Stránka 2 z 2

Re: výměna zámku u pátých dveří

Napsal: stř kvě 07, 2008 3:07 pm
od dědek
No Karle fuj tajfl. Tedy snižuji na Felicii. Dědek

Re: výměna zámku u pátých dveří

Napsal: stř kvě 07, 2008 3:16 pm
od Karel
dědek píše: Tedy snižuji na Felicii. Dědek
Pokud použiješ se staršího typu, tak jsi zase na začátku u provedení jako Š 100 se zámky "bomoro" :cry:
Nová Fel je už zas něco jinýho.
K.
:(

Re: výměna zámku u pátých dveří

Napsal: pát kvě 09, 2008 7:20 am
od dědek
Jinak dva zámky a dva klíčky s Favorita mám k dispozici. Pro Karla , občas něco "plácnu" a vůbec jsem si neuvědomil, že kliky na Octávce, Fábii, Golfu i Passatu mají u předních dveří zámek zakomponovaný a tudíš pro účel náhrady na jiném voze nepoužitelné ( škoda , že mi Škoda Octavia stojí před barákem). Dědek

Re: výměna zámku u pátých dveří

Napsal: pát kvě 09, 2008 7:25 am
od Karel
dědek píše: občas něco "plácnu" a vůbec jsem si neuvědomil, že
Já vím...
K.
:wink:

Re: výměna zámku u pátých dveří

Napsal: pon kvě 12, 2008 3:31 pm
od ulus
Tuti píše:
ulus píše: Ale představ si, že pokaždé, když otevřeš a zavřeš dveře cvaká zámek.
No jo - ale od toho je to přece centrální zamykání Všechny normální sady centrálů (snad kromě těch nejošizenějších) mívají pětidrátové ovládací motorky pro oboje přední dveře.
Myslel jsem automatické odemykání zámku při otevření (ne odemknutí) dveří u řidiče. Tzn. že se zámek odemyká s otevřením dveří a zamyká se zavřením dveří. Ale stejně nejlepší řešení je zámek vyměnit a k němu třeba časem hodit centrál. Protože když nejde klíč (třeba zamrzne) jde ještě centrál a když se pokazí centrál nebo se vybije baterka, jde to otevřít klíčem. Oba případy už jsem několikrát zažil. Horší to bylo při zamrznutí, to přimrzly i dveře. Nechtěl jsem utrhnout těsnění, tak to řešila prodlužka a fén.