Dálkové zamykání bočních dveří
- Jarda
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 539
- Registrován: pon zář 26, 2005 3:08 pm
- Bydliště: Moravská Třebová
- Kontaktovat uživatele:
Dálkové zamykání bočních dveří
na jedny dveře stojí kontakty 110 kč
přeji všem co se do montáže centrálu pustí hodně úspěchů a trpělivosti
ještě maličkost na zadní dveře nejde centrální zamykání, vzláštní konstrukce zámku
přeji všem co se do montáže centrálu pustí hodně úspěchů a trpělivosti
ještě maličkost na zadní dveře nejde centrální zamykání, vzláštní konstrukce zámku
Naposledy upravil(a) Jarda dne pon úno 06, 2006 4:57 pm, celkem upraveno 2 x.
-
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1320
- Registrován: pon zář 26, 2005 7:41 am
- Typ Libera: už bez Libera
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
To budu moc rád "Rath"Jarda píše::twisted:rozpočet ti přidám v pondělí do fóra, pokud by jsi chtěl vše objednat dá se to zařídit. vše nafotím.
Jeden čas jsem hledal motorky co se do dveří vejdou, ale jelikož nemám ponětí kolik je uvnitř místa a nikdo neporadil, tak sem se na to vykašlal. No a teď když už nebudu objevovat objevené mám zase zájem.
Dík
- Petr+Barča
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 551
- Registrován: čtv říj 06, 2005 11:13 pm
- Bydliště: Praha 4
- Jarda
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 539
- Registrován: pon zář 26, 2005 3:08 pm
- Bydliště: Moravská Třebová
- Kontaktovat uživatele:
dálka
dálkové ovládání + centrál ovladače jsou dva průchodky univerzální cenu nemám ale je to asi 50 kč
kontakty do bočních dveří ( šoupaček )
ještě nafotím a pošlu umístění motorku ve dveřích, ale mějte prosím trpělivost, musím dveře rozdělat
já osobně nechci ani nepotřebuji centrál na zadní dveře, ale počítejte moterek navíc, kabeláž.
cena bez práce je asi 1500 Kč neznám ještě nové ceny na rok 2006
kontakty do bočních dveří ( šoupaček )
ještě nafotím a pošlu umístění motorku ve dveřích, ale mějte prosím trpělivost, musím dveře rozdělat
já osobně nechci ani nepotřebuji centrál na zadní dveře, ale počítejte moterek navíc, kabeláž.
cena bez práce je asi 1500 Kč neznám ještě nové ceny na rok 2006
- dědek
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1762
- Registrován: stř led 18, 2006 6:46 pm
- Typ Libera: E12
- Bydliště: Tanvald
centrál na LIbero
jednu z prvních věcí co jsem udělal po koupi Libera, byla montáž centrálu
na přední dveře. Vzhledem k tomu, že jsem měl k dispozici alarm
Jablotronu starý snad 10 let, hned jsem ho použil a stačilo doplnit dveře
o "motorky" z Polska (úplně nové dva do 200,-Kč) a práce tak první
dveře hodinu a druhé půl( už jsem věděl jak na to. A teď všichni čučí když
na parkingu vytáhnu klíček s přívěskem a uděláto píp a cvak cvak a
žádný zamrzlý zámek. Libero jsem si pořídilna zimu a Jizerských horách
ho plně využívám . Vřele doporučuji Dědek.
na přední dveře. Vzhledem k tomu, že jsem měl k dispozici alarm
Jablotronu starý snad 10 let, hned jsem ho použil a stačilo doplnit dveře
o "motorky" z Polska (úplně nové dva do 200,-Kč) a práce tak první
dveře hodinu a druhé půl( už jsem věděl jak na to. A teď všichni čučí když
na parkingu vytáhnu klíček s přívěskem a uděláto píp a cvak cvak a
žádný zamrzlý zámek. Libero jsem si pořídilna zimu a Jizerských horách
ho plně využívám . Vřele doporučuji Dědek.
Ahojky.
Na http://www.dstechnik.cz mají nejen dálková otvírání ale i jiné parádičky.
Např. parkovací senzory, el. stahování oken, el. ventil přívodu paliva,
různé autoalarmy a jiné.
Na http://www.dstechnik.cz mají nejen dálková otvírání ale i jiné parádičky.
Např. parkovací senzory, el. stahování oken, el. ventil přívodu paliva,
různé autoalarmy a jiné.
central + alarm
Kúpil som si centrál + alarm CS 818-4D za 1 732,- SKK teraz stojí (1 433,- SKK v akcií) najdete na http://www.gihany.com.
Chcel som to montovať sám, ale nakoniec som sa rozhodol že to dám
radšej niekomu kto to fakt už robil. Tak som zbehol do takej firmičky v
Bratislave a vypočítali to na 7 500,- SKK (práca) + kontakty na zadné
dvere. Tak to som si povedal umm to nie a tak som sa pýtal kamarátov či
niekto niekoho nepozná a nakoniec som skončil pri sume 2 000,- SKK
(za prácu). Zatiaľ mám spravené predné dvere a alarm. Je to dobrá vec a
odporúčam . Jedna vec ma akurát trošíčka trápi že sa to nedalo
napojiť na smerovky a tak to je napojené na
parkovačky (signalizovanie) , ešte jedna vec: vzhľadom na to že celé
auto mám ladené do červena tak dióda na alarm bliká na modro . Ešte
si chcem dať fólie na kufor a boky takže dám vedieť ako som dopadol.
Čafte
Chcel som to montovať sám, ale nakoniec som sa rozhodol že to dám
radšej niekomu kto to fakt už robil. Tak som zbehol do takej firmičky v
Bratislave a vypočítali to na 7 500,- SKK (práca) + kontakty na zadné
dvere. Tak to som si povedal umm to nie a tak som sa pýtal kamarátov či
niekto niekoho nepozná a nakoniec som skončil pri sume 2 000,- SKK
(za prácu). Zatiaľ mám spravené predné dvere a alarm. Je to dobrá vec a
odporúčam . Jedna vec ma akurát trošíčka trápi že sa to nedalo
napojiť na smerovky a tak to je napojené na
parkovačky (signalizovanie) , ešte jedna vec: vzhľadom na to že celé
auto mám ladené do červena tak dióda na alarm bliká na modro . Ešte
si chcem dať fólie na kufor a boky takže dám vedieť ako som dopadol.
Čafte
Subaru Libero E12 1997
- dědek
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1762
- Registrován: stř led 18, 2006 6:46 pm
- Typ Libera: E12
- Bydliště: Tanvald
signalizace na blinkry
Jak jsem už výše popisoval, taky jsem doplnil Libero o dálkový centrál.
To pro zamrzání zámků, protože Libero parkuje venku. A řešil jsem
rovněž signalizaci na směrovky. Vzhledem k jednoduchosti(a stačilo
pouze jedno relátko)jsem použil rovněž parkovačky, ale když vypnu
klíček bez vypnutí světel(to Libero umí a nehrozí svícení na parkovišti),tak
při zamykání a odmykání na mě auto blikne i potkávacími světly. Dost
dobrý ve tmě a neřešil jsem dál jak to udělat se 4 směrovkami s jedním
relé(dvě je bez problému) Dědek
To pro zamrzání zámků, protože Libero parkuje venku. A řešil jsem
rovněž signalizaci na směrovky. Vzhledem k jednoduchosti(a stačilo
pouze jedno relátko)jsem použil rovněž parkovačky, ale když vypnu
klíček bez vypnutí světel(to Libero umí a nehrozí svícení na parkovišti),tak
při zamykání a odmykání na mě auto blikne i potkávacími světly. Dost
dobrý ve tmě a neřešil jsem dál jak to udělat se 4 směrovkami s jedním
relé(dvě je bez problému) Dědek
- SunRiver
- Občasný přispěvatel
- Příspěvky: 32
- Registrován: ned led 08, 2006 3:16 pm
- Kontaktovat uživatele:
Jarda :
Bardzo dobry sposób !! na boczne drzwi
pozostala juz tylko Tylna klapa (zadni dweri ??)
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=97584057
Pozdrawiam
Bardzo dobry sposób !! na boczne drzwi
pozostala juz tylko Tylna klapa (zadni dweri ??)
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=97584057
Pozdrawiam
SunRiver
-----------------------------
Subaru Libero SDX-SR - FA8 EF12iJ 1994
Polska
-----------------------------
Subaru Libero SDX-SR - FA8 EF12iJ 1994
Polska
-
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1320
- Registrován: pon zář 26, 2005 7:41 am
- Typ Libera: už bez Libera
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Tak mám hotovo.
Úvodem řeknu že vše šlo naprosto v pohodě a podle plánu. Celkový čas
strávený montáží vyšel tak na jeden den(8-10hod) i když já to dělal po
kouskách 5dní(rodina si mne žádá).
Centrál s dálkovým ovládáním byl zakoupen přes aukční obchod http://www.aukro.cz
za 1090kč. Přiobjednal jsem jedno servo navíc(90kč) a dvoje kontakty na šoupačky(2 x 100kč).
Vše celkem i s poštovným vyšlo na 1459kč a to je řek bych dobrá cena. Nutno přikoupit dvě průchodky do předních dveří(2x30kč)
a konektory k drátům(na přecvaknuté kabely u kontaktů
šoupaček(1,50za kus))
Postup montáže
1.
Nejdřív bylo potřeba najít místečko kam s „mozkem“ centrálu
(cca8x8x2cm). Po sundání čalounění před spojkovým pedálem na mně
vykoukla jakási prolisovaná kapsa a mozek do ní sedl jak pr..l na hrnec.
Nepřivrtávám, jen lepím na oboustrannou lepící pásku. Dráty pro serva
jsou dost dlouhé, ale dráty k pojistkám nic moc a tohle místo je tedy ideální.
2.
Přední dveře a jejich čalounění jde jednoduše rozebrat. Jediné na co je
třeba dát pozor je sundávání kliček. Pro tuto akci mám vyroben háček s
rukojetí kterým se pružinka snadno a takřka poslepu vytáhne ven. Zastrčí
se mezi kličku a plastovou misku ze strany držadla(viz obrázek) zachytí
se pružinka a povytáhne.
Dál vyšroubujeme vrut v madle dveří a s citem vycvakáme plastové
špuntíky které jsou pouze po obvodu.
Celé čalounění je třeba trochu odtáhnout nad tisícihrany kliček, vysunout
směrem nahoru a je sundáno.
Ve dveřích pro servo moc místa není a jediné místečko kde dobře sedne
je úplně dole. Nesmí ale zasahovat do díry pro držáky tapecu. Okno při
stahování mine servo o cca 5mm(uff jen tak tak). Teď už jen vyvrtat,
naohýbat táhlo, přišroubovat, sestavit a nasucho odzkoušet.
Vždy je třeba dávat pozor na souosost táhel. Funguje. Takže protáhnout
5kabelů skrz zaslepené díry(díru vlevo od spojkového pedálu je třeba
vyvrtat - žádnou sem tam nenašel),gumovou průchodku a nastrojit vše
do původního stavu.
Na zandávání pružinky do kličky je minifígl. Pružinka se venku na kličku
nasadí a přetáhne se přes drobný výčnělek kde sama drží. Po nasazení
na tisícihran se háčkem popotáhne zpět do polohy kde zacvakne.
Pravé přední dveře jsou to samé jen není třeba uvnitř vrtat. Objevil sem
totiž kryt pod kterým se skrývá prostor pravděpodobně na původní
příplatkový mozek centrálu(a nebo na pašování). Tento by se tam ale nevešel.
3.
Šoupačky jsou malinko pracnější(kontakty) ale bez problémů. V první
řadě si odšroubujte prostřední lavici ať máte dostatek místa, protože k
čalounění se dostanete jen když sedíte uvnitř a máte zavřené dveře.
Demontáž probíhá stejně jako u předních dveří až na kolečko ovládání
krajní polohy okna které je jen nacvaknuté a tak za něj stačí zatáhnout,
a jsou zde navíc dva plastové špuntíky držící čalounění uprostřed(je to přeci jen velká plocha).
A jsme u toho čeho jsem se bál nejvíc a co majitele staršího Libera
naprosto nezajímá. Ve dveřích je totiž tak málo místa že se tam kvůli
stahovacím oknům serva nevejdou(tedy konstrukce jakou sem zakoupil).
Jediná možnost je dát je úplně až dolů a i přesto se okno nebude moct
stáhnout až na doraz. Tedy na ten druhý a konečný doraz. První doraz
ovládaný kouzelným kolečkem je naprosto v pohodě a okno se zastaví
cca 15cm nad spodní hranou okna(normál). Po otočeni se dá jet ještě
dolů asi o 7cm, ale pak se okno zastaví o servo a zamkne ho. Nic
tragického se tedy nestane, ale okradl sem se o cca 7cm staženého okna
což mi vůbec nevadí a při běžném používání neschází.
Při montáži kontaktů pozor na mechanismus samonavíjecích pásu v B
sloupku. Pro montáž je totiž nejvhodnější místo někde uprostřed
plastových ochranných lišt na boku vozu. U kontaktů jsou nálepky kde a
jakým vrtákem vrtat.
4.
Páté servo se připojuje paralelně na jeden z kontaktů šoupaček.
Protažení kabelů jde dobře a nikde se vrtat nemusí jen protahování
stávající průchodkou nacpanou ostatní kabeláží je pro silné nervy a šikovné ruce.
Montáž serva je nejjednodušší z ostatních dveří a je tam i nejvíc místa.
Tak že „CVAK“ odemknu, „CVAK – CVAK“ zamknu a jdu domů.
Po celou dobu co jsem se v potu tváře lopotil s centrálem, dcera Karolína se vozila okolo a klíďo bez centrálu
Přeji příjemnou zábavu
Úvodem řeknu že vše šlo naprosto v pohodě a podle plánu. Celkový čas
strávený montáží vyšel tak na jeden den(8-10hod) i když já to dělal po
kouskách 5dní(rodina si mne žádá).
Centrál s dálkovým ovládáním byl zakoupen přes aukční obchod http://www.aukro.cz
za 1090kč. Přiobjednal jsem jedno servo navíc(90kč) a dvoje kontakty na šoupačky(2 x 100kč).
Vše celkem i s poštovným vyšlo na 1459kč a to je řek bych dobrá cena. Nutno přikoupit dvě průchodky do předních dveří(2x30kč)
a konektory k drátům(na přecvaknuté kabely u kontaktů
šoupaček(1,50za kus))
Postup montáže
1.
Nejdřív bylo potřeba najít místečko kam s „mozkem“ centrálu
(cca8x8x2cm). Po sundání čalounění před spojkovým pedálem na mně
vykoukla jakási prolisovaná kapsa a mozek do ní sedl jak pr..l na hrnec.
Nepřivrtávám, jen lepím na oboustrannou lepící pásku. Dráty pro serva
jsou dost dlouhé, ale dráty k pojistkám nic moc a tohle místo je tedy ideální.
2.
Přední dveře a jejich čalounění jde jednoduše rozebrat. Jediné na co je
třeba dát pozor je sundávání kliček. Pro tuto akci mám vyroben háček s
rukojetí kterým se pružinka snadno a takřka poslepu vytáhne ven. Zastrčí
se mezi kličku a plastovou misku ze strany držadla(viz obrázek) zachytí
se pružinka a povytáhne.
Dál vyšroubujeme vrut v madle dveří a s citem vycvakáme plastové
špuntíky které jsou pouze po obvodu.
Celé čalounění je třeba trochu odtáhnout nad tisícihrany kliček, vysunout
směrem nahoru a je sundáno.
Ve dveřích pro servo moc místa není a jediné místečko kde dobře sedne
je úplně dole. Nesmí ale zasahovat do díry pro držáky tapecu. Okno při
stahování mine servo o cca 5mm(uff jen tak tak). Teď už jen vyvrtat,
naohýbat táhlo, přišroubovat, sestavit a nasucho odzkoušet.
Vždy je třeba dávat pozor na souosost táhel. Funguje. Takže protáhnout
5kabelů skrz zaslepené díry(díru vlevo od spojkového pedálu je třeba
vyvrtat - žádnou sem tam nenašel),gumovou průchodku a nastrojit vše
do původního stavu.
Na zandávání pružinky do kličky je minifígl. Pružinka se venku na kličku
nasadí a přetáhne se přes drobný výčnělek kde sama drží. Po nasazení
na tisícihran se háčkem popotáhne zpět do polohy kde zacvakne.
Pravé přední dveře jsou to samé jen není třeba uvnitř vrtat. Objevil sem
totiž kryt pod kterým se skrývá prostor pravděpodobně na původní
příplatkový mozek centrálu(a nebo na pašování). Tento by se tam ale nevešel.
3.
Šoupačky jsou malinko pracnější(kontakty) ale bez problémů. V první
řadě si odšroubujte prostřední lavici ať máte dostatek místa, protože k
čalounění se dostanete jen když sedíte uvnitř a máte zavřené dveře.
Demontáž probíhá stejně jako u předních dveří až na kolečko ovládání
krajní polohy okna které je jen nacvaknuté a tak za něj stačí zatáhnout,
a jsou zde navíc dva plastové špuntíky držící čalounění uprostřed(je to přeci jen velká plocha).
A jsme u toho čeho jsem se bál nejvíc a co majitele staršího Libera
naprosto nezajímá. Ve dveřích je totiž tak málo místa že se tam kvůli
stahovacím oknům serva nevejdou(tedy konstrukce jakou sem zakoupil).
Jediná možnost je dát je úplně až dolů a i přesto se okno nebude moct
stáhnout až na doraz. Tedy na ten druhý a konečný doraz. První doraz
ovládaný kouzelným kolečkem je naprosto v pohodě a okno se zastaví
cca 15cm nad spodní hranou okna(normál). Po otočeni se dá jet ještě
dolů asi o 7cm, ale pak se okno zastaví o servo a zamkne ho. Nic
tragického se tedy nestane, ale okradl sem se o cca 7cm staženého okna
což mi vůbec nevadí a při běžném používání neschází.
Při montáži kontaktů pozor na mechanismus samonavíjecích pásu v B
sloupku. Pro montáž je totiž nejvhodnější místo někde uprostřed
plastových ochranných lišt na boku vozu. U kontaktů jsou nálepky kde a
jakým vrtákem vrtat.
4.
Páté servo se připojuje paralelně na jeden z kontaktů šoupaček.
Protažení kabelů jde dobře a nikde se vrtat nemusí jen protahování
stávající průchodkou nacpanou ostatní kabeláží je pro silné nervy a šikovné ruce.
Montáž serva je nejjednodušší z ostatních dveří a je tam i nejvíc místa.
Tak že „CVAK“ odemknu, „CVAK – CVAK“ zamknu a jdu domů.
Po celou dobu co jsem se v potu tváře lopotil s centrálem, dcera Karolína se vozila okolo a klíďo bez centrálu
Přeji příjemnou zábavu
Naposledy upravil(a) peple dne čtv úno 15, 2007 9:26 pm, celkem upraveno 1 x.
- covex
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 2485
- Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
- Typ Libera: novejsi
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Toje naprosto super. Este mit cas a prostor.. snad casem na to taky dojde.
Resis nejak ty folie nebo to proste sundas a uz tam novy nedavas? Zacistoval si necim ty vrtany otvory aby to nezaclo v tom miste reznout?
Resis nejak ty folie nebo to proste sundas a uz tam novy nedavas? Zacistoval si necim ty vrtany otvory aby to nezaclo v tom miste reznout?
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální