ten odporovej drátek jsem už v několika autech nahrazoval svařovacím drátem do CO ,namotal jsem stejný počet závitů na tužku a pak naletoval místo původního odporu a fungovalo to jako nový.
Odporový drátek koupíš v elektrokutilských prodejnách - v Liberci např. v GM troniku (zboku v budově Elitronu na "Annahofu" - tam co jsem ti strkal za okno kalendářík ) nebo v elektroservisu na dvorku asi 50 m pod bývalou prodejnou Subaru v Rumjancevově ulici. Za metr dáš asi dvacku a můžeš si vybrat kolik ohmů chceš.
Ale ten na svářečku "CO" je poměděný a lepší se letuje. A ono je úplně fuk, jestli "uděláš " odpor 0,63 nebo 0,85 ohm. On se ten motorek točí skoro stejně . A pozor pro kutily ! Teče jim docela dost proudu a dost hřeje!! Tak bacha na prsty a na možnost poškození něčeho v přístrojovce. Já je mám v "kleci" a přišroubované. Dědek