Budoucí náhrada Liberek???
Re: Budoucí náhrada Liberek???
jenomze autem z roku 95 tezko nahradis libero, to bude stejnej vrak:) ony se tyhle krasavice vyrabely az do roku 2007, ale takovehle mlade jsem v nabidce jeste nevidel...mozna se do evropy prestaly dovazet driv
- Subaru Libero E12 SuperDeluxe rv96 zelene --- RIP
- Subaru Libero E12 SuperDeluxe rv95 zelene --- sold
+ Subaru Libero E12 SuperDeluxe rv96 bile --- stale zije!
- Subaru Libero E12 SuperDeluxe rv95 zelene --- sold
+ Subaru Libero E12 SuperDeluxe rv96 bile --- stale zije!
- Mis.us
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1946
- Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
- Typ Libera: KJ8 a FA8
- Bydliště: Berounsko
Re: Budoucí náhrada Liberek???
vypadat může jak chce,ale na univerzálnost Libera,žádný auto nemá.Když jedu s liberem po městě,žádná překážka mi nehrozí s touhle krávou velkou jo a taky to bude dost velkej žrout,s liberem ted jezdim za 6,5l
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Re: Budoucí náhrada Liberek???
ano to je naprosta pravda. nahrada to neni, ale alternativa by to byla
- Subaru Libero E12 SuperDeluxe rv96 zelene --- RIP
- Subaru Libero E12 SuperDeluxe rv95 zelene --- sold
+ Subaru Libero E12 SuperDeluxe rv96 bile --- stale zije!
- Subaru Libero E12 SuperDeluxe rv95 zelene --- sold
+ Subaru Libero E12 SuperDeluxe rv96 bile --- stale zije!
- Machy_CZ
- Člen korespondent
- Příspěvky: 260
- Registrován: ned led 27, 2013 8:41 pm
- Typ Libera: Zatím žádné
- Bydliště: Borač
Re: Budoucí náhrada Liberek???
Určitě minimálně skvělá alternativa, vyrábí se od roku '95 po faceliftu někdy kolem 2000 jsou i pozinkované, co se týče podvozku a techniky z Pajera, ta vydrží skoro vše, spotřeba bude samozřejmě větší, však je to vetší auto
Naposledy upravil(a) Machy_CZ dne pon dub 11, 2016 10:21 am, celkem upraveno 1 x.
Nissan 300ZX '90 3.0i V6, Abarth 5OO '10 1.4i esseesse, Subaru Impreza '09 2.0i RX
JDM:
Mitsubishi Delica '96 2.8 TD SWB Crystal Lite, Mitsubishi Delica '95 3.0i V6 LWB Crystal Lite
http://moje.auto.cz/user/Machy-CZ
JDM:
Mitsubishi Delica '96 2.8 TD SWB Crystal Lite, Mitsubishi Delica '95 3.0i V6 LWB Crystal Lite
http://moje.auto.cz/user/Machy-CZ
- covex
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 2485
- Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
- Typ Libera: novejsi
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Budoucí náhrada Liberek???
Recenze change V27 4x4 v polstine - jiste mnozi porozumi:
http://www.youtube.com/watch?v=bJj6ON43gpQ
http://www.youtube.com/watch?v=bJj6ON43gpQ
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
- Lubomír
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1031
- Registrován: pát úno 03, 2006 9:07 pm
- Bydliště: Trenčín,SK
Re: Budoucí náhrada Liberek???
https://www.facebook.com/photo.php?v=14 ... =2&theater
...doutníky umí a ani slovko o 4x4...
...doutníky umí a ani slovko o 4x4...
najprv E10, ročník 1984 na 12"diskoch, DeLuxe, slúžil od 1993, 350 000 km....
od 2008 prezbrojený na novší 94-E12 1.2i 4WD, červený "hintovček",
v r.2013 inovovaný na novší 96-E12 superdeluxe 1.2i 4WD, zelenometalizovaná mentolka
od 2008 prezbrojený na novší 94-E12 1.2i 4WD, červený "hintovček",
v r.2013 inovovaný na novší 96-E12 superdeluxe 1.2i 4WD, zelenometalizovaná mentolka
- covex
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 2485
- Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
- Typ Libera: novejsi
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Budoucí náhrada Liberek???
Ta kuze v interieru mi prijde neprakticka .
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
- Karel
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1702
- Registrován: sob zář 24, 2005 9:21 am
- Bydliště: Děčín
Re: Budoucí náhrada Liberek???
Nikdo není dokonalej.
- Tuti
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1576
- Registrován: úte bře 21, 2006 5:57 pm
- Bydliště: liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Budoucí náhrada Liberek???
Klasická panická zpráva z internetu. Automobilky samozřejmě vyrábějí z velké části na sklad, ale to je proto, že poptávka se v průběhu roku mění a linka jede pořád plus minus stejně. Na ten zlomek produkce co se rychle neprodá pak stačí pár procent slevy na loňský model a všichni jsou spokojeni, rozhodně se nic nešrotuje.
Mimochodem třeba taková Škoda auto vyrobí za den skoro 3000 aut, takže když někde stojí "několik tisíc neprodaných vozů", asi to nebude zas tak šokující informace
Mimochodem třeba taková Škoda auto vyrobí za den skoro 3000 aut, takže když někde stojí "několik tisíc neprodaných vozů", asi to nebude zas tak šokující informace
tuti
-------
já rád - ty rád - allrad
-------
já rád - ty rád - allrad
- dědek
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1762
- Registrován: stř led 18, 2006 6:46 pm
- Typ Libera: E12
- Bydliště: Tanvald
Re: Budoucí náhrada Liberek???
Nato si vzpomínám už před mnoha lety. Jeli jsme novou rádoby dálnicí u Mladé Boleslavi a najednou obrovský plac a na něm samá škodovka. Na auta byly fronty a jít do Mototechny a koupit šlo jen Olcita a Trabanta. Vysvětlení přišlo záhy. Byla to připravená exportní zásilky a auta odváželi tenkrát po čtyřech náklaďákama snad někam na nádraží. Všimli jste si, že se auta železnicí snad už vůbec nevozí? K nám do Desné občas nějak zabloudila fůra prázdných vagónů a teď už řadu let nic a ani jsem nikde nezahlíd vlak ať prázdný nebo s auty. Dědek
VW CaddY 1,9 tdI 2008
škoda yeti 1.2 2010
škoda yeti 1.2 2010
- Mis.us
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1946
- Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
- Typ Libera: KJ8 a FA8
- Bydliště: Berounsko
Re: Budoucí náhrada Liberek???
ále kdepak, pude to do recyklace, už je tolik novejch aut, že nevědi co snima. Celosvětovej problém to je, o tom neni sporu. Automobilky by měli spíš vyrábět náhradní díly, než nový auta.
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
- covex
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 2485
- Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
- Typ Libera: novejsi
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Budoucí náhrada Liberek???
Dnes o tom byl pomerne obsahly clanek v LN. V Evrope se vyrobi rocne 20mil. aut, ale proda se jich jen 14mil. Vsechny analyticke spolecnosti jiz nekolik let upozornuji na nutnost zavrit 5-10 vyrobnich linek na auta, ktere maji velmi malou vytizenost, jejich provoz je ztratovy a jeste vyrabeji auta jen na sklad - prevazne se jedna o francouzske autmobilky, ale v Evrope ma problem s odbytem i Honda nebo Nissan. Problem ovsem je, ze vlady se zavreni automobilek brani, protoze je na ne navazano velke mnozstvi pracovnich mist a dalsich subdodavatelu a tak se vyrobi "na sklad". Evropsky Ford loni mel jiz takovu ztratu, ze proste zavrit nejakou vyrobnu musi. Misto si uz nepamatuju.
To ze automobilky maji nejake "buffery" na auta je jasne. Skoda auto vyuziva jednu takovou plochu nedaleko Svijan, je to videt z dalnice jak se tam obcas hromadi nova auta.
To ze automobilky maji nejake "buffery" na auta je jasne. Skoda auto vyuziva jednu takovou plochu nedaleko Svijan, je to videt z dalnice jak se tam obcas hromadi nova auta.
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
- covex
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 2485
- Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
- Typ Libera: novejsi
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Budoucí náhrada Liberek???
Pro priznivce Mitsubishi Space Gear alias Delica, uz od roku 2007 ma nastupce D:5 Delica, ovsem spada zrejme tez do kategorie "co si u nas nikdy nekoupime".
http://www.d5delica.com/
https://www.youtube.com/watch?v=-TX3JSKvfVw a dalsi..
http://www.d5delica.com/
https://www.youtube.com/watch?v=-TX3JSKvfVw a dalsi..
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
- Lubomír
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1031
- Registrován: pát úno 03, 2006 9:07 pm
- Bydliště: Trenčín,SK
Re: Budoucí náhrada Liberek???
no, vážne síla, nedosahuje na Liberko:
- rozloží sa na japonskú výšku 170cm, - spanie nemožné,
- transport dlhých predmetov nemožný,
- strecha sa zdá neotváracia
- spotreba 10 litrov,(!!!)
a ty japonské nápisy na knoflíkoch - to nepoznajú symboly pre svetlá a podobne?
no, vážne som prestal uvažovať o náhrade, nedoveziem, nekúpim, kým Libero Liberom bude! heč.
- rozloží sa na japonskú výšku 170cm, - spanie nemožné,
- transport dlhých predmetov nemožný,
- strecha sa zdá neotváracia
- spotreba 10 litrov,(!!!)
a ty japonské nápisy na knoflíkoch - to nepoznajú symboly pre svetlá a podobne?
no, vážne som prestal uvažovať o náhrade, nedoveziem, nekúpim, kým Libero Liberom bude! heč.
najprv E10, ročník 1984 na 12"diskoch, DeLuxe, slúžil od 1993, 350 000 km....
od 2008 prezbrojený na novší 94-E12 1.2i 4WD, červený "hintovček",
v r.2013 inovovaný na novší 96-E12 superdeluxe 1.2i 4WD, zelenometalizovaná mentolka
od 2008 prezbrojený na novší 94-E12 1.2i 4WD, červený "hintovček",
v r.2013 inovovaný na novší 96-E12 superdeluxe 1.2i 4WD, zelenometalizovaná mentolka
- Mis.us
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1946
- Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
- Typ Libera: KJ8 a FA8
- Bydliště: Berounsko
Re: Budoucí náhrada Liberek???
připojuju se k Lubomírovi
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Re: Budoucí náhrada Liberek???
Uplně nová zajímavá zpráva je, že Toyota odkoupila polovinu Daihatsu a nyní odkoupila zbylou polovinu, tedy celé Daihatsu. A proč je to zajímavá zpráva? Daihatsu je významný výrobce automobilů kategorie Kei Car, bohužel však je jen na lokálních asijských trzích. A právě Toyota chce pod svým jménem tuto automobilku grlobalizovat do celého světa. A to by právě mohlo být třeba řešení, čím nahradit naše Libera. Např. model Daihatsu Tanto, který v tuto chvíli zatím není v Evropě dostupný, ale už by brzo mohl být, byť i už pod značkou Toyota. A že se jedná o parádní kousek posuďte sami:
Daihatsu Tanto Custom RS:
- motor 3-válec 658 ccm, dvojité Intercooler Turbo, 47 kW (64PS), spotřeba 4 l/100km
- 4WD, převodovka automat CVT
- cena 15 000 $ (nové Subaru Libero stálo víc jak o polovinu víc 625000 Kč)
zadní náprava je tuhá vcelku, pohon kardankou:
automat CVT:
zadní parkovací kamera při zařazené zpátečce:
sedadla jsou bohužel jen ve 2 řadách, ovšem místa na nohy v zadní řadě je víc jak u Lincolnu:
a co je pecka: zcela chybí B sloupek, při současném otevření dveří se otevře vstup jako do hangáru:
Tak už jen držme palce Toyotě, ať se tohoto modelu dočkáme co nejdřív i v Evropě
Lubson
Daihatsu Tanto Custom RS:
- motor 3-válec 658 ccm, dvojité Intercooler Turbo, 47 kW (64PS), spotřeba 4 l/100km
- 4WD, převodovka automat CVT
- cena 15 000 $ (nové Subaru Libero stálo víc jak o polovinu víc 625000 Kč)
zadní náprava je tuhá vcelku, pohon kardankou:
automat CVT:
zadní parkovací kamera při zařazené zpátečce:
sedadla jsou bohužel jen ve 2 řadách, ovšem místa na nohy v zadní řadě je víc jak u Lincolnu:
a co je pecka: zcela chybí B sloupek, při současném otevření dveří se otevře vstup jako do hangáru:
Tak už jen držme palce Toyotě, ať se tohoto modelu dočkáme co nejdřív i v Evropě
Lubson
Subaru Libero FA12, rv. 1996, 2. majitel od r. 1999 a 30 tis. km, červené se skleněnou střechou, k dubnu 2009 najeto 160 tis. km., k září 2011 najeto 190 tis. km, k lednu 2016 najeto 215 tis. km, podnikání od r. 1993: http://haron.cz/
- Tuti
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1576
- Registrován: úte bře 21, 2006 5:57 pm
- Bydliště: liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Budoucí náhrada Liberek???
Já už jsem to psal dřív - to že auto vypadá trochu podobně ještě neznamená, že může být odpovídající náhradou za Libero. Tohle má ke svým čtyřem sedadlům kufr menší než krátká Fabie, šoupačky sice elegantně bez sloupku, ale pitomě úzké, sice 4WD, ale nizounký podvozek. S Liberem se snad dá srovnat jen parkovací nenáročnost, ale s takhle dlouhým rozvorem asi ani poloměr otáčení nebude tak malý. To mi jako náhrada Libera dává větší smysl třeba Yeti a podobná auta.
tuti
-------
já rád - ty rád - allrad
-------
já rád - ty rád - allrad
- covex
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 2485
- Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
- Typ Libera: novejsi
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Budoucí náhrada Liberek???
Zda se, ze po DFM/DFSK V27 se slehla zeme (v Evrope urcite) - a to je bohuzel presne ten duvod, proc si tohle auto asi nikdo realne nekoupi.
Tuti ma pravdu, ze v nasich koncinach nam nic jineho nez "necojakoYeti" nezbyva. Nicmene koukal jsem na nej a je to teda taky dost hruza. 4x4 se dela jen omezene s vetsimi motorizacem a tedy i vyssimi naklady na pojisteni. A hlavne ty motory - co jsem vykoukal, tak do min. rv.2011 mely koncernove motory TSI neuveritelne zavady spojene s rozvody nezridka vedouci k destrukci motoru, nadale pretrvavaji problemy se spotrebou oleje apod. a spotreba benzinu neni lepsi nez u Libera (to mi tedy opravdu moc jako pokrok neprijde). Koupit takove auto ojete se 100t+ km se tedy zda jako ne prilis rozumna investice, zvlast pokud ma jeste "puvodni" motor a kupovat nove pro majitele Libera asi tezko predstavitelne. Ac uz jsem cetl i clanky obhajujici soucastne turbomotory, nikdo mi nevymluvi, ze ten motor je proste vyrazne komplikovanejsi a co je komplikovanejsi ma vic prilezitosti se rozbit (a to plati ne jen u motoru ze). Celkove mi to tedy moc presvedcive neprijde - spotreba se nesnizi, spolehlivost nezvysi a uzitna hodnota je stale vyrazne mensi nez u Libera.
Tuti ma pravdu, ze v nasich koncinach nam nic jineho nez "necojakoYeti" nezbyva. Nicmene koukal jsem na nej a je to teda taky dost hruza. 4x4 se dela jen omezene s vetsimi motorizacem a tedy i vyssimi naklady na pojisteni. A hlavne ty motory - co jsem vykoukal, tak do min. rv.2011 mely koncernove motory TSI neuveritelne zavady spojene s rozvody nezridka vedouci k destrukci motoru, nadale pretrvavaji problemy se spotrebou oleje apod. a spotreba benzinu neni lepsi nez u Libera (to mi tedy opravdu moc jako pokrok neprijde). Koupit takove auto ojete se 100t+ km se tedy zda jako ne prilis rozumna investice, zvlast pokud ma jeste "puvodni" motor a kupovat nove pro majitele Libera asi tezko predstavitelne. Ac uz jsem cetl i clanky obhajujici soucastne turbomotory, nikdo mi nevymluvi, ze ten motor je proste vyrazne komplikovanejsi a co je komplikovanejsi ma vic prilezitosti se rozbit (a to plati ne jen u motoru ze). Celkove mi to tedy moc presvedcive neprijde - spotreba se nesnizi, spolehlivost nezvysi a uzitna hodnota je stale vyrazne mensi nez u Libera.
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
- Lubomír
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1031
- Registrován: pát úno 03, 2006 9:07 pm
- Bydliště: Trenčín,SK
Re: Budoucí náhrada Liberek???
No, s prestavbou na Večné Liberko to vyriešili naši maďarskí Liberokamarádi takto:
(Stojí neďaleko Tokaja v Maďarsku, je na tom vidno, že skvelé víno generuje skvelé myšlienky...)
no, korózia mi neublíží...emisie OK, spotreba neznáma. Obutí sa na zimu neprezúva...(Stojí neďaleko Tokaja v Maďarsku, je na tom vidno, že skvelé víno generuje skvelé myšlienky...)
najprv E10, ročník 1984 na 12"diskoch, DeLuxe, slúžil od 1993, 350 000 km....
od 2008 prezbrojený na novší 94-E12 1.2i 4WD, červený "hintovček",
v r.2013 inovovaný na novší 96-E12 superdeluxe 1.2i 4WD, zelenometalizovaná mentolka
od 2008 prezbrojený na novší 94-E12 1.2i 4WD, červený "hintovček",
v r.2013 inovovaný na novší 96-E12 superdeluxe 1.2i 4WD, zelenometalizovaná mentolka
- dědek
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1762
- Registrován: stř led 18, 2006 6:46 pm
- Typ Libera: E12
- Bydliště: Tanvald
Re: Budoucí náhrada Liberek???
Tak pozorní čtenáři asi už zeregistrovali další změnu. Náhradu za Libero jsem bohužel musel rozdělit mezi dvě auta. Na spaní a prostor Opel Vivaru se kterým jsem byl na posledním srazu u Brna a až napadne sníh mám náhradu 4x4 Toyotu RAV 4 , která má "kouzelné " tlačítko 4x4 což Yeti neměl. Dědek
VW CaddY 1,9 tdI 2008
škoda yeti 1.2 2010
škoda yeti 1.2 2010