aj toto by mohlo pomôcť... je to pre karburátor s jednou trubkou, podtlaky pre 4WD sú štandart, od parohov sania, ale aj parohy sú s 1,2aj tromi vývodmi - asi sa šetrili Tkusy na hadičkách.
podtlaky-schema.jpg (85.43 KiB) Zobrazeno 30541 x
no a takto je to v skutočnosti...
Přílohy
podtlaky31_po_vymene.jpg (375.05 KiB) Zobrazeno 30541 x
Naposledy upravil(a) Lubomír dne čtv zář 29, 2016 7:56 pm, celkem upraveno 2 x.
najprv E10, ročník 1984 na 12"diskoch, DeLuxe, slúžil od 1993, 350 000 km....
od 2008 prezbrojený na novší 94-E12 1.2i 4WD, červený "hintovček",
v r.2013 inovovaný na novší 96-E12 superdeluxe 1.2i 4WD, zelenometalizovaná mentolka
Moje Škatulka E12 r.v.95 má automat. sytič, 3 vývody na karburátoru a 3 vývody na sacím potrubí.
Při prohlížení výše uvedeného schématu od Honzy jsem si všiml zapojení podtlaku pro reg.rozdělovače
(bílá hadička) od levého vývodu karburátoru (pohled ze zadu) na T kus s odbočkou kamsi na sací potrubí
a pokračující na rozdělovač. Já mám pouze propojený levý vývod karburátoru s rozdělovačem. Pokud do
této cesty zapojím vakuometr, neukáže žádný podtlak v celém rozsahu otáček. To znamená že, celou dobu
co mám Libero, jezdím bez podtlakové regulace předstihu. Je to pravda?
Podle mne by měl předstih regulovat podtlak za škrtící klapkou, tzn. ze sacího potrubí.