Teple nestartuje
- covex
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 2477
- Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
- Typ Libera: novejsi
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Teple nestartuje
Jo, ja mel uplne stejne priznaky, jak zacalo vlhko. Tak jsem suverene se cistit kabely, ale pak kdyz jsem vracel kabel k civce, ta koukam ze mu nejak chybi ta kovova cast konektoru - nasel jsem ji na ponku - urezla. Uvnitr konektoru v miste svaru kontaktu a dratu kabelu typicky bily povlak, kontakt vejpul. Nastesti jsem vyhrabal stary origo subaru kabel mezi rozdelovac a civku a uz to frci jako za mlada.
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
- covex
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 2477
- Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
- Typ Libera: novejsi
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Teple nestartuje
Je to dva roky po repasu rotoru a jak je ted po ranu -17C je to startovani trapeni - zase starter sepne, ale netoci, po nekolika pokusech nakonec vetsinou zacne neochotne tocit a nakonec nastartuje. Je znat ze proste cely motor je zmrzly a zatuhly - i radici paka jde jak v medu, je toho proste na ten starter uz asi moc. Ale aspon to nastartuje narozdil od zamrzleho dieselu ze...
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
Re: Teple nestartuje
Mne se ted zase nahodne stava, ze kdyz par dni stoji (coz je skoro porad), tak obcas vubec nechce chytit. Starter toci krasne, ale ani tuk, vubec nema snahu. A pak, kdyz nakonec chyti, bezi uplne bez problemu, zadne vynechavani, nic. V elektrice si myslim problem nebude, mozna pricpany filtr paliva? Zvlastni na tom je, ze je to proste bud a nebo - bud vubec nic a nebo bezproblemovy start a beh.
- covex
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 2477
- Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
- Typ Libera: novejsi
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Teple nestartuje
A palivove cerpadlo slysis?
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
Re: Teple nestartuje
Jasne, nic nestandardniho se nedeje, jen to nechytne.
- Mis.us
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1942
- Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
- Typ Libera: KJ8 a FA8
- Bydliště: Berounsko
Re: Teple nestartuje
Pokud ti sepne cerpadlo, tak se vstriky natlakujou, otazka ale je, jestli ti palivo nahodou nepada zpet do nadrze kdyz auto odstavis ( v tom pripade by byla poskozena zadrzovaci membrana na vstrik.liste) zkus schvalne cerpadlo sepnout trikrat po sobe a pak teprve startuj, pokud chytne hned je to v regulaci paliva, pokud stejne nechytne hledej pricinu v civce,rozdelovaci, kabelech a svickach. M
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Re: Teple nestartuje
Nene, cerpadlo je OK, jednak jsem to zkousel i nekolikrat a druhak si troufnu rict, ze poznam, kdyz bezi naprazdno.
Rikal jsem si, ze treba ta civka, ale je zvlastni, ze bud nefunguje vubec nebo zcela bez problemu.
Rikal jsem si, ze treba ta civka, ale je zvlastni, ze bud nefunguje vubec nebo zcela bez problemu.
- Mis.us
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1942
- Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
- Typ Libera: KJ8 a FA8
- Bydliště: Berounsko
Re: Teple nestartuje
polevoji tys nepochopil o čem píšu. Nepíší o tom, ze nepoznás chod čerpadla, ale o tom, ze když ti padne pres noc palivo, tak jedno sepnutí před startem k natlakování vstřiku stačit nebude. To je jedno, vidím ze i dobrý rady jsou k ničemu. Hledej v tom co jsem napsal vejs Ahoj
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Re: Teple nestartuje
Tak jeste jednou
Ano, zkousel jsem sepnout nekolikrat, ne, nepomohlo to.
Ano, zkousel jsem sepnout nekolikrat, ne, nepomohlo to.
- Lubomír
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1030
- Registrován: pát úno 03, 2006 9:07 pm
- Bydliště: Trenčín,SK
Re: Teple nestartuje
Mne sa kedysi také "náhodné " štarty vyskytovali, keď sa ukmitali kábliky z rozdelovača - zvonku sú bezvadné, v bužírke, ale keď som za jeden zatiahol, tak sa dal potiahnuť - a bolo to tam...Prever a vrkni, či to nie je náhodou ono.
Vysvetlenie: kábliky kmitajú s motorom, ale sú upevnené k priečniku kastle s cievkou zapaľovania, no, počet kmitov zrejme prevýšil ich životnosť, ale tipujem že to spôsobili jazdy s utrhnutými silentblokmi u predchádzajúceho majiteľa, vtedy dostanú kábliky zabrať, a ešte pravda dostali pecku (motor poskočil) pri prejazdoch priecestí a spomaľovačov, no a to bol výsledok.
Vysvetlenie: kábliky kmitajú s motorom, ale sú upevnené k priečniku kastle s cievkou zapaľovania, no, počet kmitov zrejme prevýšil ich životnosť, ale tipujem že to spôsobili jazdy s utrhnutými silentblokmi u predchádzajúceho majiteľa, vtedy dostanú kábliky zabrať, a ešte pravda dostali pecku (motor poskočil) pri prejazdoch priecestí a spomaľovačov, no a to bol výsledok.
najprv E10, ročník 1984 na 12"diskoch, DeLuxe, slúžil od 1993, 350 000 km....
od 2008 prezbrojený na novší 94-E12 1.2i 4WD, červený "hintovček",
v r.2013 inovovaný na novší 96-E12 superdeluxe 1.2i 4WD, zelenometalizovaná mentolka
od 2008 prezbrojený na novší 94-E12 1.2i 4WD, červený "hintovček",
v r.2013 inovovaný na novší 96-E12 superdeluxe 1.2i 4WD, zelenometalizovaná mentolka
- Soptík Hřensko
- Člen korespondent
- Příspěvky: 136
- Registrován: ned zář 20, 2015 11:25 am
- Typ Libera: E12
- Bydliště: Hřensko
Re: Teple nestartuje
Co byly teď ty větší mrazy, tak naopak mě jedinému na celém parkovišti to chytlo i po týdnu stání hned na první škytnutí, ale jak se ohřeje, pak nechce chytit. Pomůže jen sešlápnutí plynového pedálu. Po radách od Mis.use se dospělo k tomu, že se motor přechlastává, protože právě ta membrána v podtlakovém regulátoru paliva na vstřik. liště je těrchavá a palivo se skrz ní dostává přímo do sání... Mám dvě lišty a na obou je regulátor děravý. Má to i vliv na kultivovaný volnoběh - nepravidelné otáčky. Poptával jsem zde na fóru, jestli někdo regulátor bez dírky nemá, ale nikdo se neozval a origo jsem nepoptával, ale cena bude hrozivá.
- covex
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 2477
- Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
- Typ Libera: novejsi
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Teple nestartuje
Cim vic se blizime veteranum, tim vic bude potreba nahrady vymyslet misto kupovat... da se ta membrana vyndat/vymenit - nevim jak to presne vypada. Neni neco podobnyho na palivovym cerpadle?
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
- Tuti
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1571
- Registrován: úte bře 21, 2006 5:57 pm
- Bydliště: liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Teple nestartuje
Pravda, dílů ubývá a bude hůř, ale proboha proč se na originál aspoň nezeptat? V zájmu dlouhodobé funkčnosti a opravitelnosti auta je držet se co nejvíc originálu a nahrazovat jen tam, kde opravdu není vyhnutí. Když někdo a priori předpokládá, že něco nesežene nebo nezaplatí a rovnou se pustí do nějakého bastlu, dost často ho to paradoxně vyjde dráž a ještě s tím má spoustu práce navíc ... nemluvě o nejisté funkčnosti. A když auto projde přes pár majitelů a po každém tam zůstane pár "zlepšováků", jakákoliv oprava je pak cestou do neznáma.Soptík Hřensko píše: ... origo jsem nepoptával, ale cena bude hrozivá.
tuti
-------
já rád - ty rád - allrad
-------
já rád - ty rád - allrad
- Soptík Hřensko
- Člen korespondent
- Příspěvky: 136
- Registrován: ned zář 20, 2015 11:25 am
- Typ Libera: E12
- Bydliště: Hřensko
Re: Teple nestartuje
Nemyslím si, že membránka v regulátoru by šla vyměnit. Ten regulátor vypadá asi následovně:
A je na vstřikovací liště vlevo z boku, vede do něho hadička od podtlaku a hadička do přepadu benzinu.- Soptík Hřensko
- Člen korespondent
- Příspěvky: 136
- Registrován: ned zář 20, 2015 11:25 am
- Typ Libera: E12
- Bydliště: Hřensko
Re: Teple nestartuje
Taky zde: viewtopic.php?f=13&t=1678&start=40#p27593
Koupil jsem novej, druhovýroba, foto viz článek.
Koupil jsem novej, druhovýroba, foto viz článek.
- Soptík Hřensko
- Člen korespondent
- Příspěvky: 136
- Registrován: ned zář 20, 2015 11:25 am
- Typ Libera: E12
- Bydliště: Hřensko
Re: Teple nestartuje
Troufám si říct, že jsem alespoň u mě vyřešil problémy s teplým startem. Vyměnil jsem hentý oný regulátor tlaku paliva na vstřikovací liště a všechny starty za tepla od výměny byly stejné jako za studena. Subjektivně mám pocit, že to točí o chvilinku dýl, ale stejně dlouho za studena i za tepla. Díky Mis.us, že jsi mě navedl tímto směrem. Nečekal bych díru v membráně, kterou to bude přisávat benzín přímo dosání.