STK - co má a nemá být

Všeobecné či doplňky
Uživatelský avatar
covex
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 2471
Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
Typ Libera: novejsi
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: STK - co má a nemá být

Příspěvek od covex »

Kovátko píše: čtv úno 16, 2023 10:26 pm Nová auta od 1.března nebudou mít velký TP... stará jsou při starém..
Ja myslel ze na TK proste uz velky technicak vemou kazdemu kdo tam prijde.. nebo mozna na registru. To jako fakt bude cast aut s VTP a cast bez do konce jejich dni?
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
Uživatelský avatar
Tuti
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1571
Registrován: úte bře 21, 2006 5:57 pm
Bydliště: liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: STK - co má a nemá být

Příspěvek od Tuti »

Takže okukování Liber na mobile.de se stává ještě platoničtějším, i kdyby člověk chtěl těch deset tisíc éček z kapsy vytáhnout :evil:
Bohužel na příslušných židlích sedí lidi, ve kterých auto nebudí žádné emoce. Prostě je to předmět, který mě má někam dopravit, a čím míň se u toho musí řídit, tím líp. Představa, že by se ve velkém dovážela třicetiletá auta kvůli ceně, je naprosto zcestná. Ta, co mají šanci projít technickou, jsou dneska na západě vesměs dražší, než auta o dekádu mladší.
Opatření povede ze všeho nejvíc ke šmelení s doklady a k černým přestavbám jako v devadesátkách.
tuti
-------
já rád - ty rád - allrad
Uživatelský avatar
covex
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 2471
Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
Typ Libera: novejsi
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: STK - co má a nemá být

Příspěvek od covex »

Snaha udelat z auta pouze prepravni prostredek lidskych schranek bez jejich ucasti je videt i na automobilkach - nejdulezitejsi soucast auta je dneska velky displej s co nejlepsim infotaimentem, ktery je pripojeny na internet a hlavne vzdalene aktualizace, aby se tim daly zalepovat nedodelky (kdyz na parkovisti naskenujes wifi, tak mas kolem sebe 20 wifin od aut)... me osobne by zajimalo jak to meni TK, protoze za chvili uz nebude platit ani ze stejny model auta ma taky stejny funkce a to ani, ze se chova stejne pred vjezdem do arealu TK a v nem... za chvili bude TK spis o tom, zjistit zda auto neni hacknuty.
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
Kovátko
Přispěvatel
Přispěvatel
Příspěvky: 62
Registrován: čtv čer 06, 2019 8:15 pm
Typ Libera: Libero čtyročko
Bydliště: ÚJEZDEC - Kardaška

Re: STK - co má a nemá být

Příspěvek od Kovátko »

Oni to nemají domyšlené.. ohánějí se starýma autama.. ale dle registru se to týká 5 tisic aut.. v tom bude nějaký háček.. zakázat to úplně nemůžou... nebyl by volný trh v EU co slíbili při podpisu, když se tam lezlo.. takže čekám jestli se někde třeba neprovalí, že to platí jen na auta mimo EU... nikdo zatím nic pořádně neví..
spm
Přispěvatel
Přispěvatel
Příspěvky: 82
Registrován: ned led 19, 2020 12:08 pm
Typ Libera: novejsi
Bydliště: Český Brod

Re: STK - co má a nemá být

Příspěvek od spm »

Já mám pocit, že ten limit platí jenom na auta mimo EU (což je třeba teda i Švýcarsko...), ale nechci kecat...
Tuti píše: čtv pro 08, 2022 12:21 am Ale do protokolu musí napsat to co je na počítadle a pak to převezme Cebia a podobné organizace, a tam už robot neřeší, že před tím ještě jedno číslo chybí. Takže když si dáme auta prolustrovat, všichni máme šílené stočeniny.
Ono to zas tak horký není. Když jsme loni kupovali náhradu za tu lidovou pomstu, tak jsem měl v ruce několik protokolů od Car Verticalu a Cebie a na všech těch protokolech jsou všechny zaznamenaný čísla a vynesený do grafu. Takže sice někde v tom souhrnu je napsáno, že je tam divná manipulace s tachometrem, ale vidíš tam přesně ty jednotlivé záznamy. V kontextu toho, že ten výpis stojí peníze a asi ho vyjíždíš spíš na auta, která už jsi fyzicky viděl, ti to pak dojde proč to tak je. (U nás u jednoho z těch kusů tam byl zmatek taky, ale evidentně to bylo způsobeno tím, že se technik při kontrole překlepl v čísle při přepisování, protože všechny další záznamy už seděly na předchozí řadu).
Kovátko
Přispěvatel
Přispěvatel
Příspěvky: 62
Registrován: čtv čer 06, 2019 8:15 pm
Typ Libera: Libero čtyročko
Bydliště: ÚJEZDEC - Kardaška

Re: STK - co má a nemá být

Příspěvek od Kovátko »

Na kilometry koukejte tak akorát v cizině...a to ještě nesmí prodávat bazarníci.. nejlepší soukromé osoby...
Kovátko
Přispěvatel
Přispěvatel
Příspěvky: 62
Registrován: čtv čer 06, 2019 8:15 pm
Typ Libera: Libero čtyročko
Bydliště: ÚJEZDEC - Kardaška

Re: STK - co má a nemá být

Příspěvek od Kovátko »

Tak s přihlašováním je to v pohodě, akorát když ten dovezený pekáč ztotožnil technik STK při prohlídce s někým jiným autem v systému ... napsal vám k tomu protokol (cena cca do 500 Kč), v protokolu byly chybějící údaje co nebyly v cizím TP...
Teď po novu pokud najde auto na ztotožnění a bude se tam jakýkoli jeden údaj lišit.. je to asi 10% v pohodě a 90% aut které se liší.. musí zažádat o výpis údajů, aby je mohl ofiko doplnit... výpis dá buď DEKRA nebo výrobce... Dekra cena nejméně 2000,- Kč , výrobce podle značky a množství chybějících údajů... např. Zetor cca 15-20 tisíc Kč...
Asi jim přišlo že je to na STK levné... a nebo měla Dekra a výrobci malé zisky...
Uživatelský avatar
covex
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 2471
Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
Typ Libera: novejsi
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: STK - co má a nemá být

Příspěvek od covex »

Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
Odpovědět