Mizící porucha 54
- Mis.us
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1946
- Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
- Typ Libera: KJ8 a FA8
- Bydliště: Berounsko
Re: Mizící porucha 54
Zkusim se zeptat za to nic nedam. Elektroschema na starou Leonou mel. Cidel není kolem motoru moc a relatek taky ne. Nechci se chlubit, ale na liberu jsem zatím opravil vše díky desetiletý zkušenosti oprav. A budu uprimnej. Diagnostiku jsem používal pouze při rozsvicenym check enginu abych věděl, který čidlo je špatný. Na motoru je 23 volnobeznej ventil 35 ventil odsávání par nádrže 54 podtlakovej systém 21 čidlo teploty vody 26 čidlo teploty nasavanyho vzduchu. Nikdy se mi jiná chyba neobjevila(spis těm, kteří to ke mne dávají opravit) (krom koketovani s druck sensorem, trotle senzorem a tak při použití zelenejch konektoru) Ale téměř každá oprava na liberu je mechanickyho typu a k tomu není potřeba diagnostika, ale zkušenosti.
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
- Mis.us
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1946
- Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
- Typ Libera: KJ8 a FA8
- Bydliště: Berounsko
Re: Mizící porucha 54
A pokud mluvis o overenejch informacích, tak jiný, jsem Luboši už nedavam. Pan Čermák ma víc jak dvacet let zkušenosti se subaru, je to fajn chlapík. M
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
- covex
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 2487
- Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
- Typ Libera: novejsi
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mizící porucha 54
Tuti ty chyby 35 a 54 muzou souviset. Nevim jak ten ventil prisavani par funguje, ale podle me je prisava jen pri startu, pak by mel zustat zavreny. Pokud zustane otevreny, vznikne tam dalsi prisavaci otvor do sani a tim problem s podtlakem nebo tak neco...
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
- Tuti
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1576
- Registrován: úte bře 21, 2006 5:57 pm
- Bydliště: liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mizící porucha 54
Asi i to je možný, hlavní problém s podtlakem ale byla ta prasklá hadička. Takže bych spíš pátral po obrácené příčině, jestli špatný podtlak třeba přes něco nemohl vyvolat chybovou hlášku 35 - ale jestliže tuhle chybu iniciuje nesprávný odpor cívky ventilu a nic jiného, funkční souvislost tam sotva může být. Navíc se chyba 35 objevuje i po opravě hadičky, takže ani na nějakou závadu v drátech to nevypadá. Tak nejspíš opravdu náhoda.
tuti
-------
já rád - ty rád - allrad
-------
já rád - ty rád - allrad