "přetopeno" Dědek
Subaru Justy 1.0i
škoda yeti 1.8 2010
škoda yeti 1.8 2010