Stránka 1 z 1

Elektrika

Napsal: pon bře 20, 2023 9:59 am
od Tom1998
Využiju odbornosti zdejšího osazenstva. Řeším kabeláž mého Liberka (vyčistit, vyměnit starý izolační oplet, napravit vylepšení minulého majitele). Dle mého mi schází jeden kabelový svazek v místech motoru. Bude nejspíš napojen na ty konektory viz červená šipka a druhý konec bude k tomu svazku na spodu obrázku. Prostě mi chybí nějaký mezikus tohle spojující a potřebuji navést.

Dále potřebuji identifikovat část kabelů viz druhý obrázek (jak je to odštíplé). Ten bude taky nejspíše v zadní části vozu, kvůli tomu očku na alternátor. Byl pohozený v autě, takže to není tím, že bych si nepamatoval kde byl.

Děkuji moc za poradu. Tom

Re: Elektrika

Napsal: pon bře 20, 2023 10:00 am
od Tom1998
Druhý obrázek.

Re: Elektrika

Napsal: pon bře 20, 2023 6:56 pm
od Mis.us
Tam kde je šipka jsou elektromagneticky ventily, rozdělovač a čidlo tlaku oleje a to na spodní fotce je svazek s hlavní pojistkovou skříňkou a to očko je na startér (hlavní přívod plusu do pojistkovky kde je hlavní pojistka a dvě pojistky hlavních světel levá a pravá strana) to je stejnej svazek jako máš na první fotce úplně vespod.


Nevím, jestli máš ty elektromagneticky ventily na autě, ale doporučuju je tam nemít, kór jestli máš manuální sytic. Staci podtlak na 4wd,podtlak priotvirani syticovy klapky a podtlak změny předstihu takže ty dva konektory mohou zůstat volný( já je dal pryč úplně) to samý EGR a přisávani vzduchu do výfuku, ideálně zrušit. Ale nevnucuju, dělej si to jak potřebuješ. Neříkám aby si to tak dělal....M.

Edit: jsem blb, jak na to koukám v telefonu, tak jsem se nepodíval úplně z blízka:D ten druhej obrázek není to, co jsem psal vejš. Ty velký konektory jsem myslel, že jsou ta pojistovka:D nicméně to nedokážu úplně přesně identifikovat, ale vidím na tom kousek hadičky od odvzdusnovaku chladiče, jestli to je teda ona, celý je to hrozně dojebany a dobastleny.... Myslím si, že je to naprosto stejnej svazek jako ten, kterej máš na první fotce bez izolace, protože to je svazek k alternátoru a motoru a na těch hlavních velkých konektorech je zbytek molitanovy pásky, která se dávala na konektory který leží na zadním topení (nejspíš byly dva druhy konektorů, placaty a kulatý) domnívám se, neříkám že to je stoprocentní ;)

Re: Elektrika

Napsal: úte bře 21, 2023 8:18 am
od Tom1998
Takže bych měl mít na první fotce kompletní kabeláž, jen se ty dva svazky spojí někde u motoru přes nějaký prvek. Já nejspíš uvedu motor k životu, pak budu přemýšlet o co ho vše očešu. Hele jak často odchází ta membrána na převodovce? Stojí za to rozdělat a vyčistit, abych pak byl schopný to utěstnit.. A další podotázka.. e10 mohla být bez katalyzátoru? Mám výfuk s katem, ale i bez katu (pokud to zase není nějaký bastl minulého majitele). Takže stojím před volbou, který tam mám dát.

Jinak sytič mám tento. Je to ta nejstarší varianta, tedy manuální s táhlem od místa řidiče.

Re: Elektrika

Napsal: úte dub 04, 2023 8:19 pm
od Kovátko
E10 podle parametrů emisí je bez katu... ale být tam může.. na emisích se zlobit nebudou :D