Stránka 1 z 1

vstřikování benzínu

Napsal: ned úno 05, 2006 5:04 pm
od Martin H.
Ví někdo něco bližšího o vstřikovací jednotce, konkrétně co ji může zablokovat?
Martin

Napsal: pon úno 06, 2006 8:34 am
od Karel
Pokusim se pomoct, ale potrebuji vice informaci co to delalo , co to dela a nedela.
K.
:D :D :D

Napsal: pon úno 06, 2006 5:33 pm
od Martin H.
Karle dík za rychlou reakci. Je možné aby řídící jednotka vstřikování reagovala na závadu v brzdové soustavě? Svítí mi totiž kontrolka nízké hladiny brzdové kapaliny (O) , nádobka je ale plná. Na svíčkách skáčou jiskry jedna radost, benzin stříká z přepadu jak dunaj a motor ani ťuk.Auto mám před barákem, takže se mi v tom mrazu v něm nechce zatím hrabat a tak sháním rozumy. ZLATÝ KARBEC!

Martin

Napsal: pon úno 06, 2006 5:48 pm
od Karel
Ahoj ted strucne (ja zaviram kram) brzdy a be to nejde do hromady.Zacal bych pomalu pokud mas podezreni na RJ tak pod zadni zadni sedackou v pravo je RJ prohlidni kostry a "velekonektor"/skart/
Musim koncit lidi cekaj .Preji uspech :!: :!: :!:
K.
:D

Napsal: úte úno 07, 2006 8:48 am
od Karel
Brzdy:predpokladam ze to nesviti symbol rucni brzdy,tak tedy najit plovak v,nebo okolo nadobky brzd kap odpojit kabel nic? podivat se jestli brzdove desticky nejsou vybaveny hlidanim minimalni tloustky ? vymenit popr.odpojit kdyz nic podivat se nenili nejaky vodic nekde skripnuty? neni propaleny pramenec, dodatecna amaterska montaz neceho? neco spadleho vypadleho za palubkou.Toto je trivialni to musis najit sam.... Jiskry skacou,dobre budem hledat BE. Vstriky jsou napajeny BE z trubky ktere se rika "hrazda" v hrazde pretlakovy ventil udrzuje konstantni tlak a to byva problem musis zmerit tlak pred vstrikama kolik ma byt presne nevim ale pohybuje se to bezne od 3 do asi 4 atm.Zmer a ozvi se budem pak hledat dal.
K.
:D :D :D

Napsal: úte úno 07, 2006 6:38 pm
od Martin
Díky za rady.Využiju je hned jak se oteplí. Ta souvislost mezi nějakou závadou na brzdách a následným zablokováním ř.j. mi vyplynula ze zkušenosti kterou jsem zažil asi před osmi lety na Liberu r.v. 1985.Za jízdy se zastavil motor. První věc kterou jsem kontroloval byl přívod benzínu do karb.- nešel. Filtr- dobrý.Benzín z nádrže- jde. Závěr- vadné čerpadlo. Usilovná práce s hledáním, demontáž přes díru vyřezanou v podlaze. Konečně bylo venku a mohl jsem skoušet. Po zapnutí spínačky nebylo na přívodních drátech žádné napětí. Závěr- vada v el. Ale když už bylo venku čerpadlo, tak jsem ho napojil na benzin a el. přímo z bat. Nefungovalo. Fest nasraný na japonský šmejd jsem ho jako nefunkční krám šmiknul pilkou napůl. Můj úžas byl opravdu pořádný. Za to množství elektronických součástek které jsou tam zalité, by se nemusela stydět televize. Tehdy jsem pochopil, že tyhle auta už jsou úplně jiná liga než na co jsem byl zvyklý. Sháněl jsem tedy nové starší čerpadlo a dílenský manuál, abych se zas necítil jako úplný blb. Koupil jsm čerpadlo i s celým autem na součástky. Při jeho demontáži jsem pochopil, že ktomu čerpadlu patří i nějaká modrá krabička která je pod palubkou. Vyměnil jsem krabičku, dal čerpadlo, otočil klíčkem a nic. Sací větev až po čerpadlo jsem zalil benzínem a zase nic. Hodně bezradně jsem čuměl na motor a zrak mi padl na káblík upadlý od zapalovací cívky. Po jeho zapojení se stal zázrak, čerpadlo se rozjelo a makalo v pohodě až do loňského roku kdy šlo auto do šrotu. Logicky mi z toho vychází, že pokud staré Libero umí zablokovat přívod benzínu při poruše zapalování (snad aby nedošlo k " přechlastání "), neumí nové něco podobného, tím že zablokuje vstřikování?

Martin

Napsal: stř úno 08, 2006 8:40 am
od Návštěvník
Hezka prihoda,to ze mozna nefunguji vstriky muze byt zavada rozdelovace tam se vytvareji impulzy pro ridici jednotku ktera je prepocita a ovlada pak vstriky,je to mozna ta zavada.Pak na privodech musis namerit napeti na vstrikach (impulzy) nebo vstriky vyndat z saciho potrubi a pod tlakem BE zjistit jestli strikaji pri startovani. Preji uspech.
K.
:D :D :D

Napsal: stř úno 08, 2006 8:42 am
od Karel
Omlouvam se za neprihlaseni.
K. :oops:

Napsal: čtv bře 02, 2006 8:58 pm
od Martin H
Protože zima nechce přestat a bez auta je těžko, rozhodl jsem se, že odtáhneme Libero do autoopravny k jednomu známému a tam v relativním teple ho zkusíme vyléčit. Známý přijel teréním Isuzu, aby mě vyškubnul ze závěje. Když jsme zapnuli Libero na štangli, ještě pro jistotu jsem startnul. Motor naskočil na první otočení kliky. Připadal jsem si v tu chvíli před tím známým jako úplný debil. Od té doby (pondělí 27.2.) auto zas jezdí jak bodnuté včelou a já čekám, kdy se to zas podělá. Tento typ závady (chvilku jo, chvilku ne), je určitě to nejlepší co může řidiče potkat. Jsem moc zvědavý, co za radosti mi ten japonec ještě přichystá. Ještě že vlastním druhý samohyb, jenž je prost jakékoliv elektroniky, jezdí v každém terénu, je skoro stoprocentně spolehlivý, bohužel je pažravý a moje žena s ním nechce v zimě jezdit, protože nemá střechu a dveře.

Martin

Napsal: čtv bře 02, 2006 9:03 pm
od Martin H
Pane cenzore, co je závadného na slově DEBIL?

Martin

Napsal: pát bře 03, 2006 8:22 am
od peple
To slovo je v nastavení Fóra mezi cenzurou slov cenzuruje se samo.
Osobně si myslím že debilita, imbecilita a idiocie jsou stupně mentální retardace a tudíž nesprosté. Jen lidi z nich udělali trošku něco jiného :(
Už je odstraněno a naopak přidám jiné

Napsal: ned bře 05, 2006 3:14 pm
od Martin H
Hned tak mě něco nevytočí, ale cenzura jo. Proto děkuji za provedené úpravy.

Martin

Napsal: stř bře 29, 2006 9:46 pm
od Martin H.
Tak jsem se dočkal. Skoro přesně po měsíci ta šikmooká složitost opět nejde nastartovat a stojí mrtvá před barákem. Asi se jí nelíbí to mokré počasí, nebo je škodolibá a rozhodla se nejezdit , zrovna když ji nejvíc potřebuju. Mám totiž Jeepa v garáži asi 4 km. od baráku a mezi tou garáží a řekou Odrou je hráz a protože moje zkušenost z r. 1997 je hodně smutná a mokrá, a já bych nerad znovu do šroubku rozebíral celé přibližovadlo, občas se jezdím dívat (musím na velocipédu) jak rychle voda šplhá po hrázi nahoru. Zatím to vypadá nadějně, ještě je k hlavě hráze tak 2,5 m. Jenom nesmí nikde rupnout, to by byl průser. Dá-li taťka Příroda, a nebude už moc pršet, tak to nějak přežijem - držte palce.

Martin

Napsal: pát bře 31, 2006 5:44 pm
od Polevoj
Pokud se to projevuje zejmena ve vlhkem pocasi a navic se zavada sama od sebe "opravi", zkusenost mi rika, ze jsou to VN kabely. Taky jsem se s tim trapil, auto nekdy jelo a nekdy ne - po vymene kabelu se mi nestalo, ze bych nenastartoval. Doufam, ze jsem to nezakrikl :oops:

Napsal: pát bře 31, 2006 6:08 pm
od Martin H.
Jiskra je i za vlhkého počasí moc pěkná - vysmívá se mi.

Martin

Napsal: sob dub 01, 2006 12:18 pm
od Karel
Tak ja bych to resil asi takhle: nasel bych si opravnu-servis kde maji paltest JT 251 nebo neco modernejsiho s osciloskopem a pri kontrole vysokeho napeti za chodu motoru se zobrazi cela krivka v okamziku jiskry to je zapaleni smesi a mechanik z osciloskopu pozna /mel-by/
co je vadne a muze overit i prubeh primarniho napeti a stav zapalovaci civky,kabelu,koncovek,svicek,palce a vicka rozdelovace.Sam muzes zmerit napeti na civce a nesmi se lisit od napeti na baterce je - li rozdil vetsi jak0,5V tak hledat kde je ubytek napeti a muze to byt nejaka svorka i spinaci skrinka pripadne tajny vypinac treba imobilizer nebo spatne opraveny poskozeny kabel k civce .Zkatka nejaky prechodak.Dal prover kostry okolo rozdelovace a zapalovaci civky :!: . A preji uspech
K.
:P :D :D

Napsal: stř dub 05, 2006 6:36 pm
od Tuti
Jedna primitivní rada z praxe: postav auto do tmy, nech někoho startovat a přitom sleduj VN kabely. Když výboj zdrhá mezi cívkou a svíčkama, bývá to vidět.

PS: Co hráze - drží?

Napsal: pon dub 24, 2006 12:41 pm
od Návštěvník
Takhle me zlobil Civic malokdy chytnul, kdyz tak spatne jiskry skakaly, trysky strikaly...a byla na vysrupu probita inducka (schovana v rozdelovaci)...takze az kdyz sem stArtoval bez vicka nasel jsem to.
Karlos