Stránka 3 z 3

Re: Volnoběh - nízké otáčky

Napsal: ned úno 15, 2009 8:38 am
od mornik
Ahoj ULUSi věřím Ti a chápu, tak co ted popisuješ, mě potkalo před pár dny též též též. Když stojím na semtamforu tak se auto lehce roztřese ale po lehkém tuknutí do plynu se to srovná a pak opět sklouzne do třesoucích a drnčivších záležitostí. Již jsem započal pátrání a jakmile dospěji k nějakému závěru hodím to do éteru. Byl jsem i v Subaru servisu a dost na tvrdo mě vyfuckovali s trapnými keci něco o softwéru a manuálu. Též jsem městský živočich odkázán na pouliční servis. Hledání té pravé příčiny třikrát zdar. Karel

Re: Volnoběh - nízké otáčky

Napsal: pon úno 16, 2009 4:50 pm
od ulus
mornik píše:Ahoj ULUSi věřím Ti a chápu, tak co ted popisuješ, mě potkalo před pár dny též též též. Když stojím na semtamforu tak se auto lehce roztřese ale po lehkém tuknutí do plynu se to srovná a pak opět sklouzne do třesoucích a drnčivších záležitostí. Již jsem započal pátrání a jakmile dospěji k nějakému závěru hodím to do éteru. Byl jsem i v Subaru servisu a dost na tvrdo mě vyfuckovali s trapnými keci něco o softwéru a manuálu. Též jsem městský živočich odkázán na pouliční servis. Hledání té pravé příčiny třikrát zdar. Karel
Začal bych VN soustavou, vyměnit svíčky, kabely, očistit kontakty na cívce, zkontrolovat rozdělovač, popř. očistit kontakty (popř. vyměnit palec, víčko). Rozhodně nic nezkazíš a nebudeš muset za vánice ve tmě se zmrzlýma rukama hledat kde to je, jako já před týdnem. A to jsem se ještě nedavno smál, když tu někdo psal, že nestartuje... :oops:
Pak filtr vzduchu, zkusit vyčistit vzduchovou klapku.
A následuje čidlo teploty vody do ŘJ, předstih, tlaky.
Karel mě určitě doplní :twisted:

Re: Volnoběh - nízké otáčky

Napsal: pon úno 16, 2009 8:34 pm
od mornik
Děkuji, již jsem několik kroků udělal , hodně jsem toho tady vyčetl,el.soustava ok, filtr novej, jen nevím kde hledat tu vzduch klapku a čidlo teploty, nějak to ustalo, páč jezdím denně ale i tak si to sem tam zadrnčí. ještě jednou děkuji. mornik

Re: Volnoběh - nízké otáčky

Napsal: pon úno 16, 2009 10:07 pm
od Hippo
Tak takovéhle klepání a třesení se mi děje v Renaultu 19 po výměně utržených silenbloků za nové.Jak je motor pevně uchycen tak jsou ty vibrace v nízkých otáčkách hrozné.Vždy se těšim až zaparkuju a vypnu to.

Re: Volnoběh - nízké otáčky

Napsal: úte úno 17, 2009 8:45 am
od ulus
mornik píše:Děkuji, již jsem několik kroků udělal , hodně jsem toho tady vyčetl,el.soustava ok, filtr novej, jen nevím kde hledat tu vzduch klapku a čidlo teploty, nějak to ustalo, páč jezdím denně ale i tak si to sem tam zadrnčí. ještě jednou děkuji. mornik
S tou klapkou pořádně projdi tohle vlákno. Karel dal obrázek. Čidlo teploty je zde http://www.subaru-libero.cz/forum/viewt ... nzor#p7964
A ještě mě napadly klasické kostry, baterka.

Re: Volnoběh - nízké otáčky

Napsal: úte úno 17, 2009 8:10 pm
od mornik
óóó´lidé dobří, to je ale spousta užitečných informací, tipuji to na klapku vzduchu, vzduch filtr vypadal jak pytlík z vysavače po sto letech páč ten předchůdce se mi přiznal, že na to nesahl dva roky co to liberko měl. jakmile přestane padat ten studenej sajrajt co patří jen na hory, tak na to vlínu.

Re: Volnoběh - nízké otáčky

Napsal: sob srp 08, 2009 8:11 am
od Mis.us
klasika při netěsnosti vejfuku :oops:

Re: Volnoběh - nízké otáčky

Napsal: ned srp 09, 2009 8:57 pm
od Lubomír
Tak podobný kostitras na volnobehu pred križivatkou ma stretával, podobne ustal ťuknutím do plynového pedálu, bol to stredný valec, jeho sviečka sa zanášala olejom, takže na volnobehu nepálil, v otáčkach ano. Preveril by som stav sviečok ako prvú vec. Ale vymeniť sviečku pomáhalo iba dočasne, bol to ten podpálený ventil.