Stránka 1 z 1
Forester
Napsal: pát lis 16, 2012 4:53 pm
od covex
Subaru Forester je jeste tak nejblizsi Subaru k Liberu, ktere se u nas bezne prodava. Obcas na nej tak kouknu a co nevidim - uz je to auto zase jine. Nez si clovek zvykne na jednu vyzaz, uz to auto zase predelaji a pritom predtim vydrzelo tri generace priblizne stejne. Nechapu moc kam se ty automobilky zenou.
http://www.autorevue.cz/subaru-forester ... otogalerii
Trochu mi ten predek pripomina Chevrolet Captiva...

Re: Forester
Napsal: pát lis 16, 2012 5:50 pm
od Martinekk
Keďže mám forestra, prvú generáciu, tak trochu sledujem čo sa v tomto segmente deje. No, a mám taký pocit že od doby nástupu dízlových motorov už forester nieje ten pravý forester ale klasický nabobtnaný pukanec. Všetko podlieha dizajnu a cene... Keď už forestra, tak do roku 2007.
Inak, pre pohodlie je lepší Outback, má inakší a inak ladený podvozok, fester je doslova koč aj voz, pracant, lacnejší a trošku menej pohodlný, ale to nám nevadí

Re: Forester
Napsal: pát lis 16, 2012 8:16 pm
od Mis.us
moc pěkný

Re: Forester
Napsal: stř led 02, 2013 8:31 pm
od covex
A takovyhle prezentace se k tomu musi zaplatit:
http://www.youtube.com/watch?v=Qyr1j2LsNeE
Re: Forester
Napsal: čtv led 03, 2013 7:52 pm
od Tuti
Prezentace fakt úžasná - naprosto mi nejde do hlavy to propojení projekce s auty na pódiu, moc rád bych to viděl naživo

.
K Forestru samotnému - typický produkt metrosexuální epochy. Je ale nutno říct, že design Subaru býval sice víc individualistický, ovšem nikdy špičkový a střih podle nejkonfekčnější fazóny je prostě sázka na jistotu. Důležtější je co je pod kabátkem, bohužel pro dnešní automobilovou produkci je typické na jedné straně přecpávání složitými technologiemi a na druhé straně požadavek na co nejnižší výrobní náklady a to se dá těžko skloubit, když nemá utrpět kvalita. Navíc u Subaru musí šetřit ještě trochu víc, protože se vyrábí v Japonsku a tudíž se do ceny musí vejít ještě 20% clo (jinak se prakticky všechna auta včetně "japonských" pro evropský trh montují někde v EU).
Re: Forester
Napsal: pát led 04, 2013 7:49 am
od dědek
Ani Mitsubishi není vyjímka. A co je na nich evropských součástek (včetně celého motoru) . Je ale s podivem, že v Číně se motorky a auta asi vyrábějí bez nároku na mzdu. Jak jinak je možné, že jsem koupil fungl nového skútra 125ccm (od 19.1.2013 stačí "B") za 15 tisíc! Dědek
Re: Forester
Napsal: pát led 04, 2013 2:45 pm
od Tuti
dědek píše: jsem koupil fungl nového skútra 125ccm za 15 tisíc!
Ty jseš nepoučitelnej
Co tě k tomu vedlo?
Re: Forester
Napsal: pát led 04, 2013 6:15 pm
od covex
Tuti píše:Prezentace fakt úžasná - naprosto mi nejde do hlavy to propojení projekce s auty na pódiu, moc rád bych to viděl naživo

.
K Forestru samotnému - typický produkt metrosexuální epochy. Je ale nutno říct, že design Subaru býval sice víc individualistický, ovšem nikdy špičkový a střih podle nejkonfekčnější fazóny je prostě sázka na jistotu. Důležtější je co je pod kabátkem, bohužel pro dnešní automobilovou produkci je typické na jedné straně přecpávání složitými technologiemi a na druhé straně požadavek na co nejnižší výrobní náklady a to se dá těžko skloubit, když nemá utrpět kvalita. Navíc u Subaru musí šetřit ještě trochu víc, protože se vyrábí v Japonsku a tudíž se do ceny musí vejít ještě 20% clo (jinak se prakticky všechna auta včetně "japonských" pro evropský trh montují někde v EU).
Myslim ze par promitackama to neni zase takovy problem, a na autech jsou za timto ucelem "bila" platna - proste promitaci platno. Jen to nekdo musel napocitat na ta zakriveni.
Jinak tento novy forester, ktery je nekde uvaden jako 2013 a nekde 2014 (nevim zda to trochu neprehani) ma co jsem cetl nekolik variant s ruznymi typy AWD pohonu podle motorizace a predovek (poprve ma udajne Subaru plynulou automatickou prevodovku). Zacina v tom byt trochu zmatek.
Re: Forester
Napsal: pát led 04, 2013 6:51 pm
od Tuti
Bezstupňový automat (variátor) nebude v Subaru poprvé - už někdy před dvaceti lety ho mělo Justy ECVT. Ještě před nedávnem jsem jedno s tímhle označením viděl, takže ten systém asi byl schopen i celkem dlouho fungovat (jestli ovšem už dávno nebyla převodovka vyměněná za klasiku).
Re: Forester
Napsal: pát led 04, 2013 10:15 pm
od Mis.us
Re: Forester
Napsal: sob led 05, 2013 8:39 pm
od covex
Tak to by me zajimalo zda to je original vybava - elektricke stahovani oken, klimatizace, automaticka prevodovka, jine budiky a kontrolky, kontrola zapnuti pasu, cerne oramovane sterace na predni okno, jine uchyceni zpetnych zrcatek, otevirani nadrze zrejme z auta, 7 mist (jsou tam pasy), jakasi dobastlena mlhovka zprav vzadu pod naraznikem, naslap u soupacek, na boku to ma mist 4WD napsano CCVT, ale pise ze to je 4x4. tak to by me zajimalo jak se tam pripina predek.
Pise r.v. 97, zeleno sediva varianta, ale ma tam stary volant, to me trochu zarazi.
Asi to je original - tady je dobre citelny ten napis na boku:
http://all-carz.com/data_images/subaru- ... ngo-03.jpg
Je tam ECVT a fulltime 4WD, to tam museli pridat jeste mezinapravovy diferencial a muselo to mit nejspis i vyhravani zrcatek ci dokonce elektricka zrcatka.
To musela byt nejaka super super deluxe varianta, nechtel bych na to u nas shanet nahradni dily.

Re: Forester
Napsal: sob led 05, 2013 9:09 pm
od Mis.us
Tohle domingo je obyčejná výbava-vyváželo se pouze do USA a UK(Anglie) na Japonskym trhu je se stejnou výbavou,něco jinýho je Středoevropská norma.Teda podle toho co vidim(i místo znaku subaru na haubně je v rámečku Domingo).Jinak by jezdily stejný i tady.
Musim ale říct,že veškerý tyhle doplňky,jako je klima,kontrolka pásů vč.budíků se dá objednat před Subaru dodavatele.Samozřejmě za pěknej raneček zlaťáků,což je nesmysl pro normálního člověka.
Zrdcádka nejsou ani vyhřívaný ani el naklápěný,ale maj jen kvůli vibracím lepší rám (když jedu 130-140km/h,tak vidim u svýho auta prd,tohle určitě funguje supr.
K tomu volantu.Mam svoji lanovku dovezenou ze Švýcarska-nemá naklápění světel,ani černej volant s krytem pod nim,ale onen pro model 93 - 10/95,přitom je vyrobený jako jedno z posledních 8/97 do provozu 99.Takže buď volant s krytem přehodil původní majitel nebo je to tak daný od výrobce podle toho na jakej trh auto půjde.Mišus
Re: Forester
Napsal: pon led 07, 2013 8:29 am
od dědek
Tak nejprve Tutimu. Skutra jsem koupil možná omylem na Aukru někdy v září. Nečekal jsem, že už nikdo nepřihodí. Předchozí aukce byla za 29 tis. Kč a cena takových skutrů je opravdu nad třicet a značkových dvakrát tolik. Vím, že časem budu měnit všechny "tvarohový" matky a šroubky, ložiska i lanka. Ale mám se aspoň včem vrtat . Simson dosloužil ( kousl se motor) a tak v létě do práce bude skutr dobrý. I ta čtyřkolka z číny zas úplný šmejd nebyla a salto byla moje jezdecká chyba. Skutr má docela zajímávé vychytávky jako alarm a dálkové startování, je to čtyřtakt, nedá se do zatáčky naklopit kvůli dvěma stojanům a teď na jaře bude o 125ccm skutry asi větší zájem a tudíž ceny porostou a když bude nejhůř, určitě ho za vyšší cenu můžu prodat. A k automatům. Na Silvestra jsem jezdil synkovo BMW třílitr dieslel s automatem. Vůbec žádné nadšení. Rozjezd na ledu a sněhu hrůzostrašný. Za nějaký čas by si člověk asi zvyknul, ale do hor a sněhu naprosto nedoporučuji. Dědek
Re: Forester
Napsal: pon led 07, 2013 5:57 pm
od Tuti
dědek píše: ... Předchozí aukce byla za 29 tis. Kč a cena takových skutrů je opravdu nad třicet ..
Aha - dělalo to na mě dojem, že 15 tisíc byla krámská cena. To už by musel být opravdu ultradrek. Viděl jsem skůtra 50 ccm za 19900 a konstrukce i zpracování už od pohledu příšerné. Za podobnou cenu se (dokonce pod značkou JAWA) prodávají i čínské napodobeniny Babety a Pionýra, ale myslím že to taky žádný prodejní šlágr není.
PS: Jestli ten Simson má papíry a jinak kromě motoru drží pohromadě, tak s ním do šrotu ještě nepospíchej.