chladící kapalina
- stenlyman1
- Přispěvatel
- Příspěvky: 88
- Registrován: sob lis 02, 2013 10:13 am
- Typ Libera: e12
- Bydliště: zlín
- Kontaktovat uživatele:
chladící kapalina
tak jsem si dnes říkal zkontroluju vodu v chladiči a ejhle...)) jak se kontroluje u liberka? a také k čemu slouží nálevka se žlutým víčkem u motoru? (coolant) to jsou mi věci bohužel z manuálu moc chytrý nejsem je to tam popsáno jako flüssigkeitsbehälter des motorkhulmittels ))
- Mis.us
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1942
- Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
- Typ Libera: KJ8 a FA8
- Bydliště: Berounsko
Re: chladící kapalina
Kámo, než založíš nový téma, hledej ve fóru(nahoře vpravym rohu), je tady toho o chaldícim systému opravdu hodně. tohle teda admin nejspíš smaže....
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
- stenlyman1
- Přispěvatel
- Příspěvky: 88
- Registrován: sob lis 02, 2013 10:13 am
- Typ Libera: e12
- Bydliště: zlín
- Kontaktovat uživatele:
Re: chladící kapalina
Kámo, hledal jsem a nenašel jsem...
- Mis.us
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1942
- Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
- Typ Libera: KJ8 a FA8
- Bydliště: Berounsko
Re: chladící kapalina
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
- covex
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 2473
- Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
- Typ Libera: novejsi
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: chladící kapalina
Podle me by se to melo kontrolovat na expanzce za pravym zadnim kolem za studena, jenze jsem jeste nevidel libero, na kterym by ta expanzka byla po letech pruhledna a bylo videt kolik tam kapaliny je. I kdyz clovek ocisti ten sajrat zvenku, tak vevnitr je zrejme takovy povlak, ze je to stejne nepruhledne...nebo jeslti proste zestarne ten plast, nevim.
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
- Mis.us
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1942
- Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
- Typ Libera: KJ8 a FA8
- Bydliště: Berounsko
Re: chladící kapalina
jo, kontroluje se to na expanzce (všechno je to napsaný v tom odkaze). Covexi, pokud přez ni nevidíš, stačí jí vyndat, naplnit zpoloviny pískem a třást a třást, potom vypláchnout vodou a je zas jak nová. klasická údržba starýho vozu. Mišus
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
- Karel
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1702
- Registrován: sob zář 24, 2005 9:21 am
- Bydliště: Děčín
Re: chladící kapalina
Nóó jinak. Naplním zátkou chladící okruh, expansku naplním doplna.covex píše: kontrolovat na expanzce za pravym zadnim kolem
A co je navíc tak vyteče. A zatím mi to vychází.
K.
Nikdo není dokonalej.
- covex
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 2473
- Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
- Typ Libera: novejsi
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: chladící kapalina
Tak jsem dnes protahoval kabel od tazneho a skoncil jsem rozborkou expanzky, odbrusovanim sroubu a pod.. jak to tak u Libera byva z jednoducheho ukonu se stava generalni oprava. Taky jsem aplikoval "piskovou" radu, ale moc to nedoporucuji. Mokry pisek hezky lepi a vubec se mu z ten nadrzky nechtelo. Lepsi pouzit male kaminky (drobny kacirek, sterk), ale ten pisek jsem z toho dostaval obtizne. Nakonec jsem to musel vysusit horkym vzduchem a vyklepavat, na zaver znovu pruplach vodou. Ta nadrzka ma spoustu zahybu a fakt se mu ven nechtelo a uplne vycistit se mi tu nadrzku taky nepovedlo.Mis.us píše:jo, kontroluje se to na expanzce (všechno je to napsaný v tom odkaze). Covexi, pokud přez ni nevidíš, stačí jí vyndat, naplnit zpoloviny pískem a třást a třást, potom vypláchnout vodou a je zas jak nová. klasická údržba starýho vozu. Mišus
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
- Mis.us
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1942
- Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
- Typ Libera: KJ8 a FA8
- Bydliště: Berounsko
Re: chladící kapalina
ale nepovidej, že nejde ven, musí se doň strčit hadice a vytryskat proudem vody-výplach, všechno jde. Jen bejt trpělivej a pohrát si s tim kačírek má jen silnější efekt- nemusíš třepat tak dlouho. (původně jsem se k tomu nevyjádřil z plna hrdla, nemusim vyzvonit taky každou radu nad zlato. Nedávam do směsi vodu, ale ředidlo, závěrem jen vypláchnu vodou, dobrý je C 6000 -nitro, anebo aceton, tak a máte to) Mišus
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991