Jak už bylo jinde zmíněno, klasickým způsobem nejde centrál namontovat, protože zámek kufru nemá žádné překlápěcí táhlo, na které by senapojil motorek. Cylindrická vložka je umístěna přímo v "čudlu", který zmáčknutím ovládá odjišťovací páčku západky zámku.

Je zřejmé, že nemá smysl pokoušet se nějak otočit cykindrickou vložkou - čudlu se musí v pohybu zabránit jinak. Za tím účelem jsem si nechal vyrobit "mašinku", která posuvnou závorou zahrazuje čudlu cestu dřív, než může zatlačit na páčku.

Samotná montáž do dveří už je pohoda, jen je důležité západku napolohovat do poměrně úzké mezery mezi čudl a páčku, aby o ně nedrhla. Mnohem větší dřina ale je protáhnout kabely průchodkou do dveří, kde je už tak dost tlačenice drátů od stěrače, vyhřívání skla, osvětlení SPZ a vnitřní lampičky.



Tenhle způsob má jednu malou nevýhodu - když se zamkne centrálem, nejde kufr odemknout klíčem a samozřejmě ani naopak. Ale s tím se dá žít.
Montáž centrálu do ostatních dveří už popsal Jarda, můžu jen potvrdit, že je to piplačka - ale nakonec se mi všechno podařilo, dokonce i vytáhnout zapadlý šroubovák ze šoupaček

Mou radost teď kalí jen obava, jestli stihnu auto do srazu dokompletovat, protože teď vypadá pořád ještě takhle:

(jen má nasazené dveře). Vzal jsem to totiž důkladně a když už se vrtám v té elektrice, zrovna si připravuji i vypínač na mlhovky, přendávám repráky a repasuji zadní pojistky. Krom toho jsem vyndal zevnitř všechno čalounění a snažím se ho vyčistit. Kdybych to do pátku nestihl, tak snad přijedu v sobotu.