Stránka 2 z 4

Napsal: čtv led 19, 2006 11:30 pm
od colli
Este k tomu karburatoru. Stavalo sa aj u inych typov starsich aut, zepo nejakych rokoch sa nejake veci n nom vplyvom teploty mierne zdeformovali a problem bol na svete. Mne sa to davno stalo so Skodlivkou a pomohla oza len vymena. No ale Japonec? Stat sa to urcite moze a tak isto mozu mat vplyv aj vole, ktore rokmi vzniknu {niekto uz o tom pisal}. Pokial neje poruke ozaj sikovny mechanik, a tych je uz ako safranu, pomoze len system pokus-omyl, alebo dobre rsdy a skusenosti spolutrpitelov.
Vela zdaru

Napsal: pát led 20, 2006 8:06 am
od Karel
Vzpominas Skodivku, tak tam to byl skutecne problem zadirani klapky 2.stupně a spusobovala to dutina v odlitku telesa karburatoru, resilo se to ruznymi vystruzniky, pilniky, uvolnovanim atd.Ja jsem to vyresil po svem ,ze jsem odpojil tahlo ovladani podtlaku 2.komory a klapku pruzinkou znehybnil ,a pokud jsem to primo majiteli nerekl tak to nikdo nezjistil a i na STK to prochazelo, ale proc se takto chova Libero to skutecne nevim.
K.
:( :D :D

Napsal: pát led 20, 2006 1:07 pm
od Čarli
:lol: :lol: :lol:
A jeto, stačilo profouknout volnoběžnou trisku :!: :!: :!:
Spravili mi to v Zubří,tam kde mi montovali LPG,prišel na to hned.

Napsal: pát led 20, 2006 3:23 pm
od Karel
Tak blahopreji k uspesne oprave!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
K.
:D :D :D

Napsal: pát led 20, 2006 4:06 pm
od Karel
Jeste se vratim k vyfuku a tem lambdam: skus http://WWW.levnyvyfuk.cz a tam v Subarech Liberech jsou vsechny obyc a az E12 a ten ma kat!
K.
:D :D :D

Napsal: sob led 21, 2006 12:34 pm
od Karel
Jeste jsem nasel clanek o katech a z nej vyplyva ze "jednoduchy"motor Libera s karb a klasickym rozdelovacem nemuze mit G-Kat . http://www.mjauto.cz/newdocs/ferenc/fer ... r_mo14.htm
Je to popsane velmi podrobne ale presne!
K.
:D :D :D

Napsal: stř led 25, 2006 10:57 am
od Návštěvník
Este jeden novy postreh. Kedze sa riadne ochladilo /u nas rano -22/ prisli tiez problemy so startovanim. Z tejto diskusie vyplynuli pre mna nejake typy, ktore som zatial nemal preverene, tak som sa pustil do prace. Tak poprve - nabitie aku, chudak ma uz 7 rokov a po nabiti hustota ellytu vykazuje 70%. Starter tiez nie je najlepsi, lebo sa obcas zasekne - asi vola v puzdrach. Pri tychto teplotach sa to prejavuje velmi casto. Na rad vsak prisla najme kontrola kvality spojov, od baterie po starter. Vsetky som vycistil a dotiahol. Zistil som vsak, ze +pol nejde cez poistku na starter, ale priamo a az potom do do krabicky vlavo pod krytom motoru. Su tam 3 poistky - jedna 80A a pod nou dve 20A. Zatial netusim naco sluzia. Jedna z tych 20A bola prepalena, tak som ju vymenil a stala sa zvlastna vec. Predtym mi motor po nastartovani bezal na riadne vysoke obratky a pomerne dlho. Ked sa zohrial, obratky zase klesli tak, ze chcipal. Po vymene poistky zcal motor bezat tak, ze po starte vybehol do vyssich obratok, tie po chvilke klesli a dalej bezi stabilne. Moze mat ta poistka suvis s automatickym syticom?

Napsal: stř led 25, 2006 10:59 am
od colli
To predosle som bol ja

colli

Napsal: stř led 25, 2006 4:59 pm
od Karel
Pokud vede do karb nejaky drat do prostoru sytice tak ano.Muzes si to overit odpojenim toho dratu a zavada se zopakuje.K te hustote jenom tolik:je to velice orientacni,hustota zavisi na vice okolnostech ale na porovnani stavu jednotlivych clanku mezi sebou je to dobre.
K.
:D :D :D

Napsal: ned čer 04, 2006 10:23 pm
od volfik
potvrzuji, co pise karel. mel jsem desnou anabazi, protoze mam r.v.91, v papirech napsane rizeny kat a nekolik docela duveryhodnych mechaniku mi rikalo, ze mam lambda sondu a dokonce mi ji byli uz ochotni objednat protoze jsem to resil (podle katalogu by to pry mela byt nippart sen1) ale rok vyroby 91 ma nerizeny katalyzator a ta vec, ktera vede z vtfuku a vypada tak nejak jako lambda sonda je teplotni cidlo. potvrzuje to take mereni jejiho vystupu, kdy pri volnobehu je na vystupu napeti do 1V, ale pri zvyseni otacek jde hodnota az k 10V. lambda ma do 1.

Napsal: sob srp 12, 2006 9:29 am
od fanfon
Ktěm lamdasondám".U starých modelů neni, je to pouze teplotní čidlo výfukových spal.střílení za studena má na svědomí podtlakové ovládání sytiče,hadice přisávají, je třeba kontrolovat u spoje na vnitřnim průměru.

Napsal: ned srp 13, 2006 2:06 pm
od dědek
Moje zkušenost je taková, že občas se mi stává, že motor nechce běžet na volnoběh. Nejprve jsem si myslel, že je to voda nebo nějaký "smetí" v benzínu.Ale za čas opět stejný problém.Za jízdy to šlo (i když na každé křižovatce starování) a občas jízda s přískoky. Teď o dovolené na Kristýnu to opět zazlobilo, ale minulý víkend jsem jel do Trutnova a ze začátku pár přískoků a najednou nic( musím to zaklepat) Zpátky pohodička a už celý týden paráda.
Kdysi ve staré škodovce jsem takto za cestu do Jičína i 4x profukoval trysky a vždy tam našel něco jako kus vlákna, Jakoby někdo předemnou ucpal nádrž provizozně "pucvolí" a ta se rozpadávala.Vzpoměl jsem si na to, ale tohle bych tipoval skutečně na kapičky vody.Teď budu tankovat jen u té poslední pumpy a jsem zvědav zda se "závada" opět projeví. Dědek

Napsal: ned srp 13, 2006 4:47 pm
od fanfon
Mě to dělalo taky. Zatim sem to ostranil výměnou pal. filtru. Ale při kontrole hladiny v karburátoru sem objevil drobný zákal, tak dam asi dva filtry za sebou a zbytek ukáže čas. Tak všem hodně zdaru a pevný nervy. downtown.gif

Napsal: ned srp 13, 2006 6:01 pm
od Jarda
XXcomputer.gif
dva palivové filtry mám také, vyplatí se

Napsal: ned srp 13, 2006 9:30 pm
od Petr+Barča
Pro jistotu doporučuju ještě zkontrolovat vedení od rozdělovače k cívce . Půl roku jsem si myslel že to občasné škubání a střílení dělá karburátor a nakonec to byl špatný dotek v kabeláži .
P+B.

Napsal: ned srp 13, 2006 9:43 pm
od fanfon
To je dobrej nápad :idea:

Strielanie do výfuku...

Napsal: ned srp 20, 2006 6:37 pm
od Lubomír
Čerstvý poznatok z emisnej kontroly u piatka:
E10-tkový motor ktorý až do EK bežal výborne mal podľa merania veľkú hodnotu niečoho - 5,2 - čoho, som si nezapamätal, ostatné hodnoty vraj boli dobré. Tou skrutkou bohatosti zmesi na karburátore to riešil pan technik utahovaním asi tak o jeden a pol závitu, a tá hodnota klesala na 1,8, čo už bolo v poriadku a nálepku som dostal. A motor mi hneď za rohom tak strelil, že určite vyrazilo nejaké tesnenie, lebo pri pridaní plynu odvtedy hučí jak piliňáky.
Tak som vrátil tú skrutku zatiaľ o jeden závit, ale ešte stále pomrnkáva dolu kopcom skoro ako trabant alebo pionier. Som pevne odhodlaný vrátiť tú hodnotu na pôvodných asi 2 a trištvrte otáčok tej skrutky od dotiahnutého stavu ako predtým, no a samozrejme nájsť dieru vo výfukovom systéme. Emisie, neemisie, lepšie to už nebude. A ešte poznámka, nemeralo sa na 3000 otáčkach ako predtým, pri slove neriadený kat. Tentokrát sa to obišlo poznámkou, "to je už určite vypadané po tolkých rokoch, nastavíme aspoň voľnobeh..." a som rád.
Inak zvyšky toho katalyzátora som ukazoval na zraze, fakt tam už nie je po tých rokoch, má pravdu.
Pre úplnosť, tentokrát to bolo E10 bez 4WD, iba dvojkolka. Má sa k svetu, som s ňou spokojný, len sa hreje dosť často, a neviem prečo. Ale to je už iná téma.

Taky chcípá, ale i cuká

Napsal: pon srp 21, 2006 8:15 pm
od Wlado
Ahoj, mám E12, 87 a když jedu naloženější, tak ve větších otáčkách motoru a větším záběru mi to začne cukat........
mohlo by to být děravým výfukem????
A pak když při jízdě vyřadím rychlost, tak občas chcípne.
Prosím poradte někdo...

Napsal: úte srp 22, 2006 7:45 am
od Karel
Začal bych výfukem, ten Tě nemine a cukání na plný výkon :?: tak to může být nedotatek benzinu ale také závada v zapalování, protože se zvyšujícími se otáčkami klesá energie z indukční cívky. Možná by stačilo dát nové svíčky :idea:
K.
happy7.gif

Napsal: úte srp 22, 2006 8:05 am
od Karel
Vracím se: "zvyšky toho katalyzátora" ta hmota je ve výfuku proto aby tlumila /řečeno jednoduše/ hluk, likvidace zbytků /hoření/-emisí se nezůčastňuje jenom je to "houba".A to ,že auto po kontrole emisí pořádně nejede je obvyklý problém.
K.
:evil: