Stránka 2 z 3

papíry 86

Napsal: stř říj 03, 2007 9:26 am
od Aja+Dandy+2
Naprostej souhlas Tuti,jednou to bude,ale kdy? Myslím,že tlaky někde výš jdou zatím jinam a ještě to dlouho vydrží. škoda. To auto o kterém mluvíme teď je fakt divný a asi máš pravdu, že celý zfalšovaný a ještě nejezdí. Prostě dost dobrá koupě.???? K tomu co jsem psal před tím. ledasco se dá vyřešit přestavbou.

Napsal: stř říj 03, 2007 3:27 pm
od Petr+Barča
Ty papíry nemusí být zfalšovaný , ale prostě pocházejí z hodně starého libera . Ročníky 85 , 86 a pod. prostě podle VIN nelze v databázi subaru najít , protože tam asi ještě nejsou . Jednou se mi to pokoušeli najít ve značkovém servisu a taky nic nenašli . Ani ten Karlův program nic nenašel . Mám rok 85 a papíry jsou určitě v pořádku . Doufej že nanarazíš na policajty , co čtou toto fórum a budou v obraze .

P+B.

papíry a tak

Napsal: stř říj 03, 2007 5:41 pm
od Aja+Dandy+2
No to máš asi pravdu, je zbytečný dráždit hada bosou nohou i když to byla jen taková myšlenka.

Napsal: stř říj 03, 2007 6:14 pm
od Patrik 1
nemá s ním něco společnýho tohle
http://www.yauto.cz/subaru/subaru-libero-22465.html
taky červený se závadou motoru ale to označení E10 se mi zdá pro to novější libero trochu divný

VIN staršího typu Libera

Napsal: stř říj 03, 2007 7:07 pm
od michael
Ahoj Karle, mohl by jsi mi mrknou tím chytrým programen na můj VIN?
JF1KJ8KLO1GOO2289
Za dobrou zprávu děkuji, Michael.

Napsal: stř říj 03, 2007 9:24 pm
od ix
jo, to je ten za 60 tisíc, jen tu sadu "zym" gum mi k tomu nedal :)
ok, podle papírů je to 86 ročník, což vysvětluje proč to není v databázi. takže se v tom nebudu rýpat a nikdo nic nepozná :)

Napsal: stř říj 03, 2007 11:11 pm
od Tuti
No je to tvoje věc, ale na tvém místě bych teda rýpal ... :? ... za ty prachy by auto s kouslým motorem mělo mít papíry v pořádku.

Napsal: čtv říj 04, 2007 2:08 pm
od ix
za ty prachy? dal sem mu zatím 30...

Re: VIN staršího typu Libera

Napsal: čtv říj 04, 2007 2:40 pm
od Karel
michael píše:můj VIN?
JF1KJ8KLO1GOO2289

Obrázek
Lituji, ale VIN je st.typ, nebo neplatné.
K.
:cry:

VIN

Napsal: čtv říj 04, 2007 7:01 pm
od michael
Karle děkuji za informaci, samozřejmě se jedná o VIN ze staršího typu. Program v kterém to prohlížíš je asi pouze pro novější modely. U prodejce Subaru v Šumperku mi podle VIN hledali náhradní díly a bez problémů.
Zatím ahoj, Michael.

Re: VIN

Napsal: pát říj 05, 2007 7:18 am
od Karel
michael píše:pouze pro novější modely
Zcela určitě,sháněl jsem ho pro sebe.Skus ho od nich získat byla by to paráda :lol:
K.
:o

Napsal: pát říj 05, 2007 7:57 pm
od dědek
Problém je v tom, že když se "udáš" na "úřadě", že jsi koupil takový auto s papirama, který se ti nezdají, může nastat problém jak tvůjh koupený vůz vůbec zlegalizovat na jiný papíry. Dědek

Já bych asi volil cestu vše vrátit tomu , kdo ti to takhle prodal.

Napsal: pát říj 05, 2007 8:53 pm
od ix
nějaxi nedovedu představit že by mi vrátil prachy. to to radši prubnu. na českejch papírech to je, kradený to není, tak co...

Napsal: ned říj 07, 2007 1:12 pm
od ®raf
Ahoj, nejpravděpodobněji je nový typ na starých papírech. Bez konexí může být problém s STK [něco mezi podvodem a trestnou činností z toho by měl opletačky hlavně ten kdo ti to prodal. Tak si myslím, že ti peníze vrátí]. A povinné ručení, tak tam nemusí souhlasit obsahově E10 = 997ccm a E12i = 1189ccm a šlo by taky o podvod. Nejde o nic dokud ...
Nejdříve bych se podíval na motor,jaký tam skutečně je, protože v 97 jezdilo podobné na znojemsku. Nový typ s předělaným motorem na starší. Majitele zlobila elektronika a tak udělal radikální řez. Pracoval v depu v dílnách, prý to nebyl velký problém. hat40.gif poldík

Napsal: ned říj 07, 2007 6:10 pm
od Jarda
®raf píše:Ahoj, nejpravděpodobněji je nový typ na starých papírech. Bez konexí může být problém s STK [něco mezi podvodem a trestnou činností z toho by měl opletačky hlavně ten kdo ti to prodal. Tak si myslím, že ti peníze vrátí]. A povinné ručení, tak tam nemusí souhlasit obsahově E10 = 997ccm a E12i = 1189ccm a šlo by taky o podvod. Nejde o nic dokud ...
Nejdříve bych se podíval na motor,jaký tam skutečně je, protože v 97 jezdilo podobné na znojemsku. Nový typ s předělaným motorem na starší. Majitele zlobila elektronika a tak udělal radikální řez. Pracoval v depu v dílnách, prý to nebyl velký problém. hat40.gif poldík
souhlasím mohl by to být problém, na jarním srazu 2006 v M.T. bylo takové nové bílé.

Napsal: pon říj 08, 2007 9:58 am
od ix
motor je tam jinej, protože ten origoš hořel (dal mi ho k tomu na náhradní díly) tak teď doufám, že se jim podaří z tech dvou postavit jeden funkční. auto je červený, viz moje iko.

Napsal: čtv říj 18, 2007 1:01 pm
od ix
tak motor už běhá, teď se řeší alternátor a paxem zvědavej na ty peripetie kolem přihlašování...

Napsal: čtv říj 18, 2007 1:15 pm
od Karel
ix píše: teď se řeší alternátor
Tak se svěř, skusím pomoct.
K
:shock:

Napsal: čtv říj 18, 2007 1:42 pm
od ix
auto je pořád v tom servisu kousek od Hodonína, informace kterou jsem dnes dostal je, že oba alternátory jsou u elektrikáře, kterej se z nich pokusí seskládat jeden funkční. pokud to ani poté nebude fachat, ozvu se, díky...

Napsal: čtv říj 18, 2007 6:52 pm
od ix
ok, takže se nepodařilo poskládat funkční alternátor. nemáte někdo prosím nějaký? předpokládám že bude stejný ve starým, ale preferoval bych z novýho...