
Nejdřív během 3 dnů asi 15x vyskočilo při přeřazení CHECK ENGINE (snad 3x motor plně zdechnul), pak začala teplota vody ukazovat asi 2mm pod "vodorovnou" hladinu, a dneska z téhle "pod úrovně" i ve vcelku malých kopcích skákala do zhruba 3/4 stupnice, kdy vždy po puštění topení se vrátila dočasně na nějakou dobu do vodorovna, ale pro změnu CHECK ENGINE an i jednou.
Co mě sejří nejvíc, tak najednou se na 2. rychlostní stupeň ozývá "šouchání", "škrtání", jak když malý syn rozjížděl hoodně staré strevačníkové autíčko. Jen na tu dvojku, při jiných rychlostech nic neslyšet. Rachot je docela úměrný tomu jak moc prošlápnu plyn a v jaké je to zátěži (z kopce, do kopce,...).
Dojel jsem až teď za tmy, tak obhlídku nechám na zítřek, ale netuším kde a co hledat. Pro jistotu vyměním olej v převodovce, tím nic nezkazím, jen musím naštudovat kde se to vylejvá a kde leje

Napadá někoho něco co to může být?