Stránka 2 z 2

Napsal: čtv bře 08, 2007 4:18 pm
od Martin H.
Takže se omlouvám Dědku tobě. Už jsem tuplovaný sklerotik. :oops:

Martin.

Napsal: čtv bře 08, 2007 9:10 pm
od michalson
ten odporovej drátek jsem už v několika autech nahrazoval svařovacím drátem do CO ,namotal jsem stejný počet závitů na tužku a pak naletoval místo původního odporu a fungovalo to jako nový.

Napsal: pát bře 09, 2007 10:46 am
od Tuti
Odporový drátek koupíš v elektrokutilských prodejnách - v Liberci např. v GM troniku (zboku v budově Elitronu na "Annahofu" - tam co jsem ti strkal za okno kalendářík :) ) nebo v elektroservisu na dvorku asi 50 m pod bývalou prodejnou Subaru v Rumjancevově ulici. Za metr dáš asi dvacku a můžeš si vybrat kolik ohmů chceš.

Napsal: pát bře 09, 2007 2:06 pm
od dědek
Ale ten na svářečku "CO" je poměděný a lepší se letuje. A ono je úplně fuk, jestli "uděláš " odpor 0,63 nebo 0,85 ohm. On se ten motorek točí skoro stejně . A pozor pro kutily ! Teče jim docela dost proudu a dost hřeje!! Tak bacha na prsty a na možnost poškození něčeho v přístrojovce. Já je mám v "kleci" a přišroubované. Dědek

Napsal: pát bře 09, 2007 3:34 pm
od Karel
Naměřil jsem 1,1 a 0,55 ohm.
K.
:cry: