Stránka 1 z 1

Nastavení automat. sytiče

Napsal: pon lis 09, 2009 1:14 am
od Pajas
Mám karbec E12 s automat. sytičem a chtěl bych ten sytič doladit. Když se na něj podívám, je tam nějaká ryska, jak má být ta ryska nastavena díky? Mám to při pokojové teplotě, a ta ryska byla pod úrovni toho válečku nebo co to je???

Re: Nastavení automat. sytiče

Napsal: pon lis 09, 2009 9:39 pm
od Lubomír
Daj fotečku!

Re: Nastavení automat. sytiče

Napsal: pon lis 09, 2009 10:30 pm
od Pajas
To bude problém karburátor je ode mě vzdálen 250 km a do pátku se to nezmění :( nešlo by to aj bez fotečky??

Re: Nastavení automat. sytiče

Napsal: úte lis 10, 2009 9:34 pm
od Lubomír
no, prebrousil som svoje podklady, ale kapitolu o nastavovaní sytiča som nenašiel, tak sa radšej spýtam, na čo to vlastne myslíš, (nepochybujem, že nerozoznáš sytič na karburátore) ale nie je mi uplne jasné, na akú rysku si zvedavý...

Re: Nastavení automat. sytiče

Napsal: úte lis 10, 2009 10:05 pm
od Pajas
Myslel jsem nastavení šroubku č.5 - převzato od KCE
http://k23.kx.cz/fotozz/libero/karb3.JPG
tu rysku bohužel přesně ti neřeknu kde je takto z hlavy...Nevím jestli pomůže, zkusím o víkendu nějak nafotit

Re: Nastavení automat. sytiče

Napsal: stř lis 11, 2009 2:04 pm
od Petr+Barča
Nastavení sytiče dělám takto : Nejlépe ráno , když je v daném období nejchladněji nastartuju a šroubkem pro štelování sytiče nastavím otáčky motoru tak , aby běžel ve vyších otáčkách . V tuto dobu je ten váleček na osičce opřený o tu část karburátoru co je ta ryska . Po zahřátí motoru na provozní teplotu sešteluju volnoběžné otáčky šroubkem na seřizování volnoběžných otáček . Tím válečkem musí jít po zahřátí otáčet , protože tam vznikne malá mezera . Tou ryskou asi nic na vymontovaném karburátoru neseřídíš .

P+B.

Re: Nastavení automat. sytiče

Napsal: stř lis 11, 2009 8:48 pm
od Lubomír
Tak, teraz jasné, ale tým jemným závitíkom som veru nič nenastavoval, nechal som ho na pokoji, v prípade rozebrání je múdre poznačiť si predom polohu alebo vzdialenosť...

Re: Nastavení automat. sytiče

Napsal: čtv lis 12, 2009 2:48 pm
od Petr+Barča
Pozor ,ještě je tam z vrchu šroubek na nastavení bohatosti směsi , ale tím se nenastavuje sytič .

P+B.

Re: Nastavení automat. sytiče

Napsal: čtv lis 12, 2009 5:38 pm
od Pajas
To vím Petře, mně se jednalo o nastavení šroubku č.5 na fotce od KCE jestli ho už někdo nastavoval...

Re: Nastavení automat. sytiče

Napsal: sob lis 14, 2009 8:28 am
od Pajas
Tak znovu ta ryska dle obrázku, která je vyznačena vpravo- jestli má být zároven s prostředkem válečku. Měl jsem to na půdě tedy teplota kolem + 8 °C. Takto měl být ten dotaz. Je to zřejmé už, nebo to mám ještě nějak vyfotit, či objasnit?? Díky..

Re: Nastavení automat. sytiče

Napsal: sob pro 19, 2009 10:21 pm
od michael
Nazdar chlapi, můj problém asi nesouvisí přímo se sytičem, ale nechci zakládat další téma. Vzhledem k mým problémům se zadní nápravou, která zatím není opravená, jsem se porozhlédl po něčem na dočasné ježdění. Na Aukru se mi podařilo vydražit Libero r. v. 91. A teď k tomu problému. Auto reaguje na plynový pedál až tak od poloviny jeho chodu. Karburátor je s automatickým sytičem, ten se zdá být v pořádku. Motor nastartuje bez problémů, sytič reguluje otáčky, bez problémů si ubírá a zase přidává. Po ohřátí volnoběh drží, motor nechcípá. Ale při přidání plynu motor kucká a má snahu chcípnout, pomůže pouze ubrat plyn, nebo přidat přez půl plynu a pak teprve pouštět spojku. Od té poloviny plynu až po podlahu je motor živý a krásně akceleruje. Jel jsem s tím asi 250 km a nějaký čas trvalo než jsem si na to zvykl. Průjezd přez Prahu byl super, na každé křižovatce půl plynu a rychlý start. U mého starého Libera jsem zvyklý spíš na obrácenou variantu - do půl plynu. Potřeboval bych to nějak vyřešit, ale vzhledem k těm teplotám, co teď venku jsou i přez den, nerad bych se v tom vrtal moc dlouho. V garáži mi překáží auto bez zadní nápravy. Pokud by vás někoho napadla nějaká konkrétní věc, kterou bych mohl začít, tak předem děkuji za radu.
Jinak pro majitele novějších Liber, táta jel se mnou jako doprovod svým zeleným, a byly úseky, kdy docela nestíhal :D Ale to jsem měl plynový pedál až na podlaze a kochal se tím, jak to frčí. No a ještě nakonec spotřeba - 7,2l .
Nějak jsem se rozepsal, ale musím to využít, když mě děti pustí k PC.

Re: Nastavení automat. sytiče

Napsal: sob pro 19, 2009 10:43 pm
od Lubomír
To Michael:
Odpoveď je:Podtlaky, podtlaky, podtlaky.
1. Schválne, pošli foto, jak vypadá prívod k predhrievaču vzduchu na poslednom dieli výfuku? - stavím sa , ze ten predohrev tam už ani neni, len hadice, taká oranžová tam trčí do prázdna, že?
2. Hadička podtlaku do rozdelovača je pružná, nenalomená, a pevne sedí na vývodkách?
3. Páčka ponad karburátor je bez vôlí? - pravidelne sa pri jemnom pridaní plynu pootočí, až potom stlačí pumpičku obohacovania zmesi - tu hladaj to zakuckání po pridaní plynu!
A pochvál sa, v čom to bolo! (Ešte môže byť aj vôla v uložení klapky alebo zas..ný filter vzduchu...

Re: Nastavení automat. sytiče

Napsal: ned pro 20, 2009 10:06 am
od Petr+Barča
Podle toho jak to popisuješ tak bych to typoval na nějaký problém s podtlakovou regulací rozdělovače . Špatná hadička , membrána , zatuhlý vnitřek . Ale člověk nikdy u libera neví .

P+B.

Re: Nastavení automat. sytiče

Napsal: ned říj 10, 2010 8:20 pm
od Raper
Nepodarene štarty moje ma na svedomí nevracajuci sa automatický sytič, neviete mi poradit?? Prestriekané to mam rozhybané, a aj tak sa nevracia a na pohmat nejde ztuha.Bude za tym cosi ine. Vdak.

Re: Nastavení automat. sytiče

Napsal: ned říj 10, 2010 9:03 pm
od Martinekk
Myslím že sa tu niekde na fóre riešil ten istý problém, a to môže byť zahrdzavená samotná komora termosytiča. Aks om si dobre zapamätal tak sa tam teplom rozťahuje nejaký vosk... Asi by som to rozobral ako sa len dá, nieje moc čo skaziť. A Tebe by som odporúčal ručný sytič, pri krátkych jazdách ktoré robíš si sám narguluješ koľko treba a tým aj dosť klesne spotreba...