liberu zdar, i po přečtení všech vláken ohledně alternátoru a dobíjení jsem se nesetkal s problémem co se týká mojeho libera. Přirozeně mi odešel origo alternátor, tak jsem ho vyměnil za favoriťácký + nový regulátor. snad všechno proměřeno .. ztráta po cestě mezi alternátorem a kabely u baterie je minimální.
za chodu motoru při vyplých světlech:
na alternátoru : 14,5V
na kablech u baterky (odpojených od baterky): 14,45V cca
na kablech u baterky (připojených k baterce): 13,5V (hodnota nestoupá) (baterie nová cca půlrok)

už tento ztracený 1V je mi záhadou, každopádně hlavní problém nastává, když se auto rozjede.. na voltmetru v zapalovači se po rozjetí auta ukáže bídných 12V - 12,5V, po zastavení opět stoupne na těch 13,5V

. podotýkám, že na neutrál při šlapání po plynu stabilně drží 13,5V. Kostry vyčištěny, zítra se chystám přecvakat všechny konektory, očka a svorky u baterky, každopádně si myslím, že i sebevětší oxidace v konektoru nebude mít souvislost s tímhle zvláštním problémem.
kdyby vás něco trklo a dokázali mi poradit kde hledat, ocením každou radu, elektřina je mým nepřítelem

díky, Adam
