Odkazy na návody, dokumentaci a další radosti
kropin
Občasný přispěvatel
Příspěvky: 50 Registrován: pon kvě 28, 2007 6:45 am
Bydliště: Buchlovice
Příspěvek
od kropin » stř lis 14, 2007 3:15 pm
Jelikož jsem dostal dotaz jaké jsou rozměry ložisek v převodovce
uvedu zatím ty co mám po ruce. Později doplním.
jedná se o libero 1,2 starší typ - pokud jsou stejné i na nové prosím doplňte.
Ložiska jenž jsou vzadu v převodovce u 5.rychlostního stupně
Ložisko předlohového hřídele: označení: SKF 63/22/C3 je s drážkou
Ložisko hnací hřídele :označení:SKF 63/22/C3 bez drážky
hejtmos
Přispěvatel
Příspěvky: 65 Registrován: pon zář 03, 2007 1:12 pm
Bydliště: Nová Paka
Příspěvek
od hejtmos » stř lis 14, 2007 10:14 pm
ahoj děkuju moc kropinovy zaroven posílam adresu s otázkou jestli je to ono
http://zbozi.arkov.cz/i-41845-63-22-loz ... orade.html
a otazka číslo 2 <b> je stejná převodovka u noveho a stareho typu liberka </b>
1994, 4 WHEEL, Panorama DACH, ROST, ALU felgen, TOP ZUSTAND
kropin
Občasný přispěvatel
Příspěvky: 50 Registrován: pon kvě 28, 2007 6:45 am
Bydliště: Buchlovice
Příspěvek
od kropin » čtv lis 15, 2007 8:15 am
Nevím jestli má drážku a asi není C3
Martin H.
Inventář fóra
Příspěvky: 329 Registrován: ned úno 05, 2006 3:54 pm
Bydliště: Ostrava
Příspěvek
od Martin H. » čtv lis 15, 2007 5:32 pm
Co do vnitřností nevím - sám jsem zvědavý. Co do ovládání řazení, je jiná, podstatně složitější.
Martin.
Karel
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1702 Registrován: sob zář 24, 2005 9:21 am
Bydliště: Děčín
Příspěvek
od Karel » pát lis 16, 2007 8:34 am
kropin píše: Nevím jestli má drážku a asi není C3
Proč zrovna C3
K.
Nikdo není dokonalej.
kropin
Občasný přispěvatel
Příspěvky: 50 Registrován: pon kvě 28, 2007 6:45 am
Bydliště: Buchlovice
Příspěvek
od kropin » pát lis 16, 2007 11:40 am
to nevím, ale ty tam jsou origo
kropin
Občasný přispěvatel
Příspěvky: 50 Registrován: pon kvě 28, 2007 6:45 am
Bydliště: Buchlovice
Příspěvek
od kropin » pát lis 16, 2007 11:51 am
Ikdyž možná to je celý problém proč tyto ložiska odchází.C3 se používají
pro vysoké otáčky většinou na kliky motorek a proto jsou volnější.
Karel
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1702 Registrován: sob zář 24, 2005 9:21 am
Bydliště: Děčín
Příspěvek
od Karel » pát lis 16, 2007 12:57 pm
kropin píše: jsou volnější.
V naší převodovce s dostatkem převodového oleje musí vyhovět téměř jakékoliv ložisko.Je pravda, že si konstruktér určí tolerance...
Pro doplnění přikládám základní tabulku
K.
Nikdo není dokonalej.